Paras superliima?
Paras superliima?
Paikallisesta miniatyyrialan liikkestä ei löydy kuin citadelin superliimaa (THIN!) joten ajattelin kysyä millä saisi nämä Warmachine/Hordesin figut liimattua hyvin? Eli siis metalli/resiinifiguihin parhaiten soveltuva liima. Mielellään helposti saatavilla oleva.
"Serve the emperor today, for tomorrow you might be dead."
- Half-breed
Re: Paras superliima?
Zap-A-Gap. Itse käytän, ja en ole vielä törmännyt tilanteeseen, jossa tuo liima ei toimisi.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Ok, mistähän sitä saa? Onko ihan tavan kauppoja vai pitääkö rapakon takaa lähteä tilaamaan?
- Half-breed
Sotataidosta olen aikaisemmin sitä ostellut. Muualla en ole sitä nähnyt myynnissä, mutta pääkaupunkiseudulta kuulemma löytyisi jostain.
Hobby pointista löytyy kyseistä tavaraa. Sieltä saa myös tilattua muuallekkin jos tarvitsee.
http://www.hobbypoint.fi/sivu.php?id=353
Tuo on kyllä semmosta tappoliimaa että kannattaa olla varovainen. Sillä kun liimaa niin kyllä nimittäin pysyy, varsinkin iho. :D
http://www.hobbypoint.fi/sivu.php?id=353
Tuo on kyllä semmosta tappoliimaa että kannattaa olla varovainen. Sillä kun liimaa niin kyllä nimittäin pysyy, varsinkin iho. :D
Kuivuuko ihmisiltä liimat kuinka äkkiä? Ite ku ostan jonku liiman niin käytän pari kertaa ja sitten muutama viikko niin sitte on menny paksuksi ja ei enää pidä. (Ja tottaikai aina laitan sen kiinni). Sitte menee suurin osa hukkaan.
Nyt ostin minimanista euron puteleita, ei haittaa vaikka jämähtäis.
Nyt ostin minimanista euron puteleita, ei haittaa vaikka jämähtäis.
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.
Gale Force Nine Hobby Glue on itselläni toiminut. Yli vuoden tuo on tainnut pyöriä satunnaisessa käytössä ja vielä on täysin juoksevaa ja liimaa hyvin. Pullon olen pyrkinyt sulkemaan mahdollisimman nopeasti. 28.4 gramman pullo ja ainakin Fantasiapeleistä tuota löytyy 6 euron hintaan. Tuossa on oikeasti paljon tuota liimaa mikä ilmeisesti parantaa tuota säilyvyyttä?
Miau.
Revellin muoviliima ei itellä oo menny mikskää vaikka tässä on ollut muutaman kuukauden ilman korkkia, kyseessä siis sellainen missä on metallitikku päässä. Sytkärillä kun lämmittää niin tikkuun kuivunut liima sulaa pois. omasta mielestä loistavaa liimaa.
Joo tää on kanssa hyvä liima ja siinä on kierrekorkkikin.. Itse hankin tätä vähän aikaa sitten ja tyytyväinen olen ollut. Puteli ja liiman koostumus on myös mun mielestä hieman parempi kuin zap a gapissä. Ei tosin ole ihan yhtä tehokasta, mutta ajaa ainakin itselläni asian.Vesihiisi kirjoitti:Gale Force Nine Hobby Glue on itselläni toiminut. Yli vuoden tuo on tainnut pyöriä satunnaisessa käytössä ja vielä on täysin juoksevaa ja liimaa hyvin. Pullon olen pyrkinyt sulkemaan mahdollisimman nopeasti. 28.4 gramman pullo ja ainakin Fantasiapeleistä tuota löytyy 6 euron hintaan. Tuossa on oikeasti paljon tuota liimaa mikä ilmeisesti parantaa tuota säilyvyyttä?
Itsellä ollu kanssa tota liimaa mutta parasta on tuolta motonetistä saatava 10 kpl maxi fix 2g, euron maksaa koko paketti.
