Ovatko kääpiöiden soturien ja ampujien osat yhteensopivia?

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Murhe
Valvoja

Ovatko kääpiöiden soturien ja ampujien osat yhteensopivia?

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Olen miettinyt kääpiöiden warbandin rakentamista mordheimiin ja ajattelin päästä mahdollisimman halvalla. Eli siis hankkisin joko paketin warruja tai ampujia sekä tilaisin muutamia puuttuvia bitsejä toisesta boksista. Siis sopivatko varsijouset ja pyssyt warruille ongelmitta? Kirveet ilmeisesti kävisivät aika näppärästi myös ampujille (ainoastaan 2k versiothan ovat vähän tarkempia sovittaa). Warruilla on komeammat parrat!

Joku ystävällinen kääpiöpelaaja tietää varmaan vastaukset. Yleensähän osat ovat olleet melkolailla yhteensopivia ja näin silmämääräisesti näyttäisi olevan nytkin.
jopotzuki

Re: Ovatko kääpiöiden soturien ja ampujien osat yhteensopivi

Viesti Kirjoittaja jopotzuki »

Ampuma-aseet eivät sovi warrioreiden käteen ilman pientä muokkausta. Ampujien vasen käsi on hieman erilaisessa asennossa kuin warruilla, joten sitä joutuu pikkaisen ranteen kohdalta leikkaamaan. Homma ei varmaankaan ole vaikea jos veitsi ja GS pysyy kädessä.
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Tätä minä vähän pelkäsin. Sinänsä pieni muotoilu ei ongelma ole.
Believer

Viesti Kirjoittaja Believer »

Helpompi tehdä Quarrellers/Thunderers vartaloista Warrioreita kuin toisin päin. Itse tein aikoinaan kun nykyiset muoviset tulivat markkinoille 20 Warriors rykmentin jossa puolet olivat Q/T-vartaloilla ja hyvin onnistui - greenstuffia käyttämättä.

-b-
-: Keep on believing, don't lose hope
He'll give you His grace enabling you to cope :-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”