VOI POISTAA
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Master Arturion
VOI POISTAA
EDIT: Tavoitteeni eli ihmisten aktivointi näytti purevan vaikka itse en päässyt tulemaan. Eli tämä ketju voi poistaa ihan rauhassa kun ei enää palvele mitään tarkoitusta ja turha kuollutta ketjua pitää täällä.
Viimeksi muokannut Master Arturion, Pe 17.06.2011 14:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
We march the grim march, with a grin...why? Because we have dark sense of humor....
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: Get to know each other, BEFORE killing each other of cou
Jaa nuokkari vai? Eihän me käyty siellä kun tilat oli varattu ja kun minut muilutettiin Tampereelle asumaan, niin ei kukaan ollut jatkamassa varausta kun kukaan ei halua olla the män. Minulla on myös nimi, joten käytä sitä tai muuten en ennää puhu siulle, nih.
Ei minulla mitään vastaan ole tapaamisen kannalta, mutta 500p:n pelin kohdalla on paljonkin. Ainakaan itseäni ei suuresti hotsittaisi pelata peliä, jossa on pomo, jengi ja tankki. Mutta mutta, itse olen niin Tamperelaistunut, että en minä missään Porin miitissä kehtaa näyttäytyä muutenkaan.
Monesko käyttäjä tää muuten on sulle Kaitsu? Ensin sulla oli fetissi Lantikoihin, sitten Neuvosto-IG:hen ja nyt on Kaaos sinut korruptoinut ja vieläpä huonoin jumala kaikista viidestä.
Ei minulla mitään vastaan ole tapaamisen kannalta, mutta 500p:n pelin kohdalla on paljonkin. Ainakaan itseäni ei suuresti hotsittaisi pelata peliä, jossa on pomo, jengi ja tankki. Mutta mutta, itse olen niin Tamperelaistunut, että en minä missään Porin miitissä kehtaa näyttäytyä muutenkaan.
Monesko käyttäjä tää muuten on sulle Kaitsu? Ensin sulla oli fetissi Lantikoihin, sitten Neuvosto-IG:hen ja nyt on Kaaos sinut korruptoinut ja vieläpä huonoin jumala kaikista viidestä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Koskas? Kelpaisi ihan mainiosti. Vissiin 40k:ta pelattaisiin vai?
Edit: Oliskohan samalla mitään jos pidettäisiin Best Miniature of Pori? Että jokainen maalaisi jonkun fikun (vaikka sellaisen joka sisältyy siihen armeijaan)?
Edit: Oliskohan samalla mitään jos pidettäisiin Best Miniature of Pori? Että jokainen maalaisi jonkun fikun (vaikka sellaisen joka sisältyy siihen armeijaan)?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Niih, siitähän maalauskisasta piti tulla jokavuotinen perinne. Sentään saatiin eka vuosi vedettyä ennen kuin into katosi touhuun. Tuo armeijoiden koottu listakin on viimeksi päivitetty 08. Pitäisiköhän vähän herättää tätä skeneä tässä maailman kolkassa?
Mutta niih niih, kyllä mulle passaa, että otetaan taas jotain maalauskabaa. Kuhan ei ole speed painttia oman kodin ulkopuolella, mää en ala niitä kamoja roudaamaan takaisin maille tuntemattomille. Jotain liigaakin voitaisiin alkaa kasaamaan kun väki alkaa kaivautumaan pimeistä kuopistaan talvihorrosta viettämässä.
Mutta niih niih, kyllä mulle passaa, että otetaan taas jotain maalauskabaa. Kuhan ei ole speed painttia oman kodin ulkopuolella, mää en ala niitä kamoja roudaamaan takaisin maille tuntemattomille. Jotain liigaakin voitaisiin alkaa kasaamaan kun väki alkaa kaivautumaan pimeistä kuopistaan talvihorrosta viettämässä.
- Sinitähti
- Sinitähti
Nuokkarin varaaminen selviää soittamalla tai käymällä paikanpäällä ja tiedustelemalla tilojen saatavuutta.
Toki jos kahvikupin tai limun äärellä on tarkoitus aikaa viettää sekä enemmänkin tutustua henkilöinä toisiin niin silloin paikaksi kävisi myös perus ABC.
