Feldherr-laukkujen kimppatilaus Tampereen alueella
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Feldherr-laukkujen kimppatilaus Tampereen alueella
Aion tilata tuolta laukun nykyiselle armeijalleni. Postikulut maksavat 12 euroa Suomen suuntaan. Mikäli tilaus on yli 120 euroa, niin postikuluja ei ole lainkaan.
Onko kenelläkään tamperelaisella tai lähialueen pelaajalla tarvetta tilata 'kenttäherran' laukkuja Saksasta? Itse tilaan yhden kappaleen, joten tarvitaan vielä noin kaksi laukkua lisää, että 120 euron tilaus ylittyy.
Heittäkää yyveetä, jos kimppatilaus kiinnostaa. Itse tilaan joka tapauksessa laukun, mutta haluan hieman kartoittaa tilannetta, jos olisi muita halukkaita säästämään postikuluissa.
Onko kenelläkään tamperelaisella tai lähialueen pelaajalla tarvetta tilata 'kenttäherran' laukkuja Saksasta? Itse tilaan yhden kappaleen, joten tarvitaan vielä noin kaksi laukkua lisää, että 120 euron tilaus ylittyy.
Heittäkää yyveetä, jos kimppatilaus kiinnostaa. Itse tilaan joka tapauksessa laukun, mutta haluan hieman kartoittaa tilannetta, jos olisi muita halukkaita säästämään postikuluissa.
Onko sinulla hyvä olo? Älä ole huolissasi, se menee kyllä ohi!
Re: Feldherr-laukkujen kimppatilaus Tampereen alueella
Kai huomasit että postikuluja ei kokonaan saa pois 120€ tilauksellakaan tänne suomen kamaralle? Tuolla on listaa mihin maihin tuo 120€ tarjous on voimassa, mutta saa sentään vähän alennusta tännekin päin.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Mielenkiintoista. Joskus (ei nyt niin kauan sitten) ne olivat myös ilmaiset myös Suomen suuntaan. No mitä enemmän tilaajia sitä halvemmaksi postikulut kumminkin menevät.Pariah kirjoitti:Kai huomasit että postikuluja ei kokonaan saa pois 120€ tilauksellakaan tänne suomen kamaralle? Tuolla on listaa mihin maihin tuo 120€ tarjous on voimassa, mutta saa sentään vähän alennusta tännekin päin.
Löytyipäs oikea paikka tilata laukut. Täältä tilaamalla ei tarvitse maksaa postikuluja, jos tilaus on yli 120 euroa. Sitä en tiedä, mitkä ovat noiden nettisivujen suhde toisiinsa. Olin vain linkittänyt väärän sivun.Kuttu kirjoitti:Mielenkiintoista. Joskus (ei nyt niin kauan sitten) ne olivat myös ilmaiset myös Suomen suuntaan. No mitä enemmän tilaajia sitä halvemmaksi postikulut kumminkin menevät.Pariah kirjoitti:Kai huomasit että postikuluja ei kokonaan saa pois 120€ tilauksellakaan tänne suomen kamaralle? Tuolla on listaa mihin maihin tuo 120€ tarjous on voimassa, mutta saa sentään vähän alennusta tännekin päin.
-
Fierysigil[FIN]
http://www.feldherr.net/uk/hard-case/ha ... -case.html
Tuollainen kelpaisi, mitäs nuo foamien lisähinnotukset tuolla alhaalla, valmiiksi reietetyt / reittämättömät? (Erityisesti, miten nuo 4 vaihtoehtoa eroaa toisistaan noista kahdesta paksummasta, johon juuri mahtuu Land Raiderkin sopivasti)
Tuollainen kelpaisi, mitäs nuo foamien lisähinnotukset tuolla alhaalla, valmiiksi reietetyt / reittämättömät? (Erityisesti, miten nuo 4 vaihtoehtoa eroaa toisistaan noista kahdesta paksummasta, johon juuri mahtuu Land Raiderkin sopivasti)
Jaa, vieläkös tälläistä ollaan järjestämässä?
elämä on kovaa kun on pieni ja vihreä
-Eli goblin saattaisi voittaa örkin shakkiottelussa, mutta todennäköisempää on että örkki ehtii raivostuksissaan syödä kilpakumppaninsa ennen shakkimattia.
-Eli goblin saattaisi voittaa örkin shakkiottelussa, mutta todennäköisempää on että örkki ehtii raivostuksissaan syödä kilpakumppaninsa ennen shakkimattia.
Ollut ja mennyt, ei tietoa uusinnasta.
I am who I pretend to be
Ehkä joku kaunis päivä, kun enemmän sisältöä laukkuun. Itse en tilaa puoleen vuoteen uutta laukkua. Voin toki ilmoitella Tampereen peliporukoissa, jos halukkuutta löytyy kimppatilaukseen. Edellinen tilaus oli onnistunut, kiitokset siitä muille tilaajille.
Meikäläisellä olis tarvetta ko. laukulle, jos tässä joku on kimpassa tilaamassa piakoin.
Sweat saves blood.