Number of attacks

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Zzap

Number of attacks

Viesti Kirjoittaja Zzap »

Noniin! Voisitteko selventää mulle tuosta number of attacks kohasta(pikkusääntökirja s.37) tuon:+1assault bonus:Engaged models who assaulted this turn get +1 attack.Mulla on vain huono tuo kielitaito ja olen aloittelija...
Vesihiisi

Re: Number of attacks

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Lähitaistelussa olevat (engaged) modelit, jotka rynnäköivät (assault) kyseisellä vuorolla saavat +1 hyökkäyksen (attack). Eli assaulttaavat ukot saavat ylimääräisen lyönnin.
Miau.
Zzap

Viesti Kirjoittaja Zzap »

Tänks!
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Zzap kirjoitti:Noniin! Voisitteko selventää mulle tuosta number of attacks kohasta(pikkusääntökirja s.37) tuon:+1assault bonus:Engaged models who assaulted this turn get +1 attack.Mulla on vain huono tuo kielitaito ja olen aloittelija...
Täytyy sanoa, että aika huono kielipää on, jos et noin selvää tekstiä ymmärrä. Kuitenkin säännöissä on paljon monimutkaisempia tekstejä paljon, niin jos et noin selväsanaista tekstiä ymmärrä, niin varaudu pahimpaan. Kannattaa sitten yrittää itse setviä mitä säännöissä sanotaan, sillä samalla oppisit sitä englantia. Täten pidä sanakirjaa tästä lähin aina kätösällä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”