Soda Pop Mecha Robotti (19.11)
Re: Soda Pop Mecha Robotti (19.11)
On kyllä aivan jäätävän komea toi iso järkäle.. Komeilee näköjään ansaitusti coolminiornotin etusivulla ja soda pop miniaturesin sivuillakin tuo robottisi. :)
- PINK_MARINE
Todella upeaa työtä!
Kauanko meni maalaukseen??
Kauanko meni maalaukseen??
tuosta saat hmm....
sanotaan 20 pistettä
(10 pisteen rajotus)
sanotaan 20 pistettä
(10 pisteen rajotus)
Olen tyhmä mutta en niin tyhmä!
Onhan tuo vähän tommonen sutasten tehty...
Ihan älyttämän hieno, itse asiassa tuli ihan sellanen inspis että oli itekin pakko alkaa maalamaan ja opettelemaan.
Sitten vielä tutorial tehä tosta niin ois aika hieno...
Mutta ihan vakavasti paljon sie otat noista töistä?
Siis jos vaikka tällänen talaaja haluis jotain hienoa?
Ihan älyttämän hieno, itse asiassa tuli ihan sellanen inspis että oli itekin pakko alkaa maalamaan ja opettelemaan.
Sitten vielä tutorial tehä tosta niin ois aika hieno...
Mutta ihan vakavasti paljon sie otat noista töistä?
When i see basilisk i say; For the Emperor.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
Allekirjoittanut meni aika onnistuneesti nyt vipuun, mutta ihan positiivisella tavalla. Eipä tässä heti aamutuimaan muistanut mitään Soda Poppeja ja otsikosta ajattelin, että jaa joku limupullosta rakennettu robotti siellä odottaa. Sitten kun saa figun kuvat näkyviin, niin ollaankin silmät lautasina. "Ai niiiin SE Soda Pop." On kyllä uskomaton figu ja niin on kyllä maalausjälkikin.
Sama tiivistettynä: Vau
Sama tiivistettynä: Vau
Todella hieno ja oikein smoothia maalausjälkeä. Tykkään todella paljon noista panssareista ja kuinka se näyttää että valo tulisi ylhääntä päin. Hyvät värivalinnat. Täysi kymppi :D
Kyllä jotkut vaan osaa.
Kyllä jotkut vaan osaa.
http://figujaosto.blogspot.com/
- nomic
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Kiitoksia kommenteista :)
En osaa tarkkaan sanoa, mutta arvioisin että vähintään 50 tuntia.PINK_MARINE kirjoitti:Kauanko meni maalaukseen??
Normi 28-32mm figu on 80 ylöspäin riippuen detaileista ja onko kovinkin multi-part, vai ei. Maalaustaso sama kuin noissa Pulp City ja Soda Pop figuissa. Laita yv, jos kiinnostaa tarkemmin. Olen tosin tässä hiljattain vakavasti harkinnut palkkamaalauksen lopettamista inspiraation puutteen takia, mutta pari hommaa on vielä jäljellä.thamus kirjoitti:Mutta ihan vakavasti paljon sie otat noista töistä?
- Kaapelikala
Smoothit vois olla blendimmät...eikusiis...
MItäs tohon nyt sanois. Täydellisyyttä lähentelevää työtä, tosin alustat ovat hiukan tylsähköt. Tosin hyvä niin, sillä nyt katsoja keskittyy enemmän itse figuun kuin alustaan.
Tommosta jälkeä jos muutkin jaksaisivat/viitsisivät (en siis sano osaisivat) tehdä, niin maailma olisi parempi paikka.
Lisää tulemaan, niin vois vaikka saada inspistä.
MItäs tohon nyt sanois. Täydellisyyttä lähentelevää työtä, tosin alustat ovat hiukan tylsähköt. Tosin hyvä niin, sillä nyt katsoja keskittyy enemmän itse figuun kuin alustaan.
Tommosta jälkeä jos muutkin jaksaisivat/viitsisivät (en siis sano osaisivat) tehdä, niin maailma olisi parempi paikka.
Lisää tulemaan, niin vois vaikka saada inspistä.