Jeps. Jospa sitten aloitan tämän huutoäänestyksen peleistä. Samalla kun odottelen jalat pöydällä et koska jotain sit tapahtuis...No joo mut asiaan. Itse kannatan fabaa, muilla ei niin suurtamerkitystä ole, sanotaan lisäksi vaikka BloodBowl ja Mordheim/joku vastaava jengipeli.
Tuota Harrin (joskus aikoja sitten) ehdottamaa gorghamorkhaa olisi kiva testailla. Että sellasia ehdotuksia meikäläiseltä.
Edit: Joo mietein myös noita pelien kokoja, että mikä olisi sopiva. Ottaen juurikin huomioon aikataulut ja sellaiset. Nuo gobliinin esittämät faba 1200p ja 40k 750p, ovat jees minustakin.
Peliehdotuksia tapaamiseen
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Peliehdotuksia tapaamiseen
Viimeksi muokannut syrja, Ti 07.09.2010 12:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Re: Peliehdotuksia tapaamiseen
Gorkamorkaan pitäisi väsätä säännöt uusiksi. Tulen tämmöisen testivedoksen tekemään ja pitämään pienen viikonloppupelisession muutamien kavereiden kanssa mun Porin kämpillä. Voi tosiaan tulla sitä kokeilemaan&pelailemaan ainakin kunhan ikää on vähän enemmän. Kyseessä on kuitenkin hieman nestepitoinen viikonloppu.
Faba on hyvä vetää ja 40k on toinen mikä pelittäisi myöskin. Mikäli halutaan ihan testipelejä peluuttaa ja ehkä muutenkin yksinkertaistukseksi, voisi pelikoot pitää tosiaan melko pieninä. (750 40k & 1200 faba).
Mortikka olisi erinomainen vaihtoehto ja bloodbowl myös. Hordes/WM on myös varteenotettava vaihtoehto. Samoin taitiaisi olla paljonpuhuttu infinity.
Faba on hyvä vetää ja 40k on toinen mikä pelittäisi myöskin. Mikäli halutaan ihan testipelejä peluuttaa ja ehkä muutenkin yksinkertaistukseksi, voisi pelikoot pitää tosiaan melko pieninä. (750 40k & 1200 faba).
Mortikka olisi erinomainen vaihtoehto ja bloodbowl myös. Hordes/WM on myös varteenotettava vaihtoehto. Samoin taitiaisi olla paljonpuhuttu infinity.
Kai tuo Faba, Mordheim ja Hordes/WM vetänevät pisimmät korret omassa valikoimassani. Yksi uusi sälli olisi muuten myös tulossa pelaamaan mielellään BB:tä.
Tähän äänestysketjuun voitaisiin tosiaankin vain ilmoittaa ne pelit, joita itse haluaisi tulla pelaamaan. Ei aleta siis ennustaa vanhojen foorumipostauksien perusteella kunkin pelin suosiota. Vaikka nyt jokainen ilmoittaakin kolme suosikkiaan, niin ei se tarkoita että pelejäkin pitää olla vain se kolme sitten paikan päällä. Syvällisempi keskustelu pelien pistemääristä ja muusta vastaavasta voidaankin sitten hoitaa siellä toisessa ketjussa, kunhan nyt ensiksi saadaan oikeasti selville kuinka monta tyyppiä pelaisi mitäkin peliä.
Tähän äänestysketjuun voitaisiin tosiaankin vain ilmoittaa ne pelit, joita itse haluaisi tulla pelaamaan. Ei aleta siis ennustaa vanhojen foorumipostauksien perusteella kunkin pelin suosiota. Vaikka nyt jokainen ilmoittaakin kolme suosikkiaan, niin ei se tarkoita että pelejäkin pitää olla vain se kolme sitten paikan päällä. Syvällisempi keskustelu pelien pistemääristä ja muusta vastaavasta voidaankin sitten hoitaa siellä toisessa ketjussa, kunhan nyt ensiksi saadaan oikeasti selville kuinka monta tyyppiä pelaisi mitäkin peliä.
Jaahas, töihin palattuani jaksaa taas tylsempinä hetkinä hieman nettiäkin selailla. Eli eli. Ei Mordheimia, on mokoma liian rikki. Coreheim, taitaa olla paras vaihtoehto sen tilalle http://www.indadvendt.dk/mordheim/ . Itse en ainakaan jaksa mordheimia enää. Fabaa ja 40k:ta voivat hyvin niitä pelaavat jannut esitella. Flames of Waria varmasti tullaan jonkun kanssa pelaamaan ja esittelemään, vaikka vähän väkisin. Varmaankin nuo hammerit on aika nähty kuitenkin, ainakin jos pääasiassa jo harrastajia saapuu paikalle ja jos eivät tähän mennessä ole puolelleen voittaneet, niin tuskinpa taas yksi demopeli sitä tekee. Ovatpa ne kuitenkin perinteisimmät peruspelit, joten kaiketi ovat paikkansa ansainneet. Blood Bowl, tietty toimii ja Infinity lienee mielenkiintoinen erikoisella pelimekaniikallaan, joka saattaa voittaa ihmisiä puolelleen jo silläkin. Itse todella mielelläni näkisin jotain erikoisia pelejä, uncharted seas tai firestorm armada olisi esim. tosi pop nähdä. Ei vaan taida olla pelaajia saatika esittelijöitä. Malifaux kanssa kiinnostaisi. Säkällä voisin Urban War peliäkin demotella mutta ehkä joskus toisten. No lähtökohtaisesti ehdotan erityisesti kahta peliä eli Flames of War ja Infinity. Niissä liikutaan figupelaamisen huipulla, niin miten minä harrastuksen ymmärrän.
Kalat meni kotio...
Terve kaikille !!! Olen uusi täällä , olisin halukas oppimaan warhammer fantasy pelin kaikki säännöt ja alkaa pelaamaan niillä tosissani . Ensimmäiset pelini olen pelannut joku 10 v sitten örkeillä ja goblineilla , nykyisin olen kerännyt skaven armeijaa kokoon ja alkaa olemaan pisteitäkin kivasti , ainoo miinus on että en osaa kaikki sääntöjä ja olen opetellut sääntöjä sääntö kirjasta oikeen urakalla. Olisi hyvä jos täällä porissa olisi aktiivisia warhammer fantasy pelaajia ketä vois kirjoitella !!
Warhammer buumi taas käyntiin =)
Warhammer buumi taas käyntiin =)