Onpahan Tatullekin kaveri :) tai jotain... Juuri sain pakattua marinet kivasti yhteen laukkuun, yay.Marsutin mrkIV kirjoitti:Taidan kuitenkin pelata fabaa, niin magee jätti et pakko koklata, Eli WOC:illa pelaisin.
Ilmottautuminen peli-iltoihin.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Ilmottautuminen peli-iltoihin.
Olisko joskus Lotrin demotusta?
Itellä on figut ja olen lukenut säänöt (aika kauan sitten).
- Currynator
Juu mitäs päiviä teille kävis figuilee. Sunnuntai taas?
-
Marsutin mrkIV
Juu, eiköhän sunnuntaina vois, 40k.
Siis sen skirmish-version? Kerrot vaan minä päivänä oot tulossa, niin koitan valmistautua jotenkin :Ptopiasta kirjoitti:Olisko joskus Lotrin demotusta?
Ja joo, sunnuntai on ihan jees. Kannan kai mukanani 2 corepeliä tällä kertaa... *kokoaa predatoria, muistelee lotrifigujen pakkauslaatikon paikkaa*
EDIT: btw, uskaltaako ottaa vähän isomman listan (1750) 40k:ta mukaan? Jos ei muuta niin vois kokeilla enempi uusia leluja kerrallaan :) Karrilla ei tuottane ongelmia kun napit on siinä vieressä, vaan tuottaako Artulle ongelmia? Pelattiin viime vkl 2k matsi, mulla oli onneks puol kompaniaa extrafiguja mukana, mut jos tällä kertaa ei tulis yllärinä? :D
Skirmish. Sunnuntaina kävisi ihan hyvin.Oberon kirjoitti:Siis sen skirmish-version? Kerrot vaan minä päivänä oot tulossa, niin koitan valmistautua jotenkin :Ptopiasta kirjoitti:Olisko joskus Lotrin demotusta?
Ja joo, sunnuntai on ihan jees. Kannan kai mukanani 2 corepeliä tällä kertaa... *kokoaa predatoria, muistelee lotrifigujen pakkauslaatikon paikkaa*
EDIT: btw, uskaltaako ottaa vähän isomman listan (1750) 40k:ta mukaan? Jos ei muuta niin vois kokeilla enempi uusia leluja kerrallaan :) Karrilla ei tuottane ongelmia kun napit on siinä vieressä, vaan tuottaako Artulle ongelmia? Pelattiin viime vkl 2k matsi, mulla oli onneks puol kompaniaa extrafiguja mukana, mut jos tällä kertaa ei tulis yllärinä? :D
Ok, mulla ei oo mitään kirjallisuutta peliin enää, mut kilotolkulla minas tirithin ukkoja ja eiköhän yli kahden vuoden lotraamisen jälkeen vielä säännöt muista vaikka pidinkin taukoa. Eiköhän me pärjätä.
-
Marsutin mrkIV
Jos pelaat vielä 40kta sunnuntaina niin ei se 1750 haittaa, reilu 3,5k mariineita kumminkin tuossa.
Ok, lasken 1750 enkeleitä mukaan. Missähän ne mun lotrit nyt on...
-
Shadowdwarf
Sunnuntai ois kyl ihan jees. Taas tulossa, pelistä ei viel tietoo. Tod.näk 40k ja faba napit mukana. Malifauxin voisin kanssa ottaa mukaan, jos vaikka saisi pelattua.
Ai niin, jos joltakulta löytyy sahamiekkoja&bolt pisloja ylimääräisenä, niin mie löydän niille kyllä käyttöä... Nää boltterimarinet ei osaa mitään :D
- Currynator
Niin unohin mainita että joo sunnuntaina peliä ja klo 12 eteenpäin peliä.
"I'll be back"
ensi sunnuntaiks ajattelin tulla piitkästä aikaa kiusaamaa teitä.
kelle kävis 2k 40k duel?
ensi sunnuntaiks ajattelin tulla piitkästä aikaa kiusaamaa teitä.
kelle kävis 2k 40k duel?
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
- Currynator
Jee, Eemi is back. Juu kai sen voisi jo etukäteen sopia, että sunnuntaina peliä.
- Currynator
Ketäs muita on sunnuntaina tulossa?
Edit: Niin ja voin itse pelata Eemia sua vastaan sen 2k pelin. Mutta katsotaan tilanteen mukaan paljon pelaajia tulee ja miten järjestetään pelit.
Edit: Niin ja voin itse pelata Eemia sua vastaan sen 2k pelin. Mutta katsotaan tilanteen mukaan paljon pelaajia tulee ja miten järjestetään pelit.
Juu, mie oon tulossa ja 40k:t mukana jälleen kerran.
kaikki kelpaa, tahtois vaa kokeilla uutta listaa.
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Keine's staggering song.
- Currynator
Klo 12 peliä sunnuntaina.
-
Marsutin mrkIV
Saatan päästä huomenna, 40:kta. Ilmoittelen aamulla.
- Currynator
Millois sakille kävis figuilu? Itse haluaisin pelata 40k:ta vaihteeksi eli ainakin yksi peli sitä.