Tyranids 1750pts.
-
GoldfishSM
Tyranids 1750pts.
HQ:
- Hive Tyrant 170pts.
Hive commander 25pts.
Heavy Venom Cannon 25pts.
Total: 225pts.
Elites:
- Zoantropes 2x 120pts.
Mycetic Spore 40pts.
Twin-linked devourers 10pts.
Total:160pts.
Troops:
- Warrior brood 6x 180pts.
Barbed Strangler 10pts.
Total: 190pts.
- Genestealer brood 10x 140pts.
Total: 140pts.
- Hormagaunts x20 120pts.
Total: 120pts.
- Termagants x20 100pts.
Spinefists 20pts.
Mycetic Spore 40pts.
Twin-linked deathspitters 10pts.
Total: 170pts.
Heavy Support:
- Carnifex 160pts.
Crushing Claws 25pts.
Mycetic Spore 40pts.
Twin linked Deathspitters 10pts.
Total: 235pts.
- Carnifex 160pts.
Crushing Claws 25pts.
Mycetic Spore 40pts.
Total:235pts.
TOTAL: 1750pts.
Pitkään olen miettinyt toimivaa nidilistaa ja en ole sitä saanut aikaiseksi. Nyt tarvitsenkin apuanne. Mistäs sitä sitten tekisikään. Lista on tarkoitettu kaikenlaiseen käyttöön (kaveripelit, turnaus, jne...). Listasta pitäisikin saad tuo 6pts. pois, ja muutenkin voin sitä muokata.
En saa ostaa mitään kalliin Maltan kielikurssin vuoksi, joten kerron, mitä minultä löytyy ja siitä sitten lähden sitä muokkaamaan
Minulla on mitä listasta ei löydy:
6x Warriors, yhdellä Barbi
Broodlord
Hive Guard
Lictor
Tyrannofex (vaiheessa, mahdollisesti voin siitä tehdä Tervigonin
- Hive Tyrant 170pts.
Hive commander 25pts.
Elites:
- Zoantropes 2x 120pts.
Mycetic Spore 40pts.
Troops:
- Warrior brood 6x 180pts.
Barbed Strangler 10pts.
Total: 190pts.
- Hormagaunts x20 120pts.
Total: 120pts.
- Termagants x20 100pts.
Spinefists 20pts.
Mycetic Spore 40pts.
Twin-linked deathspitters 10pts.
Heavy Support:
- Carnifex 160pts.
Crushing Claws 25pts.
Mycetic Spore 40pts.
- Carnifex 160pts.
Crushing Claws 25pts.
Mycetic Spore 40pts.
TOTAL: 1750pts.
Pitkään olen miettinyt toimivaa nidilistaa ja en ole sitä saanut aikaiseksi. Nyt tarvitsenkin apuanne. Mistäs sitä sitten tekisikään. Lista on tarkoitettu kaikenlaiseen käyttöön (kaveripelit, turnaus, jne...). Listasta pitäisikin saad tuo 6pts. pois, ja muutenkin voin sitä muokata.
En saa ostaa mitään kalliin Maltan kielikurssin vuoksi, joten kerron, mitä minultä löytyy ja siitä sitten lähden sitä muokkaamaan
Broodlord
Hive Guard
Lictor
Tyrannofex (vaiheessa, mahdollisesti voin siitä tehdä Tervigonin
Viimeksi muokannut GoldfishSM, Ti 12.10.2010 19:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Haltijajorma
Re: Tyranids 1750pts.
Mie olen kuullu nämä Hive Tyrantit siivillä erittäin vaaralliseksi vihulaiseksi että niitä mie suosittelen ainaki
Tuo tyrantti suorastaan huutaa Tyrant Guardeja lihamuuriksi. Tiputa vaikka jokunen 'stealeri joka ryhmästä ja haali pisteitä jostain muualta ja laita sille 2 kaveriksi.
Figuja ei näy löytyvän, mutta warrioreista näitä saa pienellä konversiolla helposti.
Figuja ei näy löytyvän, mutta warrioreista näitä saa pienellä konversiolla helposti.
Wut.
Hajatelmiani listasta..
GoldfishSM kirjoitti:HQ:
- Hive Tyrant 170pts.
Hive commander 25pts.
Joko siivet tai 2 tyrant guardia miniminä.
Elites:
- Zoantropes 2x 120pts.
Mycetic Spore 40pts.
