4 lvl Mage (death)
Folariath's Robe
Talisman of Shapery
340 pts.
2 lvl Mage (high)
Silver Wand
145 pts.
BSB
Armour of Caledor
Ironcurse Icon
140 pts.
22 Archers
FC
Banner of Eternal Flame
277 pts.
16 Archers
176 pts.
34 Seaguard
Shields
FC
467 pts.
20 Phoenix Guard
FC
Banner of Sorcery
380 pts.
15 White Lions
FC
Amulet of Light
Gleaming Pendant
275 pts.
Bolt Thrower
100 pts.
Bolt Thrower
100 pts.
Jutun juju olisi istua kaukana ja antaa vastustajan tulla kohti. Mielellään deployataan nurkkaan kukkulan päälle. Isomaagi menee Phonenix guardeihin ja pienempi BSB:n kanssa menee Seaguardeihin. Magia vaiheessa vaitaan yksi kohde mitä räimitään ja samaa kohdetta ammutaan vielä ampumisvaiheessa. Siinä vaiheessa kun vastustaja pääsee iholle hän olisi tarpeeksi heikentynyt ettei pärjää kunnolla.
Ammuskeleva 2400pts HE
Ammuskeleva 2400pts HE
GW:tä jo vuodesta '94
-
PistolGripPump
Re: Ammuskeleva 2400pts HE
Listaan voisi laittaa muutaman häröily-yksikön haittaamaan vastustajan etenemistä. Kotkat ja shadow warrut toimivat varmaan parhaiten. Warruista riittää varmaan se viisi kooksi. Esim 2x5 sw:tä saa tiputtelemalla corea pois.
lvl4:lta puuttuu arcane item. Käärö, jewel tai wandi voisi olla sopiva. Itse melkein laittaisin wandin lvl4:lle ja sigilin lvl2:lle. Sigilin kaveriksi voi ottaa esim. gem of couragen.
Maaginen lippu voisi olla parempi LSG:llä kuin arsuilla. Menee se näinkin. Itse pienentäisin arsuja jonnekin kympin ja neljäntoista väliin.
Bösbillä ei ole merkitty isoa asetta, se varmaan kuitenkin siltä löytyy. Dawnstone voisi olla parempi kaveri AoC:lle.
Leijonat on hieman pieninä, kokoa voisi ottaa sinne 21:n paikkeille. Balance banneri on yllättävän kova leijonilla. Frenzyä ja hatredia on aika paljon nykyään kentällä.
Joku tämmöinen olisi itsellä mielessä:
Lvl4, immunity kit+wand
lvl1-2, sigil+GoC
BSB, gw+AoC+Dawnst.
29 LSG, FC+shields+Eternal flame (6x5+char)
2x10 A, mus.
19 PG, FC+sorcery banner (5x4+char)
19 WL, FC+balance/pendant+amulet of light (7x2+5)
2x5 sw (2-3xeagle)
2xrbt
lvl4:lta puuttuu arcane item. Käärö, jewel tai wandi voisi olla sopiva. Itse melkein laittaisin wandin lvl4:lle ja sigilin lvl2:lle. Sigilin kaveriksi voi ottaa esim. gem of couragen.
Maaginen lippu voisi olla parempi LSG:llä kuin arsuilla. Menee se näinkin. Itse pienentäisin arsuja jonnekin kympin ja neljäntoista väliin.
Bösbillä ei ole merkitty isoa asetta, se varmaan kuitenkin siltä löytyy. Dawnstone voisi olla parempi kaveri AoC:lle.
Leijonat on hieman pieninä, kokoa voisi ottaa sinne 21:n paikkeille. Balance banneri on yllättävän kova leijonilla. Frenzyä ja hatredia on aika paljon nykyään kentällä.
Joku tämmöinen olisi itsellä mielessä:
Lvl4, immunity kit+wand
lvl1-2, sigil+GoC
BSB, gw+AoC+Dawnst.
29 LSG, FC+shields+Eternal flame (6x5+char)
2x10 A, mus.
19 PG, FC+sorcery banner (5x4+char)
19 WL, FC+balance/pendant+amulet of light (7x2+5)
2x5 sw (2-3xeagle)
2xrbt