Maalaus ohjeita.

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
player 0

Re: Maalaus ohjeita.

Viesti Kirjoittaja player 0 »

No nyt se blendaus ja maalaamineen on jo jollain lailla, mutta tavitsisin silti ohjeita yleensä ottaen maalaamiseen, kun en itse mitään googlella löytänyt.

PS.Vaihoin nimen, ei miun varmaan tarvitse silti jokaikiseen pulmaan omaa aihetta tehä :)

E: Tarvitsisin myös, no ideoita kaikkeen maaleihin yms. joita kannattaisi hankkia (synddärit = lahjakortti fantasiapeleihin)

EDIT: Mitä nuo, mitä ne nyt on... foundation maalit on?
Tanan kirjoitti:Sähkölaitteiden käyttöohjeiden lisäksi minulla ei tule heti mieleen dokumentteja, jota kannattaisi seurata kirjaimellisesti ja ylhäältä annettuna totuutena.
Exalted One

Viesti Kirjoittaja Exalted One »

Suosittelen, että menet ihan itse games workshopin sivuille kurkkimaan. Niillä on just tullut myyntiin joku norjan kokoinen maalaussetti, joten siitä aiheesta luulisi löytyvän lööperiä aika tavalla.
"Screw the stupid objective marker! I'll dance around it later, waving your severed heads by the hair!! BFTBG!!!!" -B
Myyra

Viesti Kirjoittaja Myyra »

Foundation maalit ovat maaleja, joilla tuppaa olemaan parempi peittävyys kuin muilla gw:n maaleilla. Ovat tarkoitettu ikäänkuin pohjaväreiksi.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

player 0 kirjoitti:No nyt se blendaus ja maalaamineen on jo jollain lailla, mutta tavitsisin silti ohjeita yleensä ottaen maalaamiseen, kun en itse mitään googlella löytänyt.

PS.Vaihoin nimen, ei miun varmaan tarvitse silti jokaikiseen pulmaan omaa aihetta tehä :)

E: Tarvitsisin myös, no ideoita kaikkeen maaleihin yms. joita kannattaisi hankkia (synddärit = lahjakortti fantasiapeleihin)

EDIT: Mitä nuo, mitä ne nyt on... foundation maalit on?
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... f=3&t=2259 kertoo paljon maalaustekniikoista sun muista ihan suoameksikin.

Jos tämä ei löydy, on Google-fu:ssa harjoittelemista. Ensimmäinen linkki ohjaa Minipainting guildiin, toinen How to paint miniaturesiin.

Fantsukortilla saa GW:tä tai vallejoa. Vallejo halvempaa ja osin parempaa (pl. metallit; GW:llä parhaat vissiin). Oikeestaan ei merkitystä mitä ostaa, GW:n eeppisesti haisevat (ja kauhealta maistuvat) Foundationit peittävät ohuillakin kerroksilla todella hyvin. Sininen, punainen, keltainen, vihreä ja ruskea + musta, valkea, luu ja vaalea harmaa piisaa pitkälle, jos sekoittaa maaleja.

Märkäpaletti kandee tehä, jos vielä ei ole.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”