Onhan se toki että ABC ei nyt paras mahdollinen paikka tälläiselle ole (pelit jäisi pelaamatta) mutta sitä ei ainakaan tarvitsisi varata erikseen.
Best Miniature of Pori kuulostaa sinällään hyvältä mutta alkaako tapaaminen mennä liian vaativaksi uusille henkilöille jos maalaustasoa aletaan heti arvostelemaan.
Toki voihan tuonkin toteuttaa niin että pakko ei sitä omaa figua ja maalaustaitoa ole näytille tuoda jos ei halua. Paikanpäällä olioiden kesken sitten äänestetään paras.
Itsekkin voisin jopa lähteä paikanpäälle piipahtamaan mikäli aika ja paikka vain osuvat kohdalleen.
EDIT: Porin seudulta kyllä harrastaja kuntaa löytyy suht mukavan oloisesti, lähinnä ongelmana on se että porukka on jakaantunut omiin kuppikuntiinsa sekä pelivalikoima on suht laaja jolloin ei ole sitä yhtä peliä mikä yhdistäisi kaikkia.
Toki jos kahvikupin tai limun äärellä on tarkoitus aikaa viettää sekä enemmänkin tutustua henkilöinä toisiin niin silloin paikaksi kävisi myös perus ABC.
Onhan se toki että ABC ei nyt paras mahdollinen paikka tälläiselle ole (pelit jäisi pelaamatta) mutta sitä ei ainakaan tarvitsisi varata erikseen.
Best Miniature of Pori kuulostaa sinällään hyvältä mutta alkaako tapaaminen mennä liian vaativaksi uusille henkilöille jos maalaustasoa aletaan heti arvostelemaan.
Toki voihan tuonkin toteuttaa niin että pakko ei sitä omaa figua ja maalaustaitoa ole näytille tuoda jos ei halua. Paikanpäällä olioiden kesken sitten äänestetään paras.
Itsekkin voisin jopa lähteä paikanpäälle piipahtamaan mikäli aika ja paikka vain osuvat kohdalleen.
EDIT: Porin seudulta kyllä harrastaja kuntaa löytyy suht mukavan oloisesti, lähinnä ongelmana on se että porukka on jakaantunut omiin kuppikuntiinsa sekä pelivalikoima on suht laaja jolloin ei ole sitä yhtä peliä mikä yhdistäisi kaikkia.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- Master Arturion
El Capitan kirjoitti:
Toivottavasti tuossa oli 90% sarkasmia huumorilla maustettuna, koska jos ei ollut niin tiedän heti yhden joka EI ole tervetullut tapahtumaan tuollaisilla kommenteilla.
Pysy vain Tamepreella tuommoisilla mielipiteillä.
Toisin kuin monet minä vaihdan armeijoiden mielenkiintoa, pelaten ja kokeillen uusia. käyttis on sama, mutta muutan sen koska foorumeilla pyörii ihmisiä samankaltaisten nimimerkkien kanssa ja en halua että sekoitetaan minuun.
Eli, jos tulkitsin väärin, pyydän anteeksi rajua vastausta, jos tarkoitit morkkaamaan ja arvostelemaan tiedätkin jo vastaukseni.
Palaten itse ketjuun. Ideani on siis saada ihmiset liikkeele juuri näistä sispiireistään, että tuli muutakin kuin herra X kaaokset vs Herra Ö marsut joka kerta.
Uskon että on monia jotka haluais pelata maalata yms, mutta eivät tiedä missä on muita pelaajia ja sen takia saattanut figut jäädä ostamatta/maalaamatta/ pelittämättä.
ABC ei sen takia ole hyvä idea koska joukossa on varmasti lapsia joiden vanhemmat EIVÄT lämpene huoltis reissulle.
Itse en miniatyri kisasta ole ollut osallisena, mutta voihan senkin laittaa mukaan, mutta vain niille jotka sen haluaa kisata, eli ei tartte pelätä että ei pääse sisään ilmaan showcase tason figua :)
Pikkupelit on sen takia parempia että kaikilla ei ole yli 500 pisteen armeijoita valmiina saati kokemusta fieldata isoja armeijoita.
