Runt kirjoitti:Alkaa kohta kuulostamaan että kyseessä on 40K miitti eikä vain pelkkä miitti.
Toisin sanoen mennäänkö paikalle keskustelemaan sekä tutkimaan 40K:ta krijojen muodossa vaiko tutustumaan uusiin henkilöihin (jokainen miettikööt itse).
Itse en 40K:ta harrasta mutta näyte peliä toki mielellään seuraa sivussa kun tutustun uusiin ihmisiin joiden parista saattaa löytyä mahdollisia pelikavereita.
Mikäli miitti pukataan täyteen 40K lehtiä yms härpäkettä niin eipä siellä paljon muuta sitten puhutakkaan kuin 40K sitä ja tätä.
Itse näkisin miitin idean siinä että porin seudun harrastajat kerääntyvät saman pöydän pariin tutustumaan toisiinsa.
Tavoitteena yhtenäistää seudun "jengejä", jos ei yhdistää niin tuoda ainakin askel lähemmäksi toisiaan.
Osallistuja määrään en rajaa laittaisi, toki eihä miittiä ole järkeä pitää jos kaksi entuudestaan toisille tuttua henkilöä istuu saman pöydän ääressä.
Pelkästään jo yksikin uusi tuttavuus saattaa yhdistää peliporukoita. Jostain se on liikkeelle lähdettä jos tätä pelaaja kuntaa haluaa yhtenäisemmäksi saada.
Olen kyllä tehnyt varsin selväksi (mutta en nähtävästi tarpeeksi selväksi sinulle...) että tuossa tapahtumassa saa tuoda kaikkea mitä pelaa, kirjallisuudessa myöskin. Raaka fakta on että ihmiset pelaa WH40K paljon ja ihmisillä on tähän liittyvää kamaa. Fabaa tulee hyvänä kakkosena. Syy tähän on 40k oleminen paljon helpompi omaksua (yksiköt liikkuvat yhtenäisenä ryhmänä etc).
Mutta edelleenkin jos sinulla on vaikka gothica battlefleet peli ja sen haluat tuoda näytille ja kertoa siitä en missään tapauksessa estä sinua.
Lukumäärään vastaan että vedän peliporukoita Tampereella ja Turussa ja voin vakuuttaa että mikään ei ole turhauttavampaa kun nähdä iso vaiva tilojen hankkimisessa ja napostelun hankkimisessa (omistan tukku kortin, nuff said) vain huomatakseni että kaikesta haloosta foorumilla huolimatta vain kourallinen tulee paikalle. Tähän tarkennan että oletan että ihmiset jotka iloittavat tulevansa myös TULEVAT. Tietenkin jos olet estynyt ja ilmoitat siitä hyvissä ajoin (1 tunti ennen alkamista riittää ihan hyvin) asia on ihan OK.
Eli, jos haluat tuoda jotain tapahtuman ohjelmistoon, kerro siitä tässä foorumissa , miten sen teet ja mitä se vaatii?
Beggars cant be choosers, eli tuo itse jotain muutakin kuin WH40k aiheita ettei " 40K lehtiä yms härpäkettä niin eipä siellä paljon muuta sitten puhutakkaan kuin 40K sitä ja tätä" - tilannetta tule.