Joo, yleensä kun yritän osoittaa jollekulle ihmisille miksi tämä on mielestäni väärässä oletan oikean kantani olevan "oikea", syytä tuskin tarvitsee selittää. Sitä en kyllä käsitä miten se korreloi mitenkään "olen aina oikeassa"- asenteeseen jota oot tässä ketjussa tuon alkuavautumisesi jälkeen esittänyt.Remos kirjoitti:Mene ja tiedä, mielestäni omakin viestisi tuntui siltä, että "olen varma siitä että olen oikeassa kunnes joku toinen toisin todistaa".I Ride in a Dragon kirjoitti:Tietysti sillä voi olla tekemistä myös sen kanssa että en juoksentele internetseissä huutelemassa olevani aina oikeassa, että en jaksa pehmistellä vain muiden takia ja että se kuinka ihmiset oikeasti välittää toisistaan on vain näennäistä schaibaa joka johtuu valinnanvapauden puuttumisesta, mene tiedä.
Vinkki: Miekään en uskonut kunnes päätin ihan kokeeksi uskoa ja tarttua tilaisuuteen; se ei ollut ehkä helppoa ja vaati aika pitkän kivikkoisen tien jonka aikana elämäni muuttui tosi paljon siitä mitä se oli, mutta kyllä, voisin sanoa että sain tehtyä loppujen lopuksi itselleni oman onnellisuutta pursuavan utopian johon olin täysin tyytyväinen. Laulut ja tarinat kertovat ne samat vanhat jutut liittyen onnellisuuteen joita niiden tekijät on tosielämässä kohdanneet, joten kyllä, näkisin ne myös kuuluvan siihen. Ne ei ehkä ole jokaiselle samanlaisia ja varmasti jollekulle tosi utopistisia, mutta silti.Remos kirjoitti: Lyhyestä virsi kaunis: en usko kauniisiin onnellisuutta pursuviin utopioihin, joita minulle on yritetty tyrkyttää ikäni. Laulut ja tarinat kertovat samat vanhat jutut onnellisuudesta, joka ei kuulu tosielämään
Tl;dr: Onnea saa kyllä ennen pitkää kun ei luovuta ja jaksaa yrittää ja muuta kornia, tämän takia en tykkää kun ihmiset angstaa :l