Myös 500 pojon pelit mahdollistaa mukaan ja nopean mahdollisuuden 2vs2 peleille jotka ovat omasta mielestäni paljon nautinnollisimpia kuin 1vs1
Eli, laittakaa lisää mielipiteitä, ehotuksia yms.
Myös voi laittaa jo alustavasti milloin sopisi ja milloin ei. Myös voit laittaa esim mitä armeijaa toisit peliin.
Aloitan itse :
Aika ja päivämäärä = Minulle sopii aika lailla milloin vain, perjantaina 8 jälkeen kyllä terassikalja kutsuu joten siihen vedän rajan :)
Fieldaan = World Faters legioonaa 500 edestä
We march the grim march, with a grin...why? Because we have dark sense of humor....
Ei täällä kukaan mitään showcasea maalaa. Paitsi. Minä. Tietekin. Jaa koska tavattais? Koska vaan kuhan on ihmisten aikaan. Millä pelaan? Csm tai sitten Antonin nideillä.
Itselle kutakuinkin se ja sama milloin tapaaminen on kunhan jonkin tason aikakäsitteet otetaan huomioon.
Vkl mitä luultavammin se parasvaihtoehto, viikolla puolestaan keskiviikko klo:16.00 eteenpäin sekä perjantai.
40K armeijaa ei kaapista löydy mutta ainahan sitä seuraamaan voi lähteä.
Vkl mitä luultavammin se parasvaihtoehto, viikolla puolestaan keskiviikko klo:16.00 eteenpäin sekä perjantai.
40K armeijaa ei kaapista löydy mutta ainahan sitä seuraamaan voi lähteä.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Kappas vaan, ohan sulla noita viestejä sen verran, että on tainnut vain nikki vaihtua. Mutta mutta, tuossa oli ripaus kaikkea. Sarkasmia, vittuilua jne. Mutta mutta, tulee vain tosta sun touhusta hieman mieleen Antti silloin nuorempana. Joka kuukausi uusi armeija ja edellinen myynnissä/vaihdossa.Khornen Ärripurri kirjoitti:Toivottavasti tuossa oli 90% sarkasmia huumorilla maustettuna, koska jos ei ollut niin tiedän heti yhden joka EI ole tervetullut tapahtumaan tuollaisilla kommenteilla.El Capitan kirjoitti: Monesko käyttäjä tää muuten on sulle Kaitsu? Ensin sulla oli fetissi Lantikoihin, sitten Neuvosto-IG:hen ja nyt on Kaaos sinut korruptoinut ja vieläpä huonoin jumala kaikista viidestä.
Jooh, ohan tuossa idea hyvä tosiaan, jota ollaan yritetty jo muutaman kerran aikaisemmin. Ongelma vain on siinä, että porukka ei käy Sotussa tai sitten käy kerran vuodessa. On täällä pelaajia, mutta ne on kaikki näitä omia jengejään. Jotkut myös pelaavat mielummin CODia netissä tai jotain kun ovat täysin kadonneet johonkin. Ei täällä Porissa taia olla kuin kaksi sellaista kovaa jengiä, Harri + kumppanit, jotka pelailevat BB:tä ja FOWia ja minun jengini, jotka valittavat pelin paskuudesta Sampsaa lukuunottamatta. Noormarkku taitaa olla meidän nukkuva puolueemme. Tai noh, on siellä Ilmari ja Antti, jotka yrittävät pysyä hereillä.Khornen Ärripurri kirjoitti:Palaten itse ketjuun. Ideani on siis saada ihmiset liikkeele juuri näistä sispiireistään, että tuli muutakin kuin herra X kaaokset vs Herra Ö marsut joka kerta.
Jos lähdetään liikkeelle niistä ihmisistä, jotka käyvät Sotussa ja näkevät nämä viestit, haluatko antaa nimiä? Kyllä meillä on täällä ihmisiä, joilla on armeijoita. Minä, Timo, Sampsa, Antti lainaa multa Nidejä tai ostaa ne yksi ykko kerrallaan, sinullakin oli ainakin joskus ne 4 lantikkaa, Jussilla ainakin viime vuonna oli vielä Nidit ja keitähän muita osaisin mainita. Aki tosiaan joo, sillä on paljon kaikkea kanssa. Olikohan Harrillakin joku armeija?Khornen Ärripurri kirjoitti:Pikkupelit on sen takia parempia että kaikilla ei ole yli 500 pisteen armeijoita valmiina saati kokemusta fieldata isoja armeijoita.
