Ilmottautuminen peli-iltoihin.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Ilmottautuminen peli-iltoihin.
itse en ole pääsemässä mutta peetu kyl ois tulos
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
Perjantaina on hieman hankala päivä pelien suhteen. Karri käväisee mökillään päivällä ja tulee takaisin mahdollisesti klo 16:00 paikkeilla. Itse olen vapaa päivällä, mutta joudun lähtemään soittoharjoituksiin klo 16:00 jälkeen.
Jos haluatte pelata perjantaina, niin täytyy joko aloittaa 12:00, tai odottaa kunnes Karri saapuu. Eli kertokaa haluatteko pelata perjantaina ja monelta mahdollisesti pääsisitte.
Jos haluatte pelata perjantaina, niin täytyy joko aloittaa 12:00, tai odottaa kunnes Karri saapuu. Eli kertokaa haluatteko pelata perjantaina ja monelta mahdollisesti pääsisitte.
-
Marsutin mrkIV
Hmm, itse pääsisin koulusta kello 11 (sattuman kaupalla). Pitää katsoa. Jos 1 pelaaja riittää :P.
Voin pitää pelit vaikka yhdellekin, ainakin pitäisi riittää aikaa lyhyelle pelille :P
-
Marsutin mrkIV
Ok, tulen 12.30. Lähettäisitkö YV:nä puhelin numerosi niin voin sitten tekstata avaamaan oven.
Selvä, lähetin viestin.
Sunnuntaina voin pitää pelit, joten ilmoittautukaa jos kiinnostaa. Aloitetaan klo 12:00 (mikäli pelaajille käy).
-
Marsutin mrkIV
Sunnuntaina olis eemin dh:T. En pääse.
-
Shadowdwarf
Jooh, en ainakaan tohon aikaan olisi pääsemässä. Muuta ohjelmaa sinä päivänä, tiedä kuin kauan kestää. Että en taida tulla.
Noh, tällä hetkellä ei ole ilmoittautuneita, joten peruutetaan pelit. Jos mieli muuttuu vielä niin lähettäkää viestiä, olen kuitenkin vapaa koko päivän.
- Currynator
Ok juttua tän viikon peleistä. Itse en kykene keskiviikkona pitämään, syynä on se että menen Mikon luokse roolipelaamaan, joten ajattelin että voisimme torstaina pitää pelipäivän. Mutta jos teille ei torstai käy niin Tatu on keskiviikkona kotona ja hän voisi pitää pelipäivän silloin. Joten ilmoitelkaas kumpi päivä kävis teille paremmin ja pidetään pelit silloin.
-
Marsutin mrkIV
Keskiviikko. Ehdottomasti. Fabaa.
Juu, huomenna pelit klo 15:00. Tulkoon ken uskaltaa. :P
minä en ole tulossa, peetu on
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
- Currynator
Suunnittelisin sunnuntaiksi peliä. Figua, D&D:tä tai DW:tä, mitä sakki haluaa. Eemille tiedoksi että minulle ei käy Dh lauantaina. Onko kiinnostusta sunnuntaina johonkin näistä peleistä?
-
Marsutin mrkIV
DW sunnuntaina kiinnostais :). Päästäis siinäki etiäppäin.
-
Shadowdwarf
- Currynator
Noh en vielä sano mitä pelataan mutta voin luvata että sunnuntaina pidän pelit klo 12 eteenpäin. Ilmoittelen illalla tarkemmin (tai huomen aamulla) mitä pelataan. Figua pelataan jos ei saada tarpeeksi pelaajia D&D:n, DW tuskin pelaamme.
-
Marsutin mrkIV
D&D tai faba, ps eemi ja peetu sit ei varmaa oo tulos, ku meni eilen isällee nii...
Jep ja WoCilla pelaisin.
Jep ja WoCilla pelaisin.
- Currynator
Jep eli figua klo 12 eteenpäin.