Random movement harge ja maksimointi...

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Scumboogie

Random movement harge ja maksimointi...

Viesti Kirjoittaja Scumboogie »

Hei, ilmeni pieni ongelma...

Hell Pit Abomination aikoo liikkua Ghouliyksikön kulmaan kuvan osoittamalla tavalla. Abomination heittää tarpeeksi joten se chargaa.
Kuva

Sitten itse ongelma. Mihin kohtaan yksikköä Abomination liikkuu?

1. Liikkuuko Abomination kulmaan, eli samaan pisteeseen johon se chargasi...
Kuva

2. ...Vai meneekö se keskelle yksikköä maksimoiden tappelevien modeleiden määrän kuten chargessa normaalisti?
Kuva

Itse veikkaan vaihtoehto numero kahta. Säännöissä lukee, että jos compulsory movementissa range riittää yksiköön, se lasketaan chargeksi normaalein charge reactioin ja säännöin. Toisaalta, kun pelissä tuli tällainen tilanne, niin vastustaja väitti Abominationin liikkuvan kulmaan, koska siihen pisteeseen se aikoikin alunperin liikkua. Seiskaedikassa tämä olisi mahdollista, muttei kasissa ainakaan minun mielestäni.

Eli mitäs sanotte? Numero yksi vai kaksi?
nice2beatU

Re: Random movement harge ja maksimointi...

Viesti Kirjoittaja nice2beatU »

eikö se niin nykyään mene, että kun on katsottu että matka riittää chargeen saat kiertää vaikka kiinan kautta kohteeseen, jos: 1)osun oikeaan sivuun, (sivu jonka archissa chargaaja suurimmaksi osaksi on) 2)käännyt vain kerran ja 3)maksimoit kontaktit.

eli sanoisin kuva 2.
Skorne is love, Skorne is life.
Half-breed

Re: Random movement harge ja maksimointi...

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Skarsnik, the Lord kirjoitti:Säännöissä lukee, että jos compulsory movementissa range riittää yksiköön, se lasketaan chargeksi normaalein charge reactioin ja säännöin.
Dodii. Säännöt sanoo, että oudosta liikkumistavasta huolimatta kyseinen yksikkö noudattaa silti normaaleja rynnäkkösääntöjä, joten se joutuu myös niitä noudattamaan ja maksimoimaan kontaktissa olevat figut.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”