Onhan se toki sääli, että joku viime kuussa aloittanut pelaaja ei pääse pelaamaan, mutta tuossa vaiheessahan on paljon tärkeämpää tutustua siihen peliporukkaan kuin itse peliin. Tai ainakin omasta mielestäni. Kyllä kanssa joku meistä vanhoista harmaaparroista voi kanssa antaa oman armeijan käyttöönsä tuon tapaamisen ajaksi.
Milloin sitten tapaaminen pitäisi olla? Minun menoja katsomalla ei sitä kannata järjestää. Jos satun olemaan porukoiden luona silloin niin tulen kyllä katsomaan mitä olette keksineet.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Kardinaali
- Viesti:
Kyllä niitä gängbängejä on Porissa vielä kolmaskin ainakin! Minä, Furinji, Pasi, Tero (Näiden sotunikeistä ei mitään hajua, johtuneekin varmaan siitä "kirjoittavat foorumille kerran vuodessa"-ilmiöstä) ja Spluuga.El Capitan kirjoitti: Ei täällä Porissa taia olla kuin kaksi sellaista kovaa jengiä, Harri + kumppanit, jotka pelailevat BB:tä ja FOWia ja minun jengini, jotka valittavat pelin paskuudesta Sampsaa lukuunottamatta. .
Me olemme viime kuukausina aika kovasti pelanneet ihan 40k:ta 500-1500 pisteen pelejä. Kaikesta semivanhapartaisuudestaan huolimatta, potkua on todennäköisesti saatu 5. edikasta. Itsestä se tuntuu ainakin erittäin viihdyttävältä ja syyllistyy aivopieruihin paljon harvemmin kuin aikaisemmat edikkansa.
Jos päivämäärä saadaan sovittua sellaiselle päivälle jolle itsekin pääsen, niin jossen tule pelaamaan, tulen ainakin esittäytymään. :)
Tuosta allekirjoitukseni ensimmäisestä linkistä pystyy seuraamaan mitä minulle on figurintamalla tarkemmin kuulunut viime kuukausina.
Pahus, kirjoittelin jo vastauksenkin, mutta se katosi warppiin. Tosiaan 40K tyyppejä jota ei vielä kai mainittu on myös Sakke eli Jeijo, jolta löytynee black templareita. Itseltäni, eli Harrilta, ei löydy tällä hetkellä mitään järkevää 40k armeijaa, kaartia olisi varmaan helposti se 500 pojoa, mutta on kehikoissa tai ties missä, eikä niiden maalaus oikein nyt innosta.
Näitä tapaamisiahan on koitettu järjestellä jo useasti, mutta se että pelataan niin eri pelejä on haitannut. Itse olen onnistuneesti saanut rekryttyä porin seudulta flames of wariin aika mukavankin kokoisen peliringin ja lisää tuntuu olevan tulossa, viimeisimpänä Runt. FoWissa on helpottanut isomman kampanjan pyöritys mikä luo sellaisen tunteen että pelejä oikeasti pelataan, eikä vaan sellaista "soitellaan niin pelaillaan...ehkä" meininkiä.
Jos te järkkäätte tän, niin tulen toki paikalle jos vaan ei satu työvuorot sotkemaan asiaa. 40K:takin pitäisi testata ihan noin piruuttaan, kun tullut sen kanssa oltue vähemmän tekemisissä. 4. edikkaa taisin peli tai pari testata. Jos tapaaminen sovitaan tarpeeksi ajoissa, saatan manioissani innostua sutasemaan vaikka jonkun dark eldar pikkupoppoon maaleihin. Onpa meinaan ihan kivan näköisiä nuo uudet.
