VOI POISTAA

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Master Arturion

Re: Get to know each other, BEFORE killing each other of cou

Viesti Kirjoittaja Master Arturion »

Runt kirjoitti:Alkaa kohta kuulostamaan että kyseessä on 40K miitti eikä vain pelkkä miitti.
Toisin sanoen mennäänkö paikalle keskustelemaan sekä tutkimaan 40K:ta krijojen muodossa vaiko tutustumaan uusiin henkilöihin (jokainen miettikööt itse).
Itse en 40K:ta harrasta mutta näyte peliä toki mielellään seuraa sivussa kun tutustun uusiin ihmisiin joiden parista saattaa löytyä mahdollisia pelikavereita.
Mikäli miitti pukataan täyteen 40K lehtiä yms härpäkettä niin eipä siellä paljon muuta sitten puhutakkaan kuin 40K sitä ja tätä.

Itse näkisin miitin idean siinä että porin seudun harrastajat kerääntyvät saman pöydän pariin tutustumaan toisiinsa.
Tavoitteena yhtenäistää seudun "jengejä", jos ei yhdistää niin tuoda ainakin askel lähemmäksi toisiaan.
Osallistuja määrään en rajaa laittaisi, toki eihä miittiä ole järkeä pitää jos kaksi entuudestaan toisille tuttua henkilöä istuu saman pöydän ääressä.
Pelkästään jo yksikin uusi tuttavuus saattaa yhdistää peliporukoita. Jostain se on liikkeelle lähdettä jos tätä pelaaja kuntaa haluaa yhtenäisemmäksi saada.

Olen kyllä tehnyt varsin selväksi (mutta en nähtävästi tarpeeksi selväksi sinulle...) että tuossa tapahtumassa saa tuoda kaikkea mitä pelaa, kirjallisuudessa myöskin. Raaka fakta on että ihmiset pelaa WH40K paljon ja ihmisillä on tähän liittyvää kamaa. Fabaa tulee hyvänä kakkosena. Syy tähän on 40k oleminen paljon helpompi omaksua (yksiköt liikkuvat yhtenäisenä ryhmänä etc).

Mutta edelleenkin jos sinulla on vaikka gothica battlefleet peli ja sen haluat tuoda näytille ja kertoa siitä en missään tapauksessa estä sinua.

Lukumäärään vastaan että vedän peliporukoita Tampereella ja Turussa ja voin vakuuttaa että mikään ei ole turhauttavampaa kun nähdä iso vaiva tilojen hankkimisessa ja napostelun hankkimisessa (omistan tukku kortin, nuff said) vain huomatakseni että kaikesta haloosta foorumilla huolimatta vain kourallinen tulee paikalle. Tähän tarkennan että oletan että ihmiset jotka iloittavat tulevansa myös TULEVAT. Tietenkin jos olet estynyt ja ilmoitat siitä hyvissä ajoin (1 tunti ennen alkamista riittää ihan hyvin) asia on ihan OK.

Eli, jos haluat tuoda jotain tapahtuman ohjelmistoon, kerro siitä tässä foorumissa , miten sen teet ja mitä se vaatii?

Beggars cant be choosers, eli tuo itse jotain muutakin kuin WH40k aiheita ettei " 40K lehtiä yms härpäkettä niin eipä siellä paljon muuta sitten puhutakkaan kuin 40K sitä ja tätä" - tilannetta tule.
We march the grim march, with a grin...why? Because we have dark sense of humor....
Master Arturion

Huom!

Minä SAAN koko ajan yhä vain ärsyttävämpiä "mikä sinä olet tätä määräämään", "Kylläpäs otat herkästi itteesi", "Etkö kritiikkiä kestä?"- tyyppisiä YV- postilaatikkooni ja alan olla HIEMAN ärtynyt... Minä yritän potkia ihmisiä liikkeelle kun porin peliporukoiden postaukset on vuodelta 2009-2010...ja mitä saan takaisin? Avointa vittuilua omassa ketjussani ja YV:n kautta. Tämä ei siis tarkoita että kaikki heittävät kuraa niskaan, mutta löytyy .

