Tau ja impperiuumi
Tau ja impperiuumi
Miksi impperiuumi ei liittoudu Taun kanssa vaikka hehän eivät kai orjuttasi ihmisiä :/. Ovatko ihmiset niin ahdas mielisiä että he eivät liittoudu vai onko se se että taut eivät ole ihmisiä :D. Tau teknologian ja impperiuumin mies voiman he valtaisivat koko galaksin ainakin mun mielest :D
Mistä näitä kapteeneja oikein tulee?
Re: Tau ja impperiuumi
Ihmiskunta ei luota mihinkään ulkopuolisiin lajeihin ja tekee niiden kanssa yhteistyötä vain pakon edessä. Eli kyllä, ihmiset ovat niin ahdasmielisiä etteivät liittoudu minkään haisevien kalannaamojen kanssa, jotka vieläpä levittävät valtaansa Imperiumin alueelle. Tod. näk. Taut myös haluaisivat olla ikäänkuin johtavassa asemassa, koska Greater Good, ja tähänhän eivät Imperiumin johtavat tahot voisi suostua.
Ihmiskunta muuten eivät ymmärrä teknologiasta - tai varsinkaan ksenoteknologiasta - tarpeeksi, että alkaisivat käyttää Taun aseita, minkä lisäksi Tau-tekniikka uhkaisi teknopappien monopolia. ;)
Ihmiskunta muuten eivät ymmärrä teknologiasta - tai varsinkaan ksenoteknologiasta - tarpeeksi, että alkaisivat käyttää Taun aseita, minkä lisäksi Tau-tekniikka uhkaisi teknopappien monopolia. ;)
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Itse näen vielä lisä ongelman asiassa. Nimittäin sen, että taut eivät ihan ymmärrä mikä merkitys Keisarilla on Imperiumille vaikka kyseessä onkin (jos en ole erehtynyt) melkolailla ethrealeihin verrattavissa oleva heppu. Keisari kuitenkin yhdisti ihmiskunnan siinä missä ethrealit yhdistivät taut. Kun vielä hommaa lisää sen, että keisari pitää kaaoksen kurissa ja mahdollistaa turvallisen matkustamisen warpissa niin ei ihme, että Imperiumi ei tykkää siitä asenteesta (Emperor dies someday but Greater Good is eternal) mikä taulla on. Etenkin kun Keisarin ympärille on muodostunut ihan uskonta.
Koko Imperiumi on muodostunut Keisarin ja hänen saavutustensa ympärille.
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
Taun asenne teknologiaa kohtaan on ongelma itsessään, ainakin jos Last Chancers pitää paikkansa. Rangaistusjoukkueen ihmiset ovat sekä kauhistuneita että vihaisia nähdessään miten taut käyttävät teknologista ratkaisua hommaan kuin hommaan ajattelematta lainkaan seurauksia. Ihmiset kasvatetaan muistamaan teknologian pimeitä puolia (taatusti osaksi AdMechin monopolin säilyttämiseksi) kun taas taut näkevät helpomman arjen ja paremman huomisen teknologian avulla,Vilkku92 kirjoitti:Ihmiskunta muuten eivät ymmärrä teknologiasta - tai varsinkaan ksenoteknologiasta - tarpeeksi, että alkaisivat käyttää Taun aseita, minkä lisäksi Tau-tekniikka uhkaisi teknopappien monopolia. ;)
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.
-Vanha sananlasku IG:ssä
-Vanha sananlasku IG:ssä