Mukavaa jos saadaan vähän aktiivisuutta Porin skeneen. Voinen luvata että ainakin Flames of Waria täälläpäin pääsee pelailemaan. Ei tarvinne sitten kokea sitä jatkuvaa sääntövalitusta. Jos 28mm skaala on must, niin suosittelen tutustumaan myös Infinityyn. Ollaan sitä Jeijon kanssa koitettu saada täällä vähän syttymään. Sopisi skirmish mittakaavansa puolesta paremmin ehkä juuri viikolla iltaisin otettuihin matseihin.
Parit mainoslinkit vielä:
Infinity: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 93&t=90429
Porin FoW: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 42&t=95341
Näitä tapaamisiahan on koitettu järjestellä jo useasti, mutta se että pelataan niin eri pelejä on haitannut. Itse olen onnistuneesti saanut rekryttyä porin seudulta flames of wariin aika mukavankin kokoisen peliringin ja lisää tuntuu olevan tulossa, viimeisimpänä Runt. FoWissa on helpottanut isomman kampanjan pyöritys mikä luo sellaisen tunteen että pelejä oikeasti pelataan, eikä vaan sellaista "soitellaan niin pelaillaan...ehkä" meininkiä.
Jos te järkkäätte tän, niin tulen toki paikalle jos vaan ei satu työvuorot sotkemaan asiaa. 40K:takin pitäisi testata ihan noin piruuttaan, kun tullut sen kanssa oltue vähemmän tekemisissä. 4. edikkaa taisin peli tai pari testata. Jos tapaaminen sovitaan tarpeeksi ajoissa, saatan manioissani innostua sutasemaan vaikka jonkun dark eldar pikkupoppoon maaleihin. Onpa meinaan ihan kivan näköisiä nuo uudet.
Mukavaa jos saadaan vähän aktiivisuutta Porin skeneen. Voinen luvata että ainakin Flames of Waria täälläpäin pääsee pelailemaan. Ei tarvinne sitten kokea sitä jatkuvaa sääntövalitusta. Jos 28mm skaala on must, niin suosittelen tutustumaan myös Infinityyn. Ollaan sitä Jeijon kanssa koitettu saada täällä vähän syttymään. Sopisi skirmish mittakaavansa puolesta paremmin ehkä juuri viikolla iltaisin otettuihin matseihin.
Parit mainoslinkit vielä:
Infinity: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 93&t=90429
Porin FoW: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 42&t=95341
Kalat meni kotio...
- Master Arturion
Päivämäärästä:
Itse ajattelin 2 viikon päästä perjantaina, silloin on suurella todennäköisyydellä eniten ihmiset vapaa.
Itse tulen tietysti ja kaikki ovat tervetulleita.
Myös ajattelin että ihmiset voisi tuoda kirjallisuutta yms 40k liittyvää, ja totta kai fabaakin saa.
Näin pääsisi kirjat kiertoon ja ihmiset saisivat lukea toisted codekkeja. Tämä antaisi taas yhden hyvän tutustumis mahiksen.
Tänään menen itse nuokkarille kysysymään asiasta.
Eli laittakaas 3.6.2011 ylös ja ehottakaa kellonaikoja.
HUOM! Jos ihmiset eivät ilmoittaudu tarpeeksi suuressa määrässä perun tempauksen. En siis ala järkäämään alle 6 hengen porukalle
Itse ajattelin 2 viikon päästä perjantaina, silloin on suurella todennäköisyydellä eniten ihmiset vapaa.
Itse tulen tietysti ja kaikki ovat tervetulleita.
Myös ajattelin että ihmiset voisi tuoda kirjallisuutta yms 40k liittyvää, ja totta kai fabaakin saa.
Näin pääsisi kirjat kiertoon ja ihmiset saisivat lukea toisted codekkeja. Tämä antaisi taas yhden hyvän tutustumis mahiksen.
Tänään menen itse nuokkarille kysysymään asiasta.
Eli laittakaas 3.6.2011 ylös ja ehottakaa kellonaikoja.
HUOM! Jos ihmiset eivät ilmoittaudu tarpeeksi suuressa määrässä perun tempauksen. En siis ala järkäämään alle 6 hengen porukalle
Älä El Capitan ole yhtään huolissasi, sillä Kai on jo vaihtamassa Grey Knighteihin...