"Minusta tämmöinen idea olisi mahtava tuoda tempauksessa esille..." - tyyppinen YV tai postaus ei ole paljoa pyydetty, ja se tekisi viestin lukemisesta paljon miellyttävämpää eikös?

Harkkari ja muut konkarit ovat sanoneen jo useasti että "Tämmöinen oli jo suunnitteilla mutta jotenkin se kuivui" - kommentteja, mitkä ovat hyviä ja asiallisia, tuoden tämöisen veikeän idean esille =

Mahtaisiko ihmiset TÄSSÄ olla yksi hyvä syy miksei kukaan enää viitsi mitään aloittaa?

Jees, tarkoitukseni ei siis ole nyt alkaa haukkumaan ketään, osa kommenteista / YV:stä ovat voineet olla vain "Terävästi muotoiltu" ja sen olen ehkä missannut ja pahoittelen sitä. Mutta haluan tuoda oman mielipahani esille ennen kuin mopo karkaa käsistä.

Khornen Ärripurri kuittaa ja menee tappamaan Eldareita ja örkkejä Dawn Of War : Soulstormiin...Peace out!
We march the grim march, with a grin...why? Because we have dark sense of humor....
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Hyvähän se vain on että joku/jotkut jaksavat yrittää yhdistää porin harrastajia oli se sitten 40K tai mikä tahansa muu. Pisteet siis yrittämisestä.
Kommenteista itse sain sen kuvan että 40K miitin suuntaan ollaan kohta vahvasti menossa, oman mielipiteeni asialle annoin en suinkaan vittuiluna vaan miitin kehitysmielessä.

Mitä taas tulee osallistuja määriin niin paikka yleisesti ottaen varataan etukäteen jolloin voidaan ilmoittaa koska ja missä miitti on.
Kun varaus on tehty niin mikäli kaksikin henkilöä on valmiina vaivautumaan paikalle ei vaivan näköä paikan järjestämiselle kannata "heittää kaivoon" perumalla miittiä.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Kuten totesin, tuossa on hyvä että joku taas yrittää. Ei tietenkään tarkoitus ole lytätä. Voinen silti kuvitella että joitakin saattaa ärsyttää kun "pystymetsästä" tulee joku järkkäämään hommat kuntoon ;) Ei minua mitenkään, mutta voin kuvitella että joillekkin on näin. Kannattaahan aina muistaa, että foorumilla keskustelussa asiat tuppaavat kärjistyä ihan itsellään.

Veikkaanpa että aikaisiemmissa yrityksissä aktiivien kriittinen massa ei ole ylittynyt, ehkä nyt ärripurrin vimmaisen aktiivisuuden myötä, saadaan jonkinlainen ydinreaktio aikaiseksi. Yksi syy tälle nihkeydelle on varmaankin monesti todettu pelikentän hajanaisuus. Niin paljon pelataan eri pelejä kuitenkin Porin alueella, ettei toisia oikeastaan innosta tulla katsomaan vannoutuneita 40k miehiä yms. Siksipä ehkä paras tapa olisi juuri järkätä vaan demopelejä ja tapaamisia ihan yhden pelin ympärille kerralla. Tulevat sitten ketkä pääsevät ja ketä kiinnostaa. Samalla sitten ryhmät kunkin pelin ympärillä kasvavat ja yhdistyvät yms. Siksi ehkä Runtin mainitsema 40k miitti ei olisi lainkaan huono ajatus, voihan siinä ohessa jotain muutakin tietty jutella, mutta että on se selkeä peli. Muuten kaikki tulevat vaan esittelemään ja pelaamaan omaa sydänkäpystään eikä katsomaan muiden demotuksia tai mitä lie. Tällöin voi tutustumiset sun muut pahimmassa tapauksessa jäädä vielä latteimmiksi kun sitten vaan kuppikunnissa jotain vähän pelaillaan. Ihan vaan figupelaajien tutustumisilta onkin eri juttu. Siellä voisi vaikka vaan pelata jotain lautapeliä tms. ja jutella ja tutustua ilman figupelien välistä vastakkainasettelua.

Meni vähän löpinäksi. Heittäkää YV:tä jos haluatte tulla katsomaan FoW pelejä tässä. Niitä järkkäilleen kaiken aikaa, tai ainakin silloin tällöin.
Kalat meni kotio...
Master Arturion

Pelitilojen järkkääminen nyt on helpoimmasta päästä.

