Ja Haramakit on kyllä varmaan tyylikkäimmät Ju Jingit mitä onkaan
http://i14.photobucket.com/albums/a334/ ... 492159.jpg

Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Jeps me likes Haramakeista too.Valagante kirjoitti:Mistäs sinä nuo onnistuit kaivamaan esiin, minä en löydä edes Infinityn sivustolta, uudelta tai wanhalta?
Pupnikista en ole kuullutkaan, mutta yhdyn kyllä mielipiteeseesi Haramakeista!
Joo katellaan jos sais jonkun näkösen demon pystyyn ja mahdollisesti muitakin pelejä kiinnostuneista riippuen.Kace kirjoitti:Ajattelin vain ilmoittaa, että olemme Temathaelin kanssa järjestämässä Infinity-demotus ohjelmaa Ropeconiin.

PanOceania on oikeastaan "se mun juttu" eli en voi puhua varmasti muista kriisien osapuolista ja lajeista.Mutta jos PanO:ta haluat pelata niin starteri sisältää mielestäni hyvän määrän oikealla suhteella raskasta ja kevyttä jalkaväkeä.Siitä on sitten hyvä alkaa laajentaa siihen suuntaan mistä tykkää(esim voi suuntautua camo-linjalle tai ritareihin).santso kirjoitti:hmm minkälaisella setillä tää peli kannattais alottaa?
En ole vielä kuullut että pelistä löytyisi täysin rikkinäisiä yksiköitä, heikkouden ja liiallisen tehon puolesta.Pienessä pelissä TAGit voivat olla epäreiluja jos vastapuolelta ei löydy panssarintorjuntaa.Pieniä eroja toki löytyy puolueittain, mutta mitään automaattista häviötä tuskin tulee jos menet ottamaan jotain epätavallista.Omat figut on ostettu ihan fiilispohjalta, eikä takkiin ole tullut vielä tarpeeksi.santso kirjoitti: eli siis voiko mennä kauheesti vikaan jos hommaa omaa silmää miellytävää figua? eikä nappimäärä sais olla mielellään kauheen korkee...
Minusta ei ole ikävä kyllä demoa vetämään vaikka kaapissa odottaakin sekä Yu Jing aloitus laatikko, Gŭiláng, Hac Tao sekä Nomandin aloitus laatikot, Hellcatsejä. Figuja on mutta ovat pahasti kesken samaten myös sääntöjen opettelu on tässä opiskelun ohella siirtynyt syksystä -> kevääseen -> ja näillä näkymin kesään. No toki Malifauxilla taitaa olla hieman asian kanssa tekemistä, se kun on vienyt aika paljon huomiota viima aikoina.the_Tuomas kirjoitti:Jos joku PK-seutulainen haluaa korruptoida uuden pelaajan mukaan riveihin, ni täs ois yks demotukselle altis kokelas. Tarjoon kyl kokikset/kaljat! :D
Esim. LasseK? (Pelaajalistassa ilmaisit demotushalukkuuta)
tai NorjanPaavi? (sun kans ollaankin joskus nähty livenä figukauppojen merkeissä)
Ens torstaina MB:llä? Tällä kertaa itsekin voisin jopa päästä paikalla :PMorze kirjoitti:Oikeastaan Lassek lähestyi jo minua YV:llä pelitarkoituksessa, mutta kiireideni takia ilmoitin mahdollisen peliajan siirtyvän pääsiäisen jälkeiseen ajankohtaan. Mutta hei! Minähän voin tulla mukaan avaruuspaviaaneineni. Pidetään oikea superdemo. Tosin minulle sopisi aikaisintaan ensiviikon torstai.
Pääsen silloin. Muutenkin olen tulossa tekemään vähän kauppoja ja pitää uusia tombkingejäkin testata.Morze kirjoitti:Itsekään en tänään taida ehtiä. Miten olisi ensi tiistai?