Olen tässä tuijotellut tätä ketjua käsi otsassa sillä perinteisellä "Hienoa olen luonut mutanttihirviön"-ilmeellä. Enkä suinkaan tarkoita uutta figua.
Tuossa viime lauantaina järkkäilin parin muun pelaajan kanssa animeseuran peli-iltaan piskuisen näytösturnauksen eli ihan vaan pelailtiin tapahtumassa koko päivä, että ihm.. otakut näkevät tätäkin harrastusta enemmän ja taisi sitä tulla aiheutettua kipinä parille uudellekin.....ja muutamalle vanhalle, kuten tästä ketjusta saattaisi johtopäätöstä vetää. Enivei yritän sanoa, että meillä on tosiaan hyvinkin aktiivinen peliporukka.
Tuonne blogiini ilmaantuu asiaa ja kuvia tapahtumasta, kunhan kameramieheni toipuu kuumeesta. Pohjustuksen voit lukea tästä.
Kyllähän Porissa aktiivisia pelaajia on, mutta tälläinen yhteistoiminta kaipaa myös organisaatiokykyistä sakkia. Tosin esimerkiksi Helsinkiläisten miittiketju osoittaa, että todellakaan vaikeaa ei yhteistouhun tarvitse olla. Noh kai mulla taas jossain vaiheessa naksahtaa verisuoni päässä, kun kyllästyn odottamaan, että joku muu järkkäisi jotakin ja repäistään sitten. On tässä sen verran moneen suuntaan nörttiharrustuksiin sekaantunut täälläkin.
Organisaatiokyvyistä puheenollen: Ärripurri tuo 3.6. on hyvin monilla valmistujaisviikonloppuhelvetti.
Olen tässä tuijotellut tätä ketjua käsi otsassa sillä perinteisellä "Hienoa olen luonut mutanttihirviön"-ilmeellä. Enkä suinkaan tarkoita uutta figua.
Tuossa viime lauantaina järkkäilin parin muun pelaajan kanssa animeseuran peli-iltaan piskuisen näytösturnauksen eli ihan vaan pelailtiin tapahtumassa koko päivä, että ihm.. otakut näkevät tätäkin harrastusta enemmän ja taisi sitä tulla aiheutettua kipinä parille uudellekin.....ja muutamalle vanhalle, kuten tästä ketjusta saattaisi johtopäätöstä vetää. Enivei yritän sanoa, että meillä on tosiaan hyvinkin aktiivinen peliporukka.
Tuonne blogiini ilmaantuu asiaa ja kuvia tapahtumasta, kunhan kameramieheni toipuu kuumeesta. Pohjustuksen voit lukea tästä.
Kyllähän Porissa aktiivisia pelaajia on, mutta tälläinen yhteistoiminta kaipaa myös organisaatiokykyistä sakkia. Tosin esimerkiksi Helsinkiläisten miittiketju osoittaa, että todellakaan vaikeaa ei yhteistouhun tarvitse olla. Noh kai mulla taas jossain vaiheessa naksahtaa verisuoni päässä, kun kyllästyn odottamaan, että joku muu järkkäisi jotakin ja repäistään sitten. On tässä sen verran moneen suuntaan nörttiharrustuksiin sekaantunut täälläkin.
Organisaatiokyvyistä puheenollen: Ärripurri tuo 3.6. on hyvin monilla valmistujaisviikonloppuhelvetti.
Pitäisiköhän sun Khorne-herra siirtää sitä viikolla eteenpäin ihan juuri tuosta päättäriviikonlopusta ^^
Taino siis, itselle se passaa ihan hyvin, mutta joillekkin tuskin ei.
Taino siis, itselle se passaa ihan hyvin, mutta joillekkin tuskin ei.
Joo tulee meikäläiselle aivan liian nopeasti, jos tarvisi tilata, maalata ja kasata armeija. Lisäksi meen helsinkiin FoW pariturnaukseen tuolloin. Muutenkin kyllä olen ehkä ennemmin kiinnostunut juurikin tapaamisesta ja pelien esittelystä kuin vain hammerien pelaamisesta. Jos olisinkin jonkinlainen hammerpelaaja voisin mielelläni organisoida vaikka mitä asiaan liittyvää, ei se vaadi paljoa kuitenkaan lopulta. Viikonloput tuntuvat olevan kesäisin jo niin täyteen puukattuja että pelejä mieluusti viikolla. Voisin kyllä joskus tulla morjesteleen silti ja ihan vaan katteleen kun jotkut pelaa, jos vaan sattuu oleen mahdollisuus aikataulullisesti.
