Wood elf characteri unittiin? Yms.

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Runt

Wood elf characteri unittiin? Yms.

Viesti Kirjoittaja Runt »

Aina ollut hieman epäselvää itselleni miten Welffeillä tämä characterin liittäminen unittiin toimii? Kindredin kautta toki liittäminen menee sen kindredin mukaan mikä otetaan. Mutta miten onko siis mahdollista liittää characteri ihan noin suoraan aseineen ja päivineen johonkin unittiin?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Oberon

Re: Wood elf characteri unittiin? Yms.

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Ihan samalla lailla kuin muillakin armeijoilla. Oletuksena se hahmo kävelee yksinään kentällä samoilla säännöillä kuin muutkin yksiköt, mutta hahmon voi liittää ryhmään kahdella tavalla: jo joukkoja asetellessa pöydälle deployment-vaiheessa (pistät sen hahmon sinne sisään, sit se kulkee sen ryhmän mukana mut tappelee yms ihan omilla stateillaan jne) TAI sitten kävelemällä kiinni siihen ryhmään kesken pelin jolloin se pistetään sisälle sinne.

Hahmo menettää vain mahiksen liikkua yksinään liittymällä ryhmään, toisaalta ryhmästä voi myös kävellä ulos jolloin liikkumavapauden saa takaisin ja esim ryhmän tarjoavan suojan menettää.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Forest spiritti on ainoo jonka kanssa täytyy kattoa, muuten menee ihan perusti.
Runt

Saako myös arcane ittemejä, magic weaponeita yms. valita esim Highbornille vapaasti rulebookista? Vai mennäänkö edelleen näillä welffien omilla esineillä.

EDIT:Näyttääkin rulebook itsessään kertovan vastauksen:Saa
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Runt

Jatketaan tuplapostauksella. BSB:n tekstit eivät oikein istahda omaan päähän järkevästi. Eikö BSB tosiaankaan omista minkään tason asetta jos tälle ottaa magic bannerin? Tässä tapauksessa close combatissa tuskin isketään paljainkäsin tai lipun varrella?
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Runt kirjoitti:Saako myös arcane ittemejä, magic weaponeita yms. valita esim Highbornille vapaasti rulebookista? Vai mennäänkö edelleen näillä welffien omilla esineillä.

EDIT:Näyttääkin rulebook itsessään kertovan vastauksen:Saa
Sekä sääntis, että armeijakirja käytössä. Jos kaksi samannimistä esinettä, mennään armeijakirjan mukaan.

Runt kirjoitti:Jatketaan tuplapostauksella. BSB:n tekstit eivät oikein istahda omaan päähän järkevästi. Eikö BSB tosiaankaan omista minkään tason asetta jos tälle ottaa magic bannerin? Tässä tapauksessa close combatissa tuskin isketään paljainkäsin tai lipun varrella?
Enpäs osaa sanoa, onko mundaanit aseet kielletty, siinä laatikossa se lukee jos moista on. Maagisen lipun kanssa sille ei voi ostaa mitään maagisia vempeleitä. BSB-status ei kuitenkaan kiellä lisävermeiden hankkimista - varmista kuitenkin kirjasta, saako Welffien BSB ostaa noita. Uusissa kirjoissa saa, vanhoissa leensä ei.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Runt kirjoitti:Jatketaan tuplapostauksella. BSB:n tekstit eivät oikein istahda omaan päähän järkevästi. Eikö BSB tosiaankaan omista minkään tason asetta jos tälle ottaa magic bannerin? Tässä tapauksessa close combatissa tuskin isketään paljainkäsin tai lipun varrella?
Joka figu omistaa vähintään hand weaponin aina, joten ei sen tarvitse alkaa iskeä millään nyrkillä vastustajia. Tosin säännöthän eivät tee mitään eroa siihen lyökö jantteri vihollista perusmiekalla, vai luuvitosella.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”