Mistä muoviputkia?
Mistä muoviputkia?
Itselläni olisi tarkoitus rakentaa Stoma scratch buildina ja tarvitsisin muoviputkia, mutta en löydä mitään paikkaa mistä ostaa niitä joten voisiko joku neuvoa minua mistä niitä saa?
Re: Mistä muoviputkia?
Ja stoma on?
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Varmaan stompaa tarkoitti..
Helpottaisi paljon jos tietäisi mistä tarkalleen puhutaan (ilmeisesti 40K "örkkimörkö") tai vielä parempi olisi ilmoitettuna putken halkaisija sekä vaadittava pituus. Ensimmäisenä mieleen tulee sähkötarvikeliikkeet joista löytyy sähköputkea, tämän jälkeen kaupat jotka myyvät synttäri krääsää jolloin voisi kuvitella löytyvän muovisia pillejäkin. Vanhoista tusseista ym kynistä saa myös muoviputkea. Onhan noita jokunen liike varsinkin jos soveltamaan aloitetaan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
juu siis stompaa tarkoitin ja tarvitsisin ainakin metrin verran putkea jonka halkaisija voisi olla 1cm-3cm.
- Kaapelikala
Rautakauppa, jos inhimillisen kokoista putkea haet. Jos haet jotain ohutta, niin askartelukauppoja, esmes. Hobbypoint.
Ja putkiliikkeet kans.
Ja putkiliikkeet kans.
-
Sami Jumppanen
Riippuen missä asut, niin tien varresta saattaisi löytyä sitä oranssia muoviputkea. Ja en tarkoita, että sitä aurakeppiä pitäisi mennä repimään maasta, vaan aina joku aurakuski mokaa ja katkoo sellaisia muutenkin.
- Destructus
Bits and kits uk:oosta Jotain plasticard putkea löytyy eri kokoisina.
Da boyz WAAAAGH
Rautakauppa tai sähköliike sieltä mie kalastan juttuja.
Kumi pörkssi voi olla kanssa aarre aitta.
Kumi pörkssi voi olla kanssa aarre aitta.
When i see basilisk i say; For the Emperor.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
kun nyt syksy tulee ja tienvarsi kepit laitetaan niin käy sieltä nyppäämässä yksi itsellesi. niin helppoa se on.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
- Kaapelikala
Hurr durr ja jos joku saa kiinni, niin pääsee makselemaan. Tai sitten aurausviitta puuttuu ja härveli ajaa sun pikku-ukkojesi päälle tai kaatuu ja jäät alle, onkos sitten kivaa?Hapid kirjoitti:kun nyt syksy tulee ja tienvarsi kepit laitetaan niin käy sieltä nyppäämässä yksi itsellesi. niin helppoa se on.
Jos noita ihan oikeasti pitää jostain varastaa, niin raksoilta käy kysymässä. Ei ne niillä mitään jämillä mitään tee ja mielellään pääsevät niistä eroon.
Myös: 4kk vanha viesti.
4kk viimeisestä postauksesta! Nyt silmät käteen Hapid eikä nostella näitä vanhoja aiheita. Ja toiseksi niitä auras merkkejä ei nypitä, ne ovat ihan tarkoituksella siellä tien varressa (pikkupoikana tosin niitä tuli nypittyä useampiakin).
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- Kaapelikala
Ja ne on tähän harrastukseen vähän huonoja laatunsa takia. Tiedä sitten mitä edes ovat, jos jotain hartsia tai vast. niin eipä kannata lähteä sahailemaan.Runt kirjoitti:pikkupoikana tosin niitä tuli nypittyä useampiakin
- St. Apollo
Jos tunnet itsesi tyhmäksi, käytä käänteispsykologiaa!
Oma ukkogalleria: http://www.warseer.com/forums/showthread.php?t=224443
Oma ukkogalleria: http://www.warseer.com/forums/showthread.php?t=224443
Tuolta Mallikaupasta löytyy myös valikoimasta styreenilevyä jossa niin kutsuttu "turkkilevy"- elikkäs sellainen "panssarivaunun lattia"-kuvio.
Arvelisin että sillä saa paikoin näyttävyyttä rakennelmaan.
Hobby-pointista http://www.hobbypoint.fi/sivu.php?id=1 taasen löytyy erittäin kattava valikoima noin A4-kokoa olevia sileitä styreenilevyjä eri paksuuksissa ja -väreissäkin jopa.
Stompa kun on hitsailtu nippuun sekalaisesta levynpalasesta, tästä lienee hyötyä.
Arvelisin että sillä saa paikoin näyttävyyttä rakennelmaan.
Hobby-pointista http://www.hobbypoint.fi/sivu.php?id=1 taasen löytyy erittäin kattava valikoima noin A4-kokoa olevia sileitä styreenilevyjä eri paksuuksissa ja -väreissäkin jopa.
Stompa kun on hitsailtu nippuun sekalaisesta levynpalasesta, tästä lienee hyötyä.
- Eikä rumista saa kuin rumia kuvia -
- Eikä se kai ole multa pois? -
- ..Ja mulla oli varmaan just sillon korvat kiinni. -
- Eikä se kai ole multa pois? -
- ..Ja mulla oli varmaan just sillon korvat kiinni. -