Tota se Finubar on ihan nykyinen Phoenix King, joka elää ja voi hyvin.teurastaja kirjoitti:En mene takuuseen, mutta jostain olen saanut sellaisen mielikuvan, että joku finubar the seafahrer (tai jotain sinnepäin) olisi kuollut jonkun salamurhaajan tikkuun. En mene takuuseen.
Mutta uskoisin, että Jullevi da yyber tietopankki tietää kyseisestä asiasta jotain.
Kapteeni kouran.
Malekith voi jakaa hyökkäyksensä molempien maagisten aseiden kesken, mutta vähintään kerran kummallakin, mutta saa sen yhden lisä attackin kahdesta aseesta.Sigi kirjoitti:ja destroyerilla voi hyökätä 5 kertaa vuorossa... = 5 magic weaponia tai armouria hajoo vuorossa siis parhaimmillaan... piste örkwarbozin haudalle.
Malekith voi _kerran_ vuorossa päättää osuman tehtyään sillä toisella miekalla, että käyttää destroyer kykyä, jolloin jokin maaginen varuste tuhoutuu. Destroyer itse taitaa puolestaan toimia tavallisena (maagisena) aseena, jolla ei sitten tainnutkaan olla muuta erikoista.
Ja vielä kun "varuste" korvataan sanoilla "ase tai panssari", niin hyvin menee. Ja tietty vastustaja saa valita, mika niistä.Murhe kirjoitti: Malekith voi _kerran_ vuorossa päättää osuman tehtyään sillä toisella miekalla, että käyttää destroyer kykyä, jolloin jokin maaginen varuste tuhoutuu. Destroyer itse taitaa puolestaan toimia tavallisena (maagisena) aseena, jolla ei sitten tainnutkaan olla muuta erikoista.
Phil Kelly says "No!"
Voipaha!Razze kirjoitti:...tästä asiasta siten ei voi kiistellä .
Se nyt on myös kiinni henkilöstä. Joku ei pidä darkkien hienostuneista ja siisteistä rykmenteistä, vaan pitää vaikka enemmän örkkien tai skavenien likaisista ja kehnoja sotavarusteita kantavasta roskajoukosta.
Tai siten joku saattaa pitää enemmän groteskeista tai muuten huimasti muista eroavista olennoista ja on suorastaan rakastunut slaaneshin demoniarmeijaan...
Onhan darkkkisten jotkut figut oihan nättejä, kuten corsot, wiz elffit, exet, assasin, pultteri...
Mutta on niillä huonosti skulpattujakin, kuten se yksi colone knight jonka sarvet sojottaa suoraan ylös, se on musta aika ruma, samoin jutkut shadet, sorsat, war hydran miespuolinen apprentice, black dragonin asento on mielestäni vähän kehno. Malekithin naama on ehkä vähän kökkö, samoin hand of khaine. Morathin keihäs ei näytä ollenkaan hienolta ja sirolta, vaan enimmäkseen joltakin modernilta vaatenaulakolta, harpyjen kourat ovat liian jykevät...
TÄSTÄ asiasta siten ei voi kiistellä.
Teurastaja, tuollaisella puheella saat mielipidettään vaihtamaan vain alempien rotujen edustajat,kuten örkit,ihmiset tai high elffit. Ja jos ei niistä modelleista pidä niin...sanon vain että ei helmiä sioille. Onhan DE:llä ehkä rumiakin figuja,mutta SUURIN osa on todella hienoja,yleisesti hienoimmat koko WHFB:ssä. Minun mielipidetäni et saa muuttumaan...HARHAOPPINEN!!! :twisted:
Kaikki ihmiset ovat kuolemattomia kunnes kuolevat
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
-
Grand Admiral Prawn
Johtuu siitä että niiden kotiseutu on kuin tehty pitsihameisille menninkäisille
Kuitenkin, muistakaa että Shadowblade sai Eltharionin myrkytettyä, mihin Gav heitti GW:n foorumilla kommenttia että oliko tarkoitus tappaa Eltharion vai kenties "jotain muuta"?
Ei minua nuo sankarien keskinäiset mätöt niinkään ärsytä vaan se kun aina tavallisten rivimiesten tappelussa Helffit kuvataan parempina - mitäs pidätte kun tarinassa lukee että matsissa Exet vs Shadow Warriorit Helffit tappaa Delffejä suhteessa 4:1!!!! :x :x :x TUO sukkaa. Delffejä ei kuvata niin vaarallisina kuin annetaan ymmärtää. Noh, onhan meillä Shadowblade ja sen
Ws10
- repikää siitä Sword Masterit!