Se askartelutarvike liike ainaskin omisti jonkinlaisen pelipöydän, ja eihan peli kentän kokoaminen vaadi kuin ison pahvin, kankaan ja pöydän/telineen ja siinä on. En tiedä kenen ne maastot siellä nuokkarissa on mutta kyllähän maastoa pystyy vääntää helposti, vaikka viimeisenä temppuna mennä muksumassiin ja osta maatila /linna / scifi härpäkkeitä, sclaalautuvat muuten hyvin WH40k ja Fabaan.

Pelien suhteen on kiva että on vaihtelua, ja itse olen huomannut hyväksi jäänrikkojaksi esittelypelit.

Puhdas sosiaalimiitti kun meidän kohdalla aivan varmasti ajautuu kuitenkin pelaamiin peleihimme. Niin miksei suoraan oteta pelejä kirjoja yms niin voidaan pelata. Hyvä 500 pojon pelihän on n 30 minuuttia eli ei kauhean pitkä. Myös jos pelataan 2vs2 niin 500 pts on hyvä siihen, ei mene ikuisuutta ja joukkuepelaajat eivät ehkä tapa toisiaan odottamisen ohella (Khorne ja Kharn pelaaja en takaa tuota etten löisi....(^_^) ) ja pelipöytä olisi enemmän käytössä.

Yksi tapaamispaikka olisi ehkä tuo sirola. Siellä kun olen itse käynyt ja Furinji ja kump. tempas pelipöydän jostain. Ja siellä ainaskin olis tilaa. Vaurauksesta en tiedä yhtään, Furinji tai joku muu asiasta tietävä heittäkööt viisautensa mulle YV:nä tai vaikka tähän ketjuun niin saadaan platsi tapahtumalle eli 2/3 olis hoidettu järjestelyistä.

Tämän tempauksen tarkoituksena on saada myös tieto että mitä nykyään oikeasti pelataan (en laske kerran kuukaudessa aktiiviseksi pelaamiseksi) ja kuka niitä vetää.

Vaikka meillä on monta aktiivisuus postausta, niin tällä tavalla näkee ne pelaajat jotka oikeesti on aktiivisia.

Jos sirolaan mennään niin sinnehän voi tuoda vaikka 5 peliä yhdelle illalle. laitetaan esim:

10.00-12.00 Faba
12.00-14.00 40K
14.00-16.00 fow
16.00-18.00 figukisa

esim tohon tyyliin niin ihmiset tietää mitä pelitetään eli koko ajan mieti että milloin se faba tai lotri yms oli?

Eli tähän tyyliin.

Heittäkää ehdotuksia ohjelma runkoa varten.
Master Arturion

harkkari kirjoitti:Voinen silti kuvitella että joitakin saattaa ärsyttää kun "pystymetsästä" tulee joku järkkäämään hommat kuntoon ;) Ei minua mitenkään, mutta voin kuvitella että joillekkin on näin. Kannattaahan aina muistaa, että foorumilla keskustelussa asiat tuppaavat kärjistyä ihan itsellään.

Reps, kiitos tuosta :)

Jees pystymetsästä, eli Noormarkusta ja pelannut jo vuodesta 2002 eli en ole ihan uusimmasta päästä :) Minä olen pelannut aikoja sitten ennen kuin useat uudet pelaajat edes tiesi mitä codex tarkoitti eli kuulkaa lapset kokemuksen äääntä :P

*old man imitation* Get away from my rulebook you whipper snappers!

Eli näin :)
Bringer-of-Doom

Viesti Kirjoittaja Bringer-of-Doom »

Khornen Ärripurri kirjoitti:

Jos sirolaan mennään niin sinnehän voi tuoda vaikka 5 peliä yhdelle illalle. laitetaan esim:

