Haastetopikki
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Haastetopikki
eipä oikeen sovi ku lähen takas kajaaniin :( (ja mulla on pieni peli 40koota sovittu santson kans sille päivälle)Hemppu kirjoitti:Tuliki ohjelmaa tälle päivälle, mites huomenna?
ei kellään muulla olis tänään aikaa 40koolle tai fantasylle?
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
oliskos sunnuntaille innokaita kytkoo-pelaajia? kiinnostais 750p peli.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Mä voisin ehkä kokeilla pelailla. Pistä viestiä, kun en viikonloppuna paljo koneella oosantso kirjoitti:oliskos sunnuntaille innokaita kytkoo-pelaajia? kiinnostais 750p peli.
Koskas santso otetaan se 1,5k FB matsi? Ennen vai jälkeen joulun?
otetaan vaikka ennen joulua, itellä alkaa loma 22 päivä?
No olisko se sitten keskivikkona? Mennäänkö Linnalle pelailemaan? Oisko siellä sen verran FB maastoa?
Löytyskö ens viikolle vastustajaa? Tuota turnaus listaa pitäs vähän testailla. Päiviä saa ehdotella, jouluaattona nyt ei ylläri pylläri käy
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
Mulle kävis huomenna joskus illasta, ainoo mahollinen päivä koko viikolla. Kiinnostaa kyllä kans testata turnamenttia varten.
Kuinka illasta?
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
juu vaikka, joskus yhden mais? on siel maastoa kyl fabaanZyDec0 kirjoitti:No olisko se sitten keskivikkona? Mennäänkö Linnalle pelailemaan? Oisko siellä sen verran FB maastoa?
Klo 13 sopii. 17:00 mun pitää olla jo sitten Ylistarossa.
No oon vapaalla huomenna koko päivän et sitä vastoin periaatteessa käy koska vaan, ilta oli lähinnä suuntaa antava. Mut sano joku aika mikä olis passeli? :)
Miten ois klo 14 -->?
![]()
Huomenna tai ylihuomenna fantasyy tai nelkyttonnista. Fabaan vaikka 2400 ens vklp turnauksen säännöil. 40koota käy mikä vaan koko
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
All rank and file
Expendable
oon zydecon kans menossa huomenna pelailee fb 1500pts...kai siinä vois ottaa toisen sit sen perään?