"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

örkit vs empire

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Link

Viesti Kirjoittaja Link »

Aha Odelman yritää auttaa artemista no ei se mitään ja muuten artemista ei enää ole nykyään se olen minä joten kiitän kaikkia jotka ovat tähän mennessä vastanneet :D
Engineer

Viesti Kirjoittaja Engineer »

Cain kirjoitti:tota mä näytän millainen ois hyvä armeija tuota empirea vastaan
yritin tehdä lähinnä samanlaisen kun sul
tässä se on

HERO
Black Orc Big Boss
Drog's Dead 'Ard Armor,great axe.

Night Goblin Shaman
lvl2,Nibbla's 'Itty Ring,Dispel Scroll

CORE
24 Orc Boyz
Choppa, light armor, additional hand weapon, musician, standard bearer, orc boss (+1Ws +1S +1A)

5 Goblin Wolf Riders
Hand weapon, short bow, musician

5 Goblin Wolf Riders
Hand weapon, short bow, musician

CPECIAL
11 Black Orcs
Choppa, heavy armor, great axe, black orc boss (+1Ws +1S +1A), Nogg's Banner of Butchery

2 Goblin Wolf Chariot
3 Goblins, hand weapons, short bows, chariot (S5 T4 W3), scythed wheels, 2 wolves

Goblin Spear Chukka
3 goblins, hand weapons, spear chukka (T7 W3), orc bully (+1Ws +1T +1Ld 6+Sv)

Goblin Doom Diver Catapult
3 goblins, hand weapons, catapult (T7 W3)

TOTAL POINTS :999

huomioita:pistä molemmat volf riderit molemmile sivuille ja örkit keskellä vieressä black örkit jossa on hero ja chariotit toiselle sivustalle ja sota koneet ylös.

TAKTIIKKA: kun aloitat pelin niin siirrä 1 rykmentti wolfeja black orkkien eteen ja ja kun hän rynnäköi siihen volf rykmenttiin niin fleeja rynnäköstä niin knightit epä onnistuu rynnäkössä ja ne tulee black örkkien eteen niin sitten vaan rynnäköit niihin niin knighteihin koskee ja myös doom diver on myös hyvä knight tappaja.2 rykmentti volfeja käytä flank hyökäyksessä ja rynnäköi charioteilla ja örkeillä spearmaneihin niin ne toden näköisesti kuolee . SIINÄ OLI PIENI TAKTIIKKA. JOS EI TOIMI NIIN SE EI OLE LISTASTA KIINI VAAN SUSTA.[/b]

Se muuten on listasta kiinni: alle 2k armeijoissa 0-3 cpecialii (listassa 4)
Steam tank ei oo niin hyvä ku miltä vaikuttaa
Argon

Viesti Kirjoittaja Argon »

goblin doom diverit on rareja
no niin no...
Lord Azog

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

Doom Diverit on Rareja. Elikkä ton pitäisi olla täysin laillinen armeija.

(BTW, sitä ei kirjoteta "cpecial" vaan Special :wink: )
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”