10.00-12.00 Faba
12.00-14.00 40K
14.00-16.00 fow
16.00-18.00 figukisa
Minusta tuo ohjelmisto vaikuttaisi hyvältä, kunhan vain tuo aloitus ja lopetus kellon aika saadaan viilattua porukoille sopivaksi. Yksi kysymys olisi, jotta missäs päin poria tuo sirola oikein on? En ole kuullutkaan tuollaisesta. Jos tämä härdelli pidetään joskus parin viikon päästä, ehdotan että homma hoidetaan 11.6, launatai-päivänä.itse tulen mielelläni mukaan tähän härdelliin, luultavasti IG:n voimin.
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Sirola on täydellinen pelipaikka, kuten jo ehdottelin silloin kun viimeksi aiheesta puhuttiin. Ei hirveän kaukana, pöytiä on valmiiksi hirveästi ja keittiölliset mukavuudet löytyy sun muut............ Ainoa vika minkä tiedän on, että se on tällä hetkellä purku-uhan alla ja varauksia saa vain tämän kuun loppuun saakka eli ei.

Kun nyt kaupunki osaisi päättää, että mitä rakennukselle tehdään, että jatketaanko toimintaa vai vedetäänkö se maan tasalle. Moni harrastusporukka kärsii tästä, mutta minkäs teet. Joten valitettavasti Sirolaa ei kannata ottaa tällä hetkellä laskuihin mukaan.

Tätä suunnittelua vaivaa sama, kuin viimeksi eli perse edellä puuhun. Onhan se hauskaa, mutta tulokset jäävät laihoiksi yleensä. Pahinta on, että nyt jo väki on jakautumassa leireihin omiin ketjuihinsa omien peliensä pariin ja eikös sitä kuppikuntaisuutta tässä juuri yritetty poistaa!
Master Arturion

Miten mennään perse edellä puuhun? O_o Luulis olevan aikamoinen saavutus.....

tehdään uusi youtube video "Finnish way of travel = Ass up front onto the tree" :)
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Mahtaisiko ihmiset TÄSSÄ olla yksi hyvä syy miksei kukaan enää viitsi mitään aloittaa?
Jaa, emmää tuosta tiedä. Musta se pääsyy uuden pelin aloitukseen on kuitenkin se, että pelaa jo tarpeeksi fikupelejä monella eri armeijalla ja maalattavia ukkoja on jo eläkeikään asti kerättynä. Jälleen kerran kun katsotaan tätä Sotussa käyvää väkeä, niin tuskin kovin pahasti menee arvaus pieleen, jos sanoisin jokaisen pelaavan vähintään kolmea eri fikupeliä kahdella eri armeijalla. Ainakin Fabassa ja 40k:ssa suurimmalla osalla on ainakin ne kaksi poppoota ja kolmas ikuisuusprojektina. Ohan niitä uusia pelejä hauska aloitella, mutta tuleeko niitä sitten pelattua kun ei noita muitakaan pellaa.

Näistä peleistäkin, jotka eroavat valtavirrasta, suurin osa on tietoinen ja ei se loppujen lopuksi ole ollut vaikeaa päästä mukaan peliin, jos yhtään tätä Sotua lueskee. Ainakin Aki jossain vaiheessa puhui hyvään ääneen Gorkamorkasta, Jeijo saapui Infinitystä puhumaan ja Harrikin jupisee FOWista aina tasaisin väliajoin. Minä ja Halffis joskus vuosia sitten valaistiin ihmisiä Confrosta, mutta se ei koskaan tähän maailman kolkkaan laskeutunut. BB ja WM/H:kin on saanut oman hetkensä parrasvalossa. Se on ihan omasta jaksamisestaan ollut kiinni, tutustuuko uusiin peleihin vai ei. Jos täällä yhtään pyörii ja tsiikailee mitä väki kirjoittaa niin ei varmaankaan ole ollut kovinkaan vaikeaa saada tietoon, että Harrilta saa pyytäessä esittelyn näihin eriskummallisiin elitistien peleihin, joita Ville 5v:t eivät voi Space Marineillaan pelailla.

itse oikeastaan olen tästä tapahtumasta enemmän kiinnostunut niistä tuntemattomista jätkistä, Furinjista ja Runtista ja keitä muita täällä nyt onkaan, kuin itse tuntemattomista peleistä. Toki niiden tuttujen jätkien näkeminen passaa hyvin. Ette te nyt niin rumia olleet silloin joskus, että en tavata ennää kehtaisi.

