Tällä hetkellä komeilee tuo panssaroitu juna Battlefrontin etusivulla, näyttää niin komealta että rupesin sitä ajatellen listaa värkkäämään. Tällaista sain aikaiseksi. Osaa figuista ei ole vielä julkaistu, mutta ehkä niitä tulee siten että pääsen ottamaan osaa vaikka Hesan escalation leaguen loppuvääntöihin.
HQ: Piechoty Battalion Hq (2 standia)
Combat: Piechoty Company, 1 Piechoty platoon, AT-rifle, Light Mortar (15 standia)
Combat: Piechoty Company, 1 Piechoty platoon, AT-rifle, Light Mortar (15 standia)
Weapons: Piechoty Anti-tank platoon (3 37mm wz. 36 tykkiä)
Weapons: Piechoty Anti-tank platoon (3 37mm wz. 36 tykkiä)
Support: Light tank platoon, 7TP dw (4 twin turret hmg tankkia)
Support: Armored train, Locomotive, Assault cart, Light artillery cart, Heavy Artillery Cart.
Total: 1500p.
EW Batailon Piechoty (Polish)
EW Batailon Piechoty (Polish)
Kalat meni kotio...
Re: EW Batailon Piechoty (Polish)
BF mukaan ensikuussa on tulossa suurin osa Puolan kalustosta myyntiin, mukaan lukien juna! Ihan hauska lista, vaikka tuo juna vie aika paljon pisteistä... jää tykistö ja smoke osastot ottamatta.
Varmasti komea ja erilainen lista. Odotan mielenkiinnolla tämän näkemistä.
Itse listaa en nyt uskalla kommentoida kun ei ole kirjaa matkassa enkä muista Puolalaisten sääntöjä, yms. kovin hyvin.
Maalaamista tosta kyllä kertyy... Suosittelen armypainterin spraytä käytettäväksi - musta sprayaus pohjalle ja armypainter kevyesti päälle.
Uskoisin että junaa voi ihan iloisesti käyttää myös sovituissa kaveripeleissä ja isommissa megapeleissä/skenaarioissa esimerkiksi Venäläisille.
Itse listaa en nyt uskalla kommentoida kun ei ole kirjaa matkassa enkä muista Puolalaisten sääntöjä, yms. kovin hyvin.
Maalaamista tosta kyllä kertyy... Suosittelen armypainterin spraytä käytettäväksi - musta sprayaus pohjalle ja armypainter kevyesti päälle.
Uskoisin että junaa voi ihan iloisesti käyttää myös sovituissa kaveripeleissä ja isommissa megapeleissä/skenaarioissa esimerkiksi Venäläisille.
http://napoleon-complex-gaming.blogspot.fi/ - blogi historiallisesta figupelaamisesta
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Tykistöä ei erillisenä ole, mutta tuossa junassahan pari vaunua on jotka toimivat kumpikin erillisenä 4 tykin artilleryinä tarvittaessa. Kallis on tuo juna pisteissä. Olen kuitenkin tässä koko Early War hommaa miettinyt ja miettinyt millä sen erottaa late warista. Listassa siksi koitin juuri ottaa näitä early warin erikoisempia juttuja mukaan, kuten junan ja nuo konekivääritankit. Tuo juna on kyllä ehdoton lisä. Jalkaväkeä saa taas kerran maalata, mutta hyvät kokemukset tuon Shtrafin maalaamisesta missä ukkoja oli vielä tuplasti enemmän. Saa nähdä pyrinkö samanlaiseen speedpaint meininkiin näissäkin. Tuota armypainter sprayta varmasti harkitsen.
Ainoa mikä voi jarruttaa on tuo junan hinta, ei mitään käryä mitä se maksaa, mutta jos aivan tolkuttomasti niin joutuu vähän puntaroimaan ja venyttämään hankintoja useammalle kuukaudelle.
Joo ensikuussa näköjään tulee viimeisetkin mitä tuohon listaan tarvitsisi, juna ja nuo tankit siis. jalkaväki ja AT-tykit ovatkin jo julkaistu.
Kiitoksia kommenteista.
Ainoa mikä voi jarruttaa on tuo junan hinta, ei mitään käryä mitä se maksaa, mutta jos aivan tolkuttomasti niin joutuu vähän puntaroimaan ja venyttämään hankintoja useammalle kuukaudelle.
Joo ensikuussa näköjään tulee viimeisetkin mitä tuohon listaan tarvitsisi, juna ja nuo tankit siis. jalkaväki ja AT-tykit ovatkin jo julkaistu.
Kiitoksia kommenteista.
Kalat meni kotio...
Hei, epäreilua! Jos noi saa tollasta junaa käyttää, niin vaadin että mun ranskalaiset saa käyttää Maginot-linjaa peleissä! ;)
No ei, oikeesti aika mielenkiintoista.
Jotta voin käyttää mun ranskalaisia tota vastaan, mun panssariarmeijan pitäisi pyyhkäistä ensin tosta noin koko saksan läpi jotta pääsee invasioimaan puolaa?
No ei, oikeesti aika mielenkiintoista.
Jotta voin käyttää mun ranskalaisia tota vastaan, mun panssariarmeijan pitäisi pyyhkäistä ensin tosta noin koko saksan läpi jotta pääsee invasioimaan puolaa?
If knowledge can create problems, it is not through ignorance that we can solve them.
- Isaac Asimov
- Isaac Asimov
C'est la vie. Meneepä nuo raiteet saksan läpi sinnekkin päin. Tässä taitaa olla materiaalia Pariisin asemalta saksan kaatumisen jälkeen vuonna 1940 ;)
http://www.youtube.com/watch?v=pEppBVRLmwg
http://www.youtube.com/watch?v=pEppBVRLmwg
Kalat meni kotio...