Liima on ollu 30 asteen pakkasessa toimii silti, ollu 3 vuotta vasrastossa, toimii silti, montapäivää auringossa kesällä toimii silti ja koska pikaliimat kuivuvat purkkiin nopeasti niin pieni määrä ainoastaan kuivuu jos jää. Mulla on viikon aina joka päiväisessä käytässä kestänyt.
Mutta laadusta ei toisaalta kannata tinkiä, itse olen vain huomennut että aikalailla samaa tavaraa on mutta eripakkauksessa.
Suosittelen kyllä tuota samaa liimaa sellaisille jotka käyttää oikeesti paljon tota liimaa.
Liima on ollu 30 asteen pakkasessa toimii silti, ollu 3 vuotta vasrastossa, toimii silti, montapäivää auringossa kesällä toimii silti ja koska pikaliimat kuivuvat purkkiin nopeasti niin pieni määrä ainoastaan kuivuu jos jää. Mulla on viikon aina joka päiväisessä käytässä kestänyt.
Mutta laadusta ei toisaalta kannata tinkiä, itse olen vain huomennut että aikalailla samaa tavaraa on mutta eripakkauksessa.
Suosittelen kyllä tuota samaa liimaa sellaisille jotka käyttää oikeesti paljon tota liimaa.
When i see basilisk i say; For the Emperor.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
- Half-breed
Eipä ole jämähtänyt. Mitä nyt Revellin muoviliiman putkiosa tukkeutuu välissä, mutta rautalangan pätkällä se on helppo puhdistaa (Tai sytkärillä kuten Nutclear sanoi). Helpottaa liimojen säilymistä, jos ne pitää poissa kylmästä ja oikein päin, niin ei ole sitten mitään yllätyksiä silloin tällöin.Jopotzuki kirjoitti:Kuivuuko ihmisiltä liimat kuinka äkkiä? Ite ku ostan jonku liiman niin käytän pari kertaa ja sitten muutama viikko niin sitte on menny paksuksi ja ei enää pidä. (Ja tottaikai aina laitan sen kiinni). Sitte menee suurin osa hukkaan.
- St. Apollo
Muoveihin Revell Professional -neulalla oleva liima
Metalliin ja sekalaiseen liimailuun kuten pohjiin Loctite Super Attak, Loctite Super Attak Flexible (kumiliima), Zap-a-Cap (Slow) tai Zap-a-Cap (Thin). Tuollasilla mennään
Metalliin ja sekalaiseen liimailuun kuten pohjiin Loctite Super Attak, Loctite Super Attak Flexible (kumiliima), Zap-a-Cap (Slow) tai Zap-a-Cap (Thin). Tuollasilla mennään
Jos tunnet itsesi tyhmäksi, käytä käänteispsykologiaa!
Oma ukkogalleria: http://www.warseer.com/forums/showthread.php?t=224443
Oma ukkogalleria: http://www.warseer.com/forums/showthread.php?t=224443
Muoviin revelin koottavaliima ja muuhun Würthin pikaliima, pitää, kunhan varoo sormiaan.
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
-
Sami Jumppanen
Onko kellään hyvää tietämystä tuon Zap-a-Gap:n tuotteista. Minä joskus sain käsiini (pun intended) heidän liimaa jonka pullo sanoi olevan "Gap filling" formulaa. Nyt jälkeenpäin olen löytänyt vain "medium" tyyppistä kamaa ja minusta tuntuu, että tämä ei ole ihan niin kätevää kamaa mitä se "Gap Filling" -liima oli.St. Apollo kirjoitti:Muoveihin Revell Professional -neulalla oleva liima
Mutta tuo on todella hyvän hintaista tuo liima.
- Kaapelikala
Noita zappeja on pinkkiä (CA) ja vihreää (CA+). CA+ on sitä täyttävää möhnää, CA on enemmän nestemäistä. Sitten on tietty tuubiliimaa, mikä on ihan puuroa. Toimii ihan ok sekin omiin tarkoituksiinsa.