Ilmottautuminen peli-iltoihin.

Haminan ja Kotkan peliporukat

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Shadowdwarf

Re: Ilmottautuminen peli-iltoihin.

Viesti Kirjoittaja Shadowdwarf »

Gabbe, mä voin ottaa sun kanssa matsia. kuulostaako joku 1000-1500 pts peli sopivalta sun vclle? Saat valita kumpaa vastaa haluat pelata, toisia vampyyreja tai sitten kaaoksensotureita. :)
Deviant

Viesti Kirjoittaja Deviant »

Torstai näyttäisi olevan hyvä päivä figuilulle. Sanokaa monelta pääsisitte ja ketkä kaikki olisi tulossa. Voidaan mennä sinne Pekkasen koululle jos tulee riittävästi porukkaa että se kannattaa.
Voin itse pelata fabaa millä pistemäärällä tahansa, vaikka pidän enemmän suurista peleistä.
Shadowdwarf

Viesti Kirjoittaja Shadowdwarf »

Torstaille joo, klo 12->

Muuten hyvä mut pekkasen tilat tais olla vkl only access, mikäli ymmärsin oikein.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Torstai klo 12->ok näillänäkymin. Fantsua se on kai sitten pelattava.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
gabbe

Viesti Kirjoittaja gabbe »

1000-1500 kuulostaa hyvältä(2000 oliki jo turhan paljo ku tarkistin asian eilen). mieluummin ehkä kokeilisin kaaosta vastaan mut vc:t käy myös. mä tuun torstain jos en oo kipee. ilmotan tilastani/tulostani huomenissa joskus iltäpäiväl ku oon tullu hesast takas. aika käy hyvin
Jarva

Viesti Kirjoittaja Jarva »

Shadowdwarf kirjoitti:Muuten hyvä mut pekkasen tilat tais olla vkl only access, mikäli ymmärsin oikein.
Saa kyllä käydä arkisinkin jos uskaltaa(!), kun tiloissa on lasten kesäleiri arkisin klo 9-15 ja joitain lapsia jää myös välillä iltapäivähoitoon klo 17:ään asti. Pelitilat eli luokka on yleensä vapaana vaikka leiriaika olisikin menossa, kun lapset ovat pääasiassa ylemmässä kerroksessa ja jalkautuvat alas vain syömään sekä kerran tai pari viikossa itse luokkaan askartelemaan.

Mikäs tilanne Kotkassa on muuten Mordheimin pelaajien kans taikka aloittamisesta kiinnostuneiden? Itsellä on toistaiseksi jäänyt nuo isomman skaalan pelit hyllylle ja voisin siis jotain messevää skirmish-peliä nakittaa. Hordesia myös löytyy! WoW CCG:täkin voin tulevaisuudessa lätkiä pöydälle, sikälimikäli paikallinen Fantsu saa hommattua hamuamani aloituspakan hyppysiini.

EDIT: Kysäisin tänään luokkahuoneen tilanteesta ja torstaina luokka on valitettavasti käytössä klo 10-15 välisenä aikana valotyöpajan vuoksi.
Viimeksi muokannut Jarva, Ke 15.06.2011 23:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
gabbe

mä pääsen tulee huomen. eli otan vc:t mukaa. onkos ne pelit ny sit pekkasella vai aikasemmassa paikassa?
Darkside

Viesti