Välihuomatuksena voisin sanoa että luultavasti 1-3.7. viikonloppuna on tulossa Flames of War megapeli jossainpäin poria, ehkä yyterissä, mitä voi kiinnostuneet tulla katsomaan. Aikataulua tässä vielä vähän säädetään.
Välihuomatuksena voisin sanoa että luultavasti 1-3.7. viikonloppuna on tulossa Flames of War megapeli jossainpäin poria, ehkä yyterissä, mitä voi kiinnostuneet tulla katsomaan. Aikataulua tässä vielä vähän säädetään.
Kalat meni kotio...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Onko planeetat nyt oikeassa asennossa vai mitä on tapahtunut kun näin moni ukonrähjys tulee höpisemään asioistaan? Hienoa. Toivottavasti meno jatkuu.
Baseen vain sinitarralla kiinni lappu, jossa lukee Dark Eldar warrior. Se riittää.harkkari kirjoitti:Joo tulee meikäläiselle aivan liian nopeasti, jos tarvisi tilata, maalata ja kasata armeija.
- Sinitähti
- Sinitähti
Kyllähän täällä aina ajoittain äristään. Muuten tuntuu olevan samat kun viimeksi koitettiin organisoida sitä tutustumisjuttua. Mitään oikeaa pelikeskustelua täällä on kovin vähän kyllä. Meidänkin FoW porukan juttelut, ja sitä kautta myös minun ja Jeijon infinityjauhamiset, on hoidettu yksityisellä foorumilla. Ei taida sotussa olla Porin Fowittajista täällä muitakin minä, Jeijo ja Runt, niin ja Snufa. Snufa muuten pelaa 40K:ta myös aika antaumuksella, että siinäkin potentiaalinen osallistuja.
Kalat meni kotio...
- Master Arturion
Kävin tänään nuokkarilla ja unohdin tietysti tuon että nuokkari vetää luukut kiinni kesäksi, eli nuokkari on hankala saada käsiin.
Nähtävästi aikataulu ei sovi oikein kaikille joten laittakaa TARKKA aikamäärä milloin teille sopisi.
Jees Furinji kyllä mulla GK on tulossa mutta sen kasaaminen menee kyllä ensi vuoteen asti koska on kallis rakentaa tyhjästä :P
Eli, nyt täytyy keksiä uusi tapaamispaikka. Mites se askartelu liike kauppatorin lähellä? siellähän oli joku alakerta paikka?.
Tietysti on kivaa jos esim voidaan tehdä ns "Esittele peli jota pelaat"- tempaus. Tässä ketjussa en ole edes kuullut useista peleistä joita on mainittu.
Eli kyllä tätä jotain saadaan aikaan.
J a edelleenkin, ei tässä olla turnausta pitämässä, toi 500 peli oli vain ehdotus.
Ja useilla on edes joku armeija josta saa irti 500 pojoa.
Ja valmistuville: Not my problem kun olen jo kouluni käynyt :)
Nähtävästi aikataulu ei sovi oikein kaikille joten laittakaa TARKKA aikamäärä milloin teille sopisi.
Jees Furinji kyllä mulla GK on tulossa mutta sen kasaaminen menee kyllä ensi vuoteen asti koska on kallis rakentaa tyhjästä :P
Eli, nyt täytyy keksiä uusi tapaamispaikka. Mites se askartelu liike kauppatorin lähellä? siellähän oli joku alakerta paikka?.
Tietysti on kivaa jos esim voidaan tehdä ns "Esittele peli jota pelaat"- tempaus. Tässä ketjussa en ole edes kuullut useista peleistä joita on mainittu.
Eli kyllä tätä jotain saadaan aikaan.
J a edelleenkin, ei tässä olla turnausta pitämässä, toi 500 peli oli vain ehdotus.
