Orivedellä??

Tampereen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Viimeinen tuoppi
Viesti:

Orivedellä??

Viesti Kirjoittaja Viimeinen tuoppi »

Ku Orivesi kuuluu Tampereen seutuun, nii uskon et tää kymysys kelpaa enite tänne, ellikkä onko Orivedellä peliporukkaa, järjestöä, toimintaa, tai muuta vastaavaa? Ja jos on, miksei sillä oo palstaa tässä osiossa??!
Kiitos!
Vile

Re: Orivedellä??

Viesti Kirjoittaja Vile »

On joo, minä ja Mauri ollaan siellä pelattu jo muutamia vuosia. Voit soittaa mulle jos haluat tietää lisää :)
wanhan liiton örkki pomo
Viimeinen tuoppi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Viimeinen tuoppi »

oke
Marppuli

Viesti Kirjoittaja Marppuli »

Itse tiedän hyvä paikan pelailla viikonloppuisin täällä Orivedellä. Onko liike nimeltä Black Silver tuttu? Sehän se nimittäin on, sijaitseepi vanhassa Ensin tehdasrakennuksessa aseman seudulla. Jos tarkempaa tietoa tarvitset niin voin sähköpostini antaa.
"For the Emperor, and Sanguinius!"

Blood Angels - Astra Militarum - Adepta Sororitas - Empire - Dwarfs - Beastmen - Imperial Ogres
HtUnliving
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja HtUnliving »

Itse täällä Opistolla majailen ja täälläkin varmasti mahtuisi iltaisin pelailemaan... jos vaan joku kaveri löytyisi. :)

HtU
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Marppuli

Pelaatkos 40k:ta? Itse asustelen toisella puolen katua, ja itse asiassa opistolta löytyy tuttujakin kasa :D Ja pelikavereista on puutetta hieman itsellänikin.

Blood Angels - Astra Militarum - Adepta Sororitas - Empire - Dwarfs - Beastmen - Imperial Ogres
HtUnliving
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja HtUnliving »

Itseasiassa joo, pelaan Kilosta ja Fabaa ja Warmachinea ja Malifauxia olen aloitellut. Että joo, Kiloinen onnistuu.

Pitäiskö sitä sitten ottaa napit Opistolle, jos vaikka ens viikolla pelailisi jossain siellä?

HtU
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Marppuli

Joo, ota napit mukaan toki. Pitäisi kyllä onnistua pelailu, sen verran aikaa pystyy ottamaan kuitenkin. Voit vaikka laittaa yhteystietoja YV:llä niin jutellaan tarkemmin sitten lähemmin?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tampere”