Ei se peliesittely vaadi kuitenkaan mitään messutapahtumaa jossain Nuokkarilla, Sirolassa. Tosin ei se äijän tapaaminenkaan...
Raaka fakta on että ihmiset pelaa WH40K paljon ja ihmisillä on tähän liittyvää kamaa. Fabaa tulee hyvänä kakkosena. Syy tähän on 40k oleminen paljon helpompi omaksua (yksiköt liikkuvat yhtenäisenä ryhmänä etc).
Pitäisiköhän mun tarttua tähän? Emmää jaksa, mutta sanotaan kuitenkin sen verta, että kyllä sitä Fabaakin pelataan ihan yhtä paljon ja milläs tavalla siinä sitten liikutaan, jos ei yhtenäisenä ryhmänä? Faban ryhmäisyyttä ryhmäisempään ryhmään on aika hankala päästä. Sanotaanko se noin? Onko oikea Suomi kieli?
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Puuh

Pistin tässä eräälle toistaiseksi nimeltämainitsemattomalle instanssille anomusta pienestä sponsoroinnista tiloihin ja kaffetukseen miittiä varten. Palaan asiaan varmaan lähipäivinä.
Master Arturion

Kiitos Furinjille avusta, helpottaa kovasti jos apua saan.

Jees onhan totta että foorumeilta saa kaiken teroria tiedon jos vain jaksaa penkoa, mutta kyllä se fyysinen kokemus on aina eri juttu.

Jos ihmiset pelaa jo montaa peliä se tarkoittaa vain rikkaampaa antia esittelytilanteissa. Eli nähdään useita eri armeijoita eri peleistä. Itse saan paljon enemmän 5 minuutin keskustelusta pelaajan kanssa joka pelaa armeijaa kuin viikon kodex ja foorumi lukemisella.

Kyllä kunnon tiloissa on kivempaa tutustua ja pelejä pelata. Ei tule heti ongelmaa mihin armeijansa laskee (minulla ei ole laukkua atm koska se on tutussa hukassa kaverilla, Doh!)

Kooovasti El capitan koittaa laittaa kapuloita rattaisiin sanomalla että kaikki löytyy jo. No tule sitten vain tutustumaan uusiin pelaajiin, käyhän sekin, mutta ota huomioon että kaikilla ei ole 5 eri peliä ja niihin 2-4 armeijaa eli joillekin voi olla hyväkin mahdollisuus tutustua.

Eli ns kokeneet älkääs nyt heti sanoko että "Ei tällä mitään uutta saavuteta" aina voi yllättää joku asia mikä herättää mielenkiinnon, näin minäkin 2002 marsuihin tutustuin edesmenneessä pelipisteessä herttiksellä :) Pelästytätte vielä nuoret kun uhoatte että tulette vain näyttämään jöröiltä :)
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Ei millään pahalla, mutta mulle tulee yhtäkkiä flashbackia jostain parin vuoden takaa kun ex-Landraider ja Kapu olivat vastakkain täällä samaisella foorumeilla, melkeinpä samasta asiasta.

Ja Kapu, mites minä jolla on liian monta ikuisuusprojektia muttei yhtään armeijaa? ^^ Ja onhan mullakin Konfrojengi jopa maaleissa!
Master Arturion

Geratsu <- Hehe, no rehellisesti en pidä siitä kun El capitan ei tee mitään järkevää ehdotusta mutta on sitäkin hanakampi arvostelemaan ja kommentoimaan.

Ehkä se on vain minä mutta en välitä siitä kun tullaan vain arvostelemaan ilman rakentavaa ideaa tai avunantoa.

Eli sanon nyt suoraan kapulle, ellei sulla ole positiivista kommenttia, ideaa tai ilmoitusta että haluat auttaa, PYSY POISSA tästä ketjusta, en enää jaksa lukea noita.

Minä yritän tuoda pelikokemuksia peliin ja tampereella asuva mussuttaja ei ole sitä mitä odotan näkeväni omissa ketjuissani. Mielipiteesi tapauksen ohjelmiston suhteen ON nyt havaittu kun Geratsukin jo sen huomaa.

