Tarinakisa 2011

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Weedeeo

Re: Tarinakisa 2011

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

Jos on erikoistunut juomapuoleen?
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

Drumavatic kirjoitti:Biblististä Tsologiaa hyvät ystävät. Onko kukaan ihastunut Band of Brothersin soundtrackiin yhtä kovin kuin minä?
Suhteellisen kovaa kauraa ja luutnantti Talvi on koko porukan kovin jätkä.

PS. Teologia on asia aivan erikseen opiskelun saralla...
Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Mainoskatko täälläkin.

Nelkkarin fluffi on oikeasti niin badassia ettei mitään rajaa. Marsin populaatio on 20,000,000,000 ja taistellaivoilla on parhaimmillaan 3 miljoonaa henkilöä miehistönä. Loregasm.
NorjanPaavi kirjoitti:Any way joko deadline (kuoleman linja... hyvä nimi tarinalle?) mahtanee olla?
Ainakin saat propsit omaperäisyydestä. Itse en olisi mennyt tuollaista keksimään.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Nummi

Viesti Kirjoittaja Nummi »

Itkettää. Tämä on niin hyvä tämä Soundtrack.
NorjanPaavi

Drumavatic kirjoitti:Itkettää. Tämä on niin hyvä tämä Soundtrack.
Itke pois, kyllä suomalainen mies voi salaa kotona yksin itkeä? Eikö voikkin? Vai mitäs muut on mieltä?
halko

Viesti Kirjoittaja halko »

NorjanPaavi kirjoitti:
Drumavatic kirjoitti:Itkettää. Tämä on niin hyvä tämä Soundtrack.
Itke pois, kyllä suomalainen mies voi salaa kotona yksin itkeä? Eikö voikkin? Vai mitäs muut on mieltä?
No totta kai. Vain tosimiehet itkevät.
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Da Big Boss

Pöh, kuten Nnirvikö se sanoi, että rehti ja rahvainen suomalainen tosimies tekee arkipäivät töitä, perjantaina vetää kännit ja lauantaina ollaan krapulassa. Sunnuntaina angstataan, kun ei ole ketään kuka tykkäisi hänestä.

Kait tuohon sopisi lisäys, ettei suomalaiset miehet saa itkeä?
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Vesihiisi

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

NorjanPaavi kirjoitti:...Miten olisi että mie leasaan jollekin tarinan ja joku kirjoittaa sen vain ylös ja osallistuu kilpailuun? Olen suhteellisen hyvä tarinoija, mutta kirjoittaminen ei onnistu... ei edes insinöörityön teko...
Mitenkäs tuo menisi käytännössä? Millainen on kirjoittajan vapaus ja miten tuo tarkemmin onnistuisi? Olen varsin kurja, kun pitäisi jotain omaa kirjoittaa, mutta toisten tarinoita, jos pääsisi säheltämään, voisi tuo olla varsin muikeaa. Pitäisi itse joskus valmistua automaatioinsinööriksi. Jonkinlaisen tarinan rungon tai raakaversion pukeminen eeppiseksi hölynpölyksi voisi siis olla varsin hauskaa puuhaa, jos tuo siis noin menisi?
Miau.
Da Big Boss

Olipas tuo Begins pienoinen pettymys :( Linnunpelätti ja Ra'as gul olivat niin tylsiä pahiksia, vaikka Gul onkin sarjiksissa yksi parhaimmista. Kyllä vertailussa Jokeri darkkiksesta vie voitin ihan ylivoimaisesti.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Viddusaadana! Miun piti olla pilettamassa kuin pieni possu, juomassa hillitysti, polttamassa pilvea ja kiipeilemassa puihin, ja sit sain flunssan! Saadanasaadana!

Nettikaan ei ole toiminut nyt puoleentoista vuorokauteen, ja 'ston koneilla ei toimi umlautit. Parasta. Kaveri lahetti aamulla vaan viestia, etta "Joo, on ehka parasta aikaa miun elamassa! Harmi ettet oo, pida kiva halloween!" Pirun tytto!

No mut kirjoitin runoja joo, ehka parasta. :D Ja esseeta alkuun. Viimein.

Pistanpa pari jakoon: (oon aika ylpee naista)

Rotten Man

Night grasping over me
pulsing in the room
running as rats up my legs
all the while alive

I have things to do
and all to work on
all the time I will ever need
and work and all his wisps on (me)

I look at the screen, update
the page I saw
two minutes earlier just
the same

Pencil

So this is how
girls in teens shape
their poetry
During night
:not in front
of screen

- - -

Mie vahan niinku tajusin melkein mita runojen kirjoittaminen tarkoittaa. Ja joo, ketonevat yostani pari paivaa takaperin. :P Pitanee lisata Writing n' Editingin portfolioon. Ekat tyot, mind you! :D

Mut ***** sairas halloweenina! saakuli!
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Nummi

Määkin ***** soikoon kipeänä. Tosin itse olen bileissä, vaikka nämä surkeat bileet jättäisi mieluusti väliin.

Tuntuu siltä, että voisi olla ovela ja istua vessassa dataillen kännykällä ja mököttämässä.

Edit: Heh, kuuli kahden tytön puhuvan : "Vähän mä pyydän jouluks sitä, sitä iPhone nelosta, siis kun siin on se videochätti niin se olis siis niiin ihana!" Ja tässä oli kyse 9-10 vuotiaista. Eeppisdä.
Rune
Peliporukkavalvoja

Drumavatic kirjoitti:Määkin ***** soikoon kipeänä. Tosin itse olen bileissä, vaikka nämä surkeat bileet jättäisi mieluusti väliin.

