Haasteet ja pelien suunnittelut
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Zaraki Kenpachi
Re: Haasteet ja pelien suunnittelut
Jees, eli huomenissa ilmestyn taas pelailemaan. Captain-Jaken kanssa 40k peliä sovittuna mutta sen jälkeen voisi tuota MtG:tä katsella, ellei sitten satu olemaan Battlefleet Gothicia jollain ihmisellä mukana. Sitä pelaisi kans mielelläni.
"Ride with the wind, emerge from the gunsmoke like demons..."
Kuopion Figupelaajat KuoFi Ry
KuoFi.net
http://www.facebook.com/figupelaajat
KuoFi.net
- LAV-Kitsune-
Onko huomiselle innokkaita heittelemään noppaa joko faban tai 40k:n parissa? Nappaan figut mukaan jos joku olisi pelituulella.
- Zaraki Kenpachi
Kaippa sitä voisi 40k tulla pelailemaan, ja mikä ettei MtG myös nyt kun nuita kortteja on vino pino. Pitää kyyti asiaa vähän kysellä mutta eiköhän järjesty, pitää laittaa myöhemmin viestiä kun asia selviää.
Edit. Juu ei mihenkää, ei auto kyyditystä ja en tällä kertaa tuota päälle 20e rupea maksamaan että pääsen pari peliä häviämään xD
Edit. Juu ei mihenkää, ei auto kyyditystä ja en tällä kertaa tuota päälle 20e rupea maksamaan että pääsen pari peliä häviämään xD
"Ride with the wind, emerge from the gunsmoke like demons..."
KuoFi.net
KuoFi.net
-
Captain-Jake
Mä periaatteessa voisin 40k:ta ainakin yrittää tulla haastaa, mut joutusin proxyttää ihan jossain määrin.. (podi lonkkutölkistä, rhinot predoja, land speederit keksiä jostain..)LAV-Kitsune- kirjoitti:Onko huomiselle innokkaita heittelemään noppaa joko faban tai 40k:n parissa? Nappaan figut mukaan jos joku olisi pelituulella.
Mulla nyt on 2000 pistettä Bretonniaa jolla pelaan mielelläni.
Pelaan Infinityä.
- LAV-Kitsune-
Fabaa siis luvassa, koska sitä aina mieluummin pelailee kun kytkoota. Välttämättä en kerkeä molempia pelaamaan, joten jos ei ole luvassa toista haastajaa Kapteenille, niin ei ehkä kannata roudailla edes isoja salkkuja mukana.
Uusi fabakirja tullut... Kiinnostaisiko jotakuta ottaa huomenna 1200 tai 1250 (tms) pisteen peli? Ei demoneja.
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Kelpaako Bretonnia vastaan? Hevoset kaipaa ulkoiluttamista ja hirnuu kärsimättöminä tallissa.
Pelaan Infinityä.
Kelpaa, pisteiksi vaikka 1250? Arachnarok vähän improvisoitu, muttei varmaan haittaa...
Kelpaa. Mielenkiintosta tommosessa pistemäärässä hämähäkki :paatami kirjoitti:Kelpaa, pisteiksi vaikka 1250? Arachnarok vähän improvisoitu, muttei varmaan haittaa...
Pelaan Infinityä.
-
freakreature
Jos jotain kiinnosta, voisin ulkoiluttaa hordeani 1200 - 2400 pisteen pelissäni. Pikkuiset kaipaavat rotan ruokaa.
Meinasin tänään napata pikkuporukan örkkejä mukaan kytkoota varten. Jos joku sääntöguru haluaisi pelata semi-demo-pelin, arvostaisin :D . Varmaan jotain 500 ja 1000pisteen välillä on noita örkkei maalaissa niin vois kokeilla miten nuo perusorksit viel pärjäää.
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
Suurimmat anteeksipyyntöni anakingille ja ropettajille.
Heräsin eilen aamulla sairaana, ja sairaus jatkuu vielä tänäänkin. Olin nukkumassa kuumettani pois aika lailla koko päivän, joten en voinut ilmotttaa täällä poissaoloani, enkä muistanut äitiäkään laittaa asialle.
Pyydän anteeksi. Toivottavasti kukaan ei minulle nyt suuttunut, kun ropenkin estin.
Anaking, kävisikö se faba peli sitten ensi viikolla?
Heräsin eilen aamulla sairaana, ja sairaus jatkuu vielä tänäänkin. Olin nukkumassa kuumettani pois aika lailla koko päivän, joten en voinut ilmotttaa täällä poissaoloani, enkä muistanut äitiäkään laittaa asialle.
Pyydän anteeksi. Toivottavasti kukaan ei minulle nyt suuttunut, kun ropenkin estin.
-
Captain-Jake
Oisit ilmottanu aikaseemin niin oisin tullu wannabee-demoilemaan. Kokeillaa joku toinen kerta? Saat vastaa bangeleita tai kaaosta, bangeleita varmaan..Pesis kirjoitti:Meinasin tänään napata pikkuporukan örkkejä mukaan kytkoota varten. Jos joku sääntöguru haluaisi pelata semi-demo-pelin, arvostaisin :D . Varmaan jotain 500 ja 1000pisteen välillä on noita örkkei maalaissa niin vois kokeilla miten nuo perusorksit viel pärjäää.
No eipä voi valittaa, että sairas mies päätti jäädä kotiin.aatami kirjoitti:Suurimmat anteeksipyyntöni anakingille ja ropettajille.
Mitä tuohon peliin tulee, niin minulla on ensi viikolla peli Kitsunen demoneita vastaan. Sovitaan uusi aika myöhemmin.
Aloitettu 13.9.2011
Empire: W:19 L:8 D:1
Ogre Kingdom: W:36 L:21 D:6
Warriors of Chaos: W:11 L:14 D:4
Empire: W:19 L:8 D:1
Ogre Kingdom: W:36 L:21 D:6
Warriors of Chaos: W:11 L:14 D:4
Pitänee kokeilla ens viikolla selvitä örkkien kans taas paikalle, kyl siellä joskus viel joku mua demottaa :D
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
Titöö. Paremmalla puoliskollani on pääsykokeet Kuopiossa nyt lauantaina ja koska myös itse olen mestoilla, olisi luppoaikaa aamupäivästä ja suurin osa iltapäivää. Mikäli jollakulla olisi haluukkuutta heittää ajankuluksi noppaa, voisin raahata mukaani joko 2,4k metsätonttuja tai sitten 2k avaruuden tuhmia tonttuja.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Olet tervetullut tapattamaan avaruustonttujasi tänne enitaim. Orks orks orks orks Fuck shit piss orks orks orks orks Fuck shit piss orks orks orks orks orks orks orks orks
Jätte bra. Tulen viemään mörkkiesi sielut parempaan talteen. Sovitaan yksityiskohdat lähempänä bookissa.Pesis kirjoitti:Olet tervetullut tapattamaan avaruustonttujasi tänne enitaim. Orks orks orks orks Fuck shit piss orks orks orks orks Fuck shit piss orks orks orks orks orks orks orks orks
Eyes that fire and sword have seen
-
Captain-Jake
Onkos tää nyt tänään auki? Sikäli on haluaako joku ottaa 40k-matsia proxy-ritareita vastaan? Voin toki enkleleilläkin pelata.