Haastetopikki
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Haastetopikki
Ohoh... Vai että kokonaan Welfit VC:iksi. No kyllä mulle toi proxytys käy. Pitää vaan päästä pelaamaan paljon ennen tota Fiwaticin turneeta kasia, ettei tarvi siellä opetella. Sulle OK toi 2,2k? Voin toki proxyttää sen chariotin ja ne 5 Bestigoria.
juu vaikka..tiputan ne grave guardit listasta jolloin pitäis 200 pistettä lähteä
ja lauantai sopis varmaan paremmin mulle, eli oliskos joskus yhden mais hyvä?
edit: kai sulta hammer raamattu löytyy? itellä on vaan PDF koneella?
ja lauantai sopis varmaan paremmin mulle, eli oliskos joskus yhden mais hyvä?
edit: kai sulta hammer raamattu löytyy? itellä on vaan PDF koneella?
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Jeps, eli 2,2k lauantaina 13:00. Ja mulla ei edelleenkään sitten ole noppia eikä mittaa, joten ota omasi. :P
Voisi tuon vapaan perjantain ja lauantain hyödyntää tehokkaasti, joten heittelen tässä palloa muidenkin kuin santson suuntaan siltä osin. Eli FaBaa alá 8th edikka kaipais kovasti noille kahdelle päivälle lisää. Joko ihan normi Battlelinea perusmeiningillä tai sitten voisi kokeilla noita rulebookin ehdottamia skenuja (jopa niitä erikoisia sieltä loppupuolelta kirjaa) ja tapaa pohjustaa peli.
Itse saan kasattua 2000 ja 2200 pisteen listat täysin ja 2400 pisteen listan pienillä proxyillä. Line of Sightin suhteen toivoisin käytettävän Ropeconin säännöstöä, mutta TLoS käy minulle kyllä myös, jos vastustaja niin tahtoo - onhan se sentään sääntökirjassa mustana valkoisella. Eli siis perjantaiksi ja lauantaiksi toivoisin vastustajia.
Itse saan kasattua 2000 ja 2200 pisteen listat täysin ja 2400 pisteen listan pienillä proxyillä. Line of Sightin suhteen toivoisin käytettävän Ropeconin säännöstöä, mutta TLoS käy minulle kyllä myös, jos vastustaja niin tahtoo - onhan se sentään sääntökirjassa mustana valkoisella. Eli siis perjantaiksi ja lauantaiksi toivoisin vastustajia.
hei otetaas sen verran takasin että jos viittit proxyttää sen 200pts niin otettaiski 2,4k peli? ei mahu mun semihyvä kikka muuten listaan :D
Kyl se käy. :)
Olisko kellään aikaa sunnuntaina ottaa peliä fantasystä? huvittaisi uutta edikkaa koittaa
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
Etsitään FaBa-vastustajaa keskiviikolle ja/tai torstaille. Kaikki ajankohdat käynee 12:00 lähiten. Pelikoko 2400p, The Grand Fiwaticin LoS-säännöillä.
Tänään torstaina fabaa, anyone? :o
40k:ta viikonlopulle? lauantaille tai sunnuntaille?
40kta sunnuntaina yhdeltä? kiinnostaisko ketään?
huoh...noh ens viikon sunnuntaille 40k peliä? onnistuisko?
eikö täällä kukaan enää oikeesti pelaa 40k:ta? eli sunnuntaina yhdeltä jos pystyis joku tulee pelailee täysin maalattua ja non-proxy reilua kaartia vastaan(ei viellä yhtään hävittyä peliä sjoella :D onnistuuko joku kaatamaan armeijan polvilleen?). mielellään 1k peli toki käy sitten tuo 1750pts myös...
-
Kiroava Kullervo
- Viesti:
Morjesta, mennyt tovi kun olen vasarassa pörrännyt (olin jo unohtanut "melkein" salasanani, pääsin jo varmistamaan matkalla etten ole pätkä koodia yrittämässä hakkeroitua...)
Mut joo turhille korville menee, jos 40k:takin on noin tuskaisen vaikea saada pystyyn. Auttakaa nyt santsoa mäessä (siis sellainen maasto joka nousee muuta maastoa korkeammalle).
Asiaan:
Jos mordheim tai battletech kiinnostaa, niin heittäkää tulemaan haasteita. En viitsi alottaa paria onnetonta ketjua joita katson vain minä itse ;)
ps. jälkimmäiseen löytyy melkotäydellinen demotuskalusto ja pystynen nykyisen luksustyöni ohella vetämään kampanjoita kyseiseen (en mortikkaan...)
Mut joo turhille korville menee, jos 40k:takin on noin tuskaisen vaikea saada pystyyn. Auttakaa nyt santsoa mäessä (siis sellainen maasto joka nousee muuta maastoa korkeammalle).
Asiaan:
Jos mordheim tai battletech kiinnostaa, niin heittäkää tulemaan haasteita. En viitsi alottaa paria onnetonta ketjua joita katson vain minä itse ;)
ps. jälkimmäiseen löytyy melkotäydellinen demotuskalusto ja pystynen nykyisen luksustyöni ohella vetämään kampanjoita kyseiseen (en mortikkaan...)
uusinta yritys: olisiko kenelläkään mahollisuutta tulla pelailee 40k ensiviikon sunnuntaina? kello 13?
näillä näkymin kerkeis pelaan taas fabaa sunnuntaina päivällä. 2400 pistettä, ite käytän fiwaticin komppeja, vastustaja saa pelata sääntökirjan mukaan tai noilla kompeilla. Ropeconin tai fiwaticin los säännöt. volunteers?
kiitokset muuten tonille sunnuntain tiukasta nelkkaripelistä, oli kiva taas pitkästä aikaa päästä pelailee sitä parempaa vasaraa.
oliskos ens viikonlopulle(tarkemmin ottaen sunnuntaille) uutta peliä tarjolla?
oliskos ens viikonlopulle(tarkemmin ottaen sunnuntaille) uutta peliä tarjolla?
niin olisko kukaan inokas ottamaan sunnuntaina yhden maissa/jälkeen nelkkaria 750pts-1750pts tai fb 2.4k-3k?
myös hordes/masiina on mahdollista 50p asti
myös hordes/masiina on mahdollista 50p asti
Ei kukaa pelais fabaa tänään sunnuntaina tai ma,ti tai ke? eli 5.9-8.9?!?!
"Hiekka on kivestä" + Ropecon 2012 "Mennään sitte kännissä miekkailemaan"-zewe
Palvelu on syvältä
Hyvä Pertti2 olet selvästi itsekin Yitin miehiä, puhut täyttä katteetonta paskaa.
Palvelu on syvältä
Hyvä Pertti2 olet selvästi itsekin Yitin miehiä, puhut täyttä katteetonta paskaa.