WHFB pelejä porin seudulla

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Runt

Re: WHFB pelejä porin seudulla

Viesti Kirjoittaja Runt »

Listaa ei ollut varsinaisesti tehty Beastmaneja silmällä pitäien, lista tehtiin idealla "All Enemy". Tosin suht nappiin osui kylläkin valinnat mitä listasta löytyi. Hyvä maku tosiaan itselleni jäi myös listasta vaikka se kiireellä tehtiinkin, pienillä muutoksilla saadaan varmasti sellainen omaan komennus tapaan sopiva. Loitsu politiikkaa pitänee myös harkita uudelleen, vaikak Life antoi kyllä muutaman positiivisen merkin, miinukset menikin sitten kokemattomuuden piikkiin. Ei silti voi tappion syyksi laittaa kokemusta tai muutakaan, eiköhän ne taidot tuossa pelissä kuitenkin ratkaisseet tällä kertaa. Varustuksia, lippuja sekä muutamaa muuta asiaa listassa vielä hierotaan ennen seuraavaa peliä (luultavasti tällä menolla täysin uusi lista).

Sunnuntaina 5.6 Klo:16.00 Empire VS WoC
Halukkaat ovat tervetulleita seuraamaan taas peliä! YV:tä tulemaan mikäli halukkuutta löytyy, postailen osoitetta tulemaan paluu viestinä.
Sääntöjen kertaamista/opettelemista minun osaltani ainakin luvassa, mutta eiköhän sitä jonkilainen rähinä aikaiseksi saada.

PS: Tällä hetkellä halukkaita pelaajia ei ole ilmoittautunut (poislukien sunnuntai), jos olet halukas tulemaan pelaamaan niin yv:tä tänne päin. Kannattaa mainita päivä ja kellonaika milloin pelejä pääset parhaiten pelaamaan.
Näillä tiedoilla yritän järjestää pelin sekä mahdollisen vastustajan (joku muu kuin minä mikäli aikataulut yms osuvat kohdalleen), mikäli vastustajaa ei löydy niin olen itse aina valmis pelaamaan.

Loppuun vielä tarkennetaan etten etsi pelikavereita vain itselleni, vaan tarkoitus saada toisilleen tuntemattomat henkilöt pelaamaan. Mikäli homma lähtee pyörimään niin heitetään liigaa käyntiin joten nyt 8th:n sääntöjä opettelemaan sekä uusiin pelaajiin tutustumaan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Saikos empire koottua rivinsä? Teitkös muutoksia listaasi? Harmi et työkuviot sotki asioita enkä päässyt seuraamaan teen peliä.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Empiren lista koki pienehköjä muutoksia (esineiden sekä lippujen osalta, muutoin sama kokoonpano).

Pelin sisältö tiivistettynä:
Tänään käydyssä taistossa Empire vei selkeähkön voiton WoC:sta. Empire pääsi aloittamaan pelin ja tuttuun malliin heitettiin 24" charge Steam Stankilla ja tulosta alkoi heti syntymään. Myös toinen raketin heittimistä poisti hieman yli puoli boxia ja vastustajan rivit alkoivat hajoilla. WoC puolestaan kärsi hieman huonoista PD määristä lähes koko pelin kun Empire sai kahdesti +10PD:tä käyttöönsä. WoC:lla oli pelissä ne paikkansa myös, mutta ihmeen kaupalls Empire selvitti LD testit kunnialla tiukoissakin paikoissa. Viimeisellä vuorolla Hell Cannon onnistuu tiputtamaan ~20 hilparia pois kentältä.

Parit kuvat voisin lisäillä jollain aikaa (aloitus ja lopetus).
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”