Tuntuu siltä, että voisi olla ovela ja istua vessassa dataillen kännykällä ja mököttämässä.

Edit: Heh, kuuli kahden tytön puhuvan : "Vähän mä pyydän jouluks sitä, sitä iPhone nelosta, siis kun siin on se videochätti niin se olis siis niiin ihana!" Ja tässä oli kyse 9-10 vuotiaista. Eeppisdä.
Okei, mitka bileet? Mehukestit ei ole bileet.

Ja jos hapottaa niin pois voi lahtea. :) Sunnuntaina ei saa alkosta aineita, mutta lahikaupan kalja auttaa paremman puutteessa.

Viski yksin huoneessa iltaisin, not gud. Sit katoin facebookista kuvia kun KAIKKI on pilettaneet sikahienoissa tamineissa koko viikonlopun. En oo kade.
#Ostium

NorjanPaavi

Vesihiisi kirjoitti:
NorjanPaavi kirjoitti:...Miten olisi että mie leasaan jollekin tarinan ja joku kirjoittaa sen vain ylös ja osallistuu kilpailuun? Olen suhteellisen hyvä tarinoija, mutta kirjoittaminen ei onnistu... ei edes insinöörityön teko...
Mitenkäs tuo menisi käytännössä? Millainen on kirjoittajan vapaus ja miten tuo tarkemmin onnistuisi? Olen varsin kurja, kun pitäisi jotain omaa kirjoittaa, mutta toisten tarinoita, jos pääsisi säheltämään, voisi tuo olla varsin muikeaa. Pitäisi itse joskus valmistua automaatioinsinööriksi. Jonkinlaisen tarinan rungon tai raakaversion pukeminen eeppiseksi hölynpölyksi voisi siis olla varsin hauskaa puuhaa, jos tuo siis noin menisi?
Sopimuksen mukaan. Eli taiteilijan vapaus on huomattava jos niin sovitaan. Jos nyt jotain esimerkkejä pitää antaa niin:
a)mind map, henkilöistä, maailmasta, suurpirteisesti tapahtumista/tarinan kulusta
b)ranskalaiset viivat malliin a vaihtoehto
c)raakaversio/novelli, joka sisältää huonon kirjoitusasun, huonolla suomella
d)tarina, joka pusketaan täysin uuteen uskoon
e)Kaikkea tältä väliltä, kuvia, tarinaa, mind mapiä, figua, musiikkia(ispiraatiota/tyyliä/kulttuuria), parhaimmillaan jopa arkkitehti opiskelijan pienoismalleja ;)
f)ehdota?
Eli mitä tulee mieleen? Paikkakunta on ilmeisesti espoo... niin eiköhän JOS oikeasti kiinnostaa niin eiköhän jotain keksitä?
Da Big Boss

Hmm, miksi nuo runot saavat aikaan minulla kylmät väreet menneisyydestä? :3
Rune kirjoitti:Mut ***** sairas halloweenina! saakuli!
Eli voisin teoreettisesti ja periaatteessa käyttää taas koko päivän tietokoneen ääressä. Kuka tuollaisesta bargainista nyt tahtoisi kieltäytyä.
Viimeksi muokannut Da Big Boss, Ma 01.11.2010 08:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Weedeeo

Halloween ei ole kuin rahastusta, päivä muiden joukossa. Vaikkakin taas yksi syy bilettää, ja vieläpä hauskoissa asuissa. Vähän kuin vappu.

Itse en edes muistanut koko päivää ennen kuin näin googlen etusivun. Mikäs tässä, bileisiinkään ei ole kuulunut kutsua, joten perus viikonloppumeiningillä mentiin. Porukka kokoon ja pelaamista kaikilla osa-alueilla huonon läpän höystämänä.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Nummi

Rune kirjoitti:
Drumavatic kirjoitti:Määkin ***** soikoon kipeänä. Tosin itse olen bileissä, vaikka nämä surkeat bileet jättäisi mieluusti väliin.

Okei, mitka bileet? Mehukestit ei ole bileet.
Hahah. Unohdin tosiaan panna "Bileet" heittomerkkeihin. KOrjataanpas. Mehukestit olivat tosiaan, vaikkakin amerikkalaiset, jolloin Alkoholitarjoilua ei tarvita. Jokaisella Amerikkalaisellahan on 50% nesteestä vartalossa Alkoholia. Ja tämänhän kaikki tiesivät jo ennalta, eikö vain?
Da Big Boss kirjoitti:Kait noiden pyytäminen on ihan normaalia? Eikös...?
Onhan se. On sitten toinen kysymys, onko normaalia että 14 vuotias osaa asentaa prosessorin ja näytönohjaimen tietokoneeseen, jonka muut osat eivät luultavasti vanhoina tue näitä uudempia komponentteja, ja saada se toimimaan.
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Ja takaisin Jenssissä. Kuopion Virtasessa oli euron olut koko illan. Tööt. Olipa paras viikonloppu aikoihin. Savon keskus herätti kyllä tehokkaasti syksyn painajaisista =).
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Rune
Peliporukkavalvoja

Sotussa pitäis olla Facebookin //like tagi.

Mie näin eilen Hamletin, näin Irlantilaisittain esitettynä. Mielettömät näyttelijät, paria lukuunottamatta, ja tosi outo teksti. Ja hieno taistelukohtaus lopussa. Huomaa että yliopistolla on miekkailukerho.
#Ostium

Weedeeo

*Kuuntelee nyt: http://www.youtube.com/watch?v=mJ-2SRieDiY

Hyvä biisi
Mitä on rakkaus?
Rune
Peliporukkavalvoja

#Ostium

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”