Enigma Miniatures

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
NorjanPaavi

Enigma Miniatures

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

Hei onko kenelläkään kokomusta kyseisen lafkan figuista? Itse tilasin Katherine Vinoq, noble adventurer. Kyseinen figu mielytti silmää ja päätin kokeilla kyseisen firman figuja samalla. Netin perusteella on vaikea nykyään sanoa itse figujen laadusta mitään. Eli ennakkoon hieman kyselen että mitä oikein tuli tehtyä?

Jonkin verran esim CMOR:sta löyty firman figuja maalattuina, mutta ei toki missään ihan hirveässä määrin. Eikä hinnatkaa nyt niin kovat ole. Jotenkin aika vähän kyseistä figuista ollut juttua vai olenko missannut jotain pahasti?
NorjanPaavi

Re: Enigma Miniatures

No enigman miniatyyri tuli ja figu on oikein hyvää jälkeä. Ei pahempia valujälkiä yms havaittavissa. Toki 32mm skaalaan hieman hivenen pullea poskinen, mutta ei häiritsevästi. Esimerkiksi Malifauxin ja vastaavien rinnalla seisoo oikein sopusointuisesti.

Sitten siihen ainoaa miinus puoleen. Paketti sisälsi harmikiseni kaksi vasenta kättä. No eihän figun kasaamisesta tule mitään, vaikka se nais hahmo onkin niin ei sille kyllä millään voi laittaa kahta vasenta kättä. :P

No ei auta kuin katsoa että minkälainen vastaus jälleenmyyjältä tulee ja kuinka sitten tarvitsee olla yhteydessä itse valmistajaan.

Harmittaa kyllä vietävästi. Toki ymmärrän hyvin että nämä pakkaus ongelmat ovat universaaleja. Joskus aikanaan GW:n kanssa kävi vastaavasti, että edellisen metalli blisteri revenerin kaikki scything talonssit olivat oikean puolen mallia.
NorjanPaavi

Noh melko yksin puhelua, mutta menkööt.
NorjanPaavi kirjoitti: No ei auta kuin katsoa että minkälainen vastaus jälleenmyyjältä tulee ja kuinka sitten tarvitsee olla yhteydessä itse valmistajaan.
Jälleenmyyjältä tuli melko kannustava viesti: "Laitamme uuden modellin tulemaan asap"
Hei tämä on melko hienoa. :) Eikä edes tarvinnut mitään kuvia tai vastaavia laittaa menemään.
tnjrp
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tnjrp »

Njoo, genrehän on täysin väärä -- fantasianäljä kiinnostaa lähinnä kissaa :)

Saittiaan katsomalla olisin voinut vaikka kuvitella, että koko firma on mennyt perskeikkaa. Hyvä ettei sit ollu tai vaihdokin saaminen olisi voinut olla kiven takana.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
NorjanPaavi

tnjrp kirjoitti:Njoo, genrehän on täysin väärä -- fantasianäljä kiinnostaa lähinnä kissaa :)

Saittiaan katsomalla olisin voinut vaikka kuvitella, että koko firma on mennyt perskeikkaa. Hyvä ettei sit ollu tai vaihdokin saaminen olisi voinut olla kiven takana.
En ihan täysin ymmärtänyt tuota alkua? Mutta joo hieman hirvitti kun olin laittanut jälleenmyyjälle viestiä ja tulin tämän jälkeen tutustuneeksi itse valmistajan sivuihin. No toivotaan että jälleenmyyjä nyt toimii kuten viesti antoi ymmärtää. Toki kyseinen putiikko on ollut melko luotettava tähän asti.
harmaa

Viesti Kirjoittaja harmaa »

Olen tilannut muutaman kerran figuureja suoraan Enigmalta eikä tässä taida olla oikein mitään huonoa sanottavaa. Figuurit ovat olleet sitä mitä odotinkin, ja viimeksi paketti (arvoltaan n. 50e) katosi matkalla ja uusi lähetettiin heti perään.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”