Troops:
Geneistä voisi yhden ryhmän pudottaa.
- Hormagaunts x18 108pts.
Mycetic Spore 40pts.
Total: 158pts.
- Hormagaunts x18 108pts.
Mycetic Spore 40pts.
Total: 158pts.
Toisaalta, jos ei pudota genejä, heitä toisesta hormaryhmästä spore hemmettiin. Hive commander antaa yhden troop-valinnan tehdä out flank liikkeen, jollon ainakin toinen hormaryhmä ei munaa tarvitse. Muutenkin kannattaa miettiä miten kestäviä hormat ovat, kun ne kuitenkin joutuvat kestämään vähintään yhden ampumavuoron ennen rynnäkköä, enemmänkin jos scatteri vie ja horma vikisee.
- Termagants x20 100pts.
Spinefists 20pts.
Mycetic Spore 40pts.
Heavy Support:
- Carnifex 160pts.
Crushing Claws 25pts.
Mycetic Spore 40pts.
Twin linked Devourers 10pts.
- Carnifex 160pts.
Crushing Claws 25pts.
Mycetic Spore 40pts.
Twin linked Devourers 10pts.
TOTAL: 1756pts.
Broodlord
Hive Guard
Lictor
Tyrannofex (vaiheessa, mahdollisesti voin siitä tehdä Tervigonin)
Kaiken kaikkiaan varsin toimivan oloinen lista. Termagauntit ehkä voisit heittää siihen hive tyrantin eteen deploimentissa, tai sitten ottaa tosiaan sen tervigonin. Kannattaa myös pohtia mitä kivaa ikävää voisit ymgarl genestealereillä aiheuttaa.
elämä on kovaa kun on pieni ja vihreä
-Eli goblin saattaisi voittaa örkin shakkiottelussa, mutta todennäköisempää on että örkki ehtii raivostuksissaan syödä kilpakumppaninsa ennen shakkimattia.
-Eli goblin saattaisi voittaa örkin shakkiottelussa, mutta todennäköisempää on että örkki ehtii raivostuksissaan syödä kilpakumppaninsa ennen shakkimattia.
Itse ottaisin heavy venom cannon tilalle Stranglethorn cannonin ja 2 x guardia sille pitää saada. Muuten sulla on synapsi aika helposti tuhottavissa pois.
Myöskin jos pisteitä tarvii hieman lisää niin poistaisin noi lisä-aseet noista mycenic sporeista... Mut jos pisteet riittää niin siitä vaan.
Myöskin jos pisteitä tarvii hieman lisää niin poistaisin noi lisä-aseet noista mycenic sporeista... Mut jos pisteet riittää niin siitä vaan.
Voisit ottaa yhden gene ryhmän pois ja laittaa tilalle nuo warriorit kun on aika vähän noita synapseja ja saavat myös vähän lisää tulivoimaa kun Mycetic Spore tulitus ei luultavasti riitä.
Mistä koko sota johtuu?
Kaapelikala kirjoitti: Tyranidit: Syö kaikki, koska om nom nom nom.
-
GoldfishSM
Tuo on kyllä totta (warriorit), mutta sitten minun pitäisi ottaa pois vielä 40 pistettä. Mistäs se sitten kannattaisi ottaa pois? Sporeista?
Itse heivaisin joko toisen hormaryhmistä, tai sitten yhden genestealer poppoon. Ja edelleen hive commander antaa yhdelle Troop valinnalle sen out flank mahdollisuuden, joten yhdellä hormaryhmällä ja kolmella genestealer joukkiolla jo pärjää. Lisäksi voisit harkita noiden 'stealerporukoiden kutistamista tuohon 8/porukka. näin saisit ainakin ukot ymgarleja varten, jos siltä tuntuu, eikä 'stealereiden suorituskyky tuosta oikeastaan kärsi vaikka kaksi suuta ryhmästä jättäisit pois.
elämä on kovaa kun on pieni ja vihreä
^
Mistä koko sota johtuu?
Kaapelikala kirjoitti: Tyranidit: Syö kaikki, koska om nom nom nom.
-
GoldfishSM
Tuli jonkinmoinen aivopieru ja sen seuraksena mietin, että pitäisikö teramoiltaa ottaa spore pois ja laittaa adrenaaliinia hormille? Tai spore warruille?
-
HerraMauno
Joo mun laskujen mukaan tarttet vielä yhen sporen. Lista menettää muuten focuksensa.