Ja useilla on edes joku armeija josta saa irti 500 pojoa.
Ja valmistuville: Not my problem kun olen jo kouluni käynyt :)
Joo sitä pelien esittelyä tuossa tosiaan koitettiin viime talvena järjestää. Jotenkin kuivahti kasaan sekin. Omaltakohdaltani varmaan jakaantuminen vuoden vaihteessa on hiljentänyt tavoitteet mokoman järjestämiseksi. Nyt taas voisikin kyllä koittaa panostaa. Kesä viikonloput tosi kovin kiireiset, niinkuin jo ehdin todeta. Kesäkuun olen muuten kyllä lomalla, että viikolla komeasti onnistuu.
Jos kiinnostaa katsoa mitä edelliskerralla jo puhuttiin niin tässäpä linkit keskusteluihin. kaikkihan lähti melko kunnianhimoisesta ajatuksesta pelitilan vuokraamisesta. Olen ratkaissut ongelman omalta kohdaltani remontoimalla kellariin sopivaa pelitilaa.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 93&t=93965
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 93&t=94252
Jos kiinnostaa katsoa mitä edelliskerralla jo puhuttiin niin tässäpä linkit keskusteluihin. kaikkihan lähti melko kunnianhimoisesta ajatuksesta pelitilan vuokraamisesta. Olen ratkaissut ongelman omalta kohdaltani remontoimalla kellariin sopivaa pelitilaa.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 93&t=93965
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 93&t=94252
Kalat meni kotio...
Alkaa kohta kuulostamaan että kyseessä on 40K miitti eikä vain pelkkä miitti.
Toisin sanoen mennäänkö paikalle keskustelemaan sekä tutkimaan 40K:ta krijojen muodossa vaiko tutustumaan uusiin henkilöihin (jokainen miettikööt itse).
Itse en 40K:ta harrasta mutta näyte peliä toki mielellään seuraa sivussa kun tutustun uusiin ihmisiin joiden parista saattaa löytyä mahdollisia pelikavereita.
Mikäli miitti pukataan täyteen 40K lehtiä yms härpäkettä niin eipä siellä paljon muuta sitten puhutakkaan kuin 40K sitä ja tätä.
Itse näkisin miitin idean siinä että porin seudun harrastajat kerääntyvät saman pöydän pariin tutustumaan toisiinsa.
Tavoitteena yhtenäistää seudun "jengejä", jos ei yhdistää niin tuoda ainakin askel lähemmäksi toisiaan.
Osallistuja määrään en rajaa laittaisi, toki eihä miittiä ole järkeä pitää jos kaksi entuudestaan toisille tuttua henkilöä istuu saman pöydän ääressä.
Pelkästään jo yksikin uusi tuttavuus saattaa yhdistää peliporukoita. Jostain se on liikkeelle lähdettä jos tätä pelaaja kuntaa haluaa yhtenäisemmäksi saada.
Toisin sanoen mennäänkö paikalle keskustelemaan sekä tutkimaan 40K:ta krijojen muodossa vaiko tutustumaan uusiin henkilöihin (jokainen miettikööt itse).
Itse en 40K:ta harrasta mutta näyte peliä toki mielellään seuraa sivussa kun tutustun uusiin ihmisiin joiden parista saattaa löytyä mahdollisia pelikavereita.
Mikäli miitti pukataan täyteen 40K lehtiä yms härpäkettä niin eipä siellä paljon muuta sitten puhutakkaan kuin 40K sitä ja tätä.
Itse näkisin miitin idean siinä että porin seudun harrastajat kerääntyvät saman pöydän pariin tutustumaan toisiinsa.
Tavoitteena yhtenäistää seudun "jengejä", jos ei yhdistää niin tuoda ainakin askel lähemmäksi toisiaan.
Osallistuja määrään en rajaa laittaisi, toki eihä miittiä ole järkeä pitää jos kaksi entuudestaan toisille tuttua henkilöä istuu saman pöydän ääressä.
Pelkästään jo yksikin uusi tuttavuus saattaa yhdistää peliporukoita. Jostain se on liikkeelle lähdettä jos tätä pelaaja kuntaa haluaa yhtenäisemmäksi saada.