Kuitenkin, muistakaa että Shadowblade sai Eltharionin myrkytettyä, mihin Gav heitti GW:n foorumilla kommenttia että oliko tarkoitus tappaa Eltharion vai kenties "jotain muuta"?
Ei minua nuo sankarien keskinäiset mätöt niinkään ärsytä vaan se kun aina tavallisten rivimiesten tappelussa Helffit kuvataan parempina - mitäs pidätte kun tarinassa lukee että matsissa Exet vs Shadow Warriorit Helffit tappaa Delffejä suhteessa 4:1!!!! :x :x :x TUO sukkaa. Delffejä ei kuvata niin vaarallisina kuin annetaan ymmärtää. Noh, onhan meillä Shadowblade ja sen
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
-
The Unforgiven
Katsokaas kun asia nyt vaan on näin, että pilvitonttujen AB:ssä ne pätkii Delffejä jä delffien AB:ssä delffit pätkii helffejä.
Kokemuksesta voin sanoa, että peleissä on mulla yleensä toteutunut tuo jälkimmäinen näkemys. Paitsi, että se helffi pelaaja ei koskaan halua peliin mitään maastoa, koska muuten mulla menis paremmin.
Niin joo, ei pidä unohtaa, että Malekith (minä) on (olen) level 4 wizard ja dark magic on sairaan kovaa
Kokemuksesta voin sanoa, että peleissä on mulla yleensä toteutunut tuo jälkimmäinen näkemys. Paitsi, että se helffi pelaaja ei koskaan halua peliin mitään maastoa, koska muuten mulla menis paremmin.
Niin joo, ei pidä unohtaa, että Malekith (minä) on (olen) level 4 wizard ja dark magic on sairaan kovaa
Yleisesti nobo käyttää sanamuotoa Chaos Berzerkerssit ja hieman kokeneempi pelaaja muotoa Chaos Berzerkerit
Iceman kirjoitti:Miksi innolla DE characterit menee kuoleen, mutta HE charrut saa jatkaa vrt. Kouran ja Malekith's champion ( en muista nimeä, Tyrion tappoi ennen viime invaasion final battlea ) vs. ELtharion, joka sokeutui, mutta sitten kehittyi taistelussa ja mittelee taas DE:tä vastaan.
Tosin de invaasion loppu jo tiedetään, koska GW ei voi murskata Ulthuania ja pakottaa he:tä maanpakoon. Vaikka nyt puhutaan että Archaonin taistelu muokkaa maailmaa, niin eiköhän mies lahdata vuoden parin päästä, kun nousee taas joku hyvis vastaan. Evil will never be victorious in the end with GW!
Se malekithin champion tais OLLA Urian poisonblade mutta hänkin taisi menehtyä. Ja samaisessa tarinassa Teclis räjäyttää Malekithin Chaocseen
(oikeastaan hän teleporttasi kun hänen voimansa eivät riittäneet Teclistä vastaan).
Grand Admiral Thrawn kirjoitti:Johtuu siitä että niiden kotiseutu on kuin tehty pitsihameisille menninkäisille![]()
Ei minua nuo sankarien keskinäiset mätöt niinkään ärsytä vaan se kun aina tavallisten rivimiesten tappelussa Helffit kuvataan parempina - mitäs pidätte kun tarinassa lukee että matsissa Exet vs Shadow Warriorit Helffit tappaa Delffejä suhteessa 4:1!!!! :x :x :x TUO sukkaa. Delffejä ei kuvata niin vaarallisina kuin annetaan ymmärtää. Noh, onhan meillä Shadowblade ja senWs10
- repikää siitä Sword Masterit!
Kas kummaa miks Delffit ja Chaaos sitte niin paljon haluu joidenki pitsihameisten menninkäismaata, haluuks ne itse pitsihameisiksi menninkäisiksi niin kovasti?
-
Grand Admiral Prawn
Ei, Delffit haluaa eksterminoida kaikki pitsihameiset menninkäiset ja tehdä siitä Teletappilandiasta taas ihan oikean haltiaimperiumin keskuksen. Kaaos taas ei edes halua koko saarta, en tiedä mistä tuon keksit - eihän kaaos oikein muuta halua kuin että kaikki kuolee.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.