There, I said it, its there and we all have to deal with it.
harkkari

harkkari kirjoitti:Voinen silti kuvitella että joitakin saattaa ärsyttää kun "pystymetsästä" tulee joku järkkäämään hommat kuntoon ;) Ei minua mitenkään, mutta voin kuvitella että joillekkin on näin. Kannattaahan aina muistaa, että foorumilla keskustelussa asiat tuppaavat kärjistyä ihan itsellään.

Jees pystymetsästä, eli Noormarkusta ja pelannut jo vuodesta 2002 eli en ole ihan uusimmasta päästä :) Minä olen pelannut aikoja sitten ennen kuin useat uudet pelaajat edes tiesi mitä codex tarkoitti eli kuulkaa lapset kokemuksen äääntä :P

Joo en viitannut mitenkään pelikokemukseen, vaan ennemminkin sotuaktiivisuuteen. Omien havaintojeni mukaan olet vähemmän täällä Porin osiossa huudellut.

Tosiaan jos miitille varataan koko päivä niin siinä tapauksessa useampi peli onnistuu varmasti hyvinkin. Ajattelin että puhumme lähinnä jostain muutaman tunnin sessiosta iltapäivällä, mutta kuten sanottu koko päivään kyllä mahtuu. Jos tosiaan tehdään niin että yksi peli pyörii kerraallaan, niin se on suunnitelmana jo paljon parempi. Olin tosiaan ajatellut että samaan aikaan useampia päällekkäin, mutta sepä on verrattaen huono idea. Käytännössä miitti on siis useiden eri pelien esittelyitä peräkkäin.
Kalat meni kotio...
Master Arturion

Jees, semmoiseen olen Jinsein tapahtumista huomannut tehokkaimmaksi organisoida.

ja näin ihmiset voi vaikka mennä sauhuille jos ei sen hetkinen peli nappaa tai mennä mutisemaan peli taktiikoita nurkkaan yms :)

Siis mihinkään näistä peleistä ei ole pakko osallistua tai edes osoittaa mielenkiintoa kunhan vain ei pilaa muiden intoa sanomalle esim "Joo toi on ihan tylsää pelata ilman tätä ja tätä blaa blaa" - you get the point im sure :)

Ja tämä on eka miitti mitä kokeillaan täällä ekaa kertaa, sen jälkeen opitaan mikä toimii ja mikä ei.

Ja Edelleenkin, kaikki apu on tervetullutta.

KHORNE EDIT: KOSKA NYT ON TULLUT SELVÄKSI ETTÄ TILOJEN VARAUS ONKIN HANKALAMPAA KUIN KUVITTELIN, EI OLE OLEMASSA NYT ENÄÄ VIRALLISTA PÄIVÄMÄÄRÄÄ. ELI HENGITTÄKÄÄ RAUHASSA NE JOTKA SAI SYDÄRIN KUN KUULI NÄIN NOPEASTA TAPAHTUMASTA :) (capsien käyttö oli tarkoituksellista)
Master Arturion

harkkari kirjoitti:

Joo en viitannut mitenkään pelikokemukseen, vaan ennemminkin sotuaktiivisuuteen. Omien havaintojeni mukaan olet vähemmän täällä Porin osiossa huudellut.

Tosiaan jos miitille varataan koko päivä niin siinä tapauksessa useampi peli onnistuu varmasti hyvinkin. Ajattelin että puhumme lähinnä jostain muutaman tunnin sessiosta iltapäivällä, mutta kuten sanottu koko päivään kyllä mahtuu. Jos tosiaan tehdään niin että yksi peli pyörii kerraallaan, niin se on suunnitelmana jo paljon parempi. Olin tosiaan ajatellut että samaan aikaan useampia päällekkäin, mutta sepä on verrattaen huono idea. Käytännössä miitti on siis useiden eri pelien esittelyitä peräkkäin.

nokun nokun nokun (mussun mussun) ei ole porin peliporukka oikein hurrannut aktiivisuudellaan kun 3 viikkoa takaperin löytyi vaikka kuinka monta postausta joissa oli päiväys 2009..... :)
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Mitä pääsi tapahtumaan kun yhtäkkiä minä olen tätä tapahtumaa vastaan? Arvostelen ja en tee mitään? Muistatko Kaitsu kuka täällä nikin takana kirjoittelee? Olen minä siellä Porissa tehnyt kaikenlaista pelaamisen ohella. Nykyään tosin vain pelaan, mutta siihenkin on syy.

Mutta siis joo, toistetaan vain itseä ja tiivistetään muutamaan lauseeseen se, mitä olen yrittänyt sanoa vain. Minä haluan, että Porin skene olisi yhtenäinen ja väki tuntisi toisensa paremmin. Se oli tyhmää aikaa se kun Sampsa tuli multa kysymään Timon puhelinnumeroa ja kuka vielä ruinasi Harrin numeroa. Minä myös haluan, että tapaan niitä uusia pelaajia, jotka ovat muuttoni jälkeen saapuneet Sotuun.

Väite, että kukaan ei tutustu uusiin peleihin on vain huvittava, koska se ei todellakaan pidä paikkaansa. Jos on kiinnostusta ja on yhtään seurannut Sotua, on väki voinut tutustua vaikka mihin peliin tahansa. Todennäköisesti moni on jo entuudestaan jo tutustunut moneen eri peliin ja ei ole kiinnostunut aloittamaan uutta peliä ennen kuin on saanut edellisten pelien armeijat kuntoon. Kyseisiä henkilöitä tulee nyt muutama mieleen heti.

Lopuksi, miitti passaa minulle ihan hyvin ja sen ei ole pakko minusta olla mikään kokopäivän Poriconi. Minulle riittää ihan se, että mennään kaikki kebabille tai Heseen ja siellä lörpötetään. Kukaan meistä, joka on tähän aiheeseen kirjoittanut, ei ole niin uusi Sotulainen, etteikö olisi tietoinen edes jotenkuten, kehen pitäisi ottaa yhteyttä, jos haluaa johonkin peliin tutustua. Itseasiassa käyttäjän uutuudellakaan ei ole väliä vaan sillä oma-aloitteisuudella. Ei nuo vanhat aiheet mihinkään ole kadonneet.
Geratsu kirjoitti:Ei millään pahalla, mutta mulle tulee yhtäkkiä flashbackia jostain parin vuoden takaa kun ex-Landraider ja Kapu olivat vastakkain täällä samaisella foorumeilla. Ja Kapu, mites minä jolla on liian monta ikuisuusprojektia muttei yhtään armeijaa? ^^ Ja onhan mullakin Konfrojengi jopa maaleissa!
Ilmari se oli, joka sanoi Kaitsun saavan nakkijonossa turpaan. Vai miten se oli. Silloin kun Kai täällä vielä pyöri lantikoineen meillä oli ne Nuokkarin tilat käytössä ja maailmalla kaikki puoleksi hyvin. Vai onko muistini sen verta huono, että en muista sen aikaista kukkotappelua? Niin ja Antti, sille sinun täysikokoisen armeijan puuttumisellehan on syy : ).

Kaitsu, se, että me ei Sotuun spämmitä ei tarkoittaisi, etteikö me fikuiltaisi. Harrin poppoo pelaa aktiivisesti FOW - kamppista, josta hän myös tiedotti kaikille Sotussa ja kutsui mukaan (peliesittelytilaisuus. Tarttuiko kukaan? Ei, kyllä, ehkä, en tiedä?) ja itse sovin pelejä joka visiitilleni siellä päin Suomen karttaa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
harkkari

Khornen Ärripurri kirjoitti: nokun nokun nokun (mussun mussun) ei ole porin peliporukka oikein hurrannut aktiivisuudellaan kun 3 viikkoa takaperin löytyi vaikka kuinka monta postausta joissa oli päiväys 2009..... :)
Joo toki toki, mutta tiedetään sentään ketkä täälä on viime vuosina jotain jauhaneet :D
Porin sotuaktiivisuus on heikkoa, eipä sitä käy kieltäminen.

Voin osallistua järjestelyihin miten vaan kerkeän, työ- ja perhe-elämä ikävästi rajoittavat harrastuksiin irtoavaa aikaa. Tulen myös FoW kamoineni paikalle mikäli näyttää että hommat järjestyy.
Kalat meni kotio...
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Hienoa, että joku on alkanut kunnolla ravistelemaan pelaajia julkisesti. Joskos nyt tapahtuma onnistuisikin. Mikäli ajankohta vain sopii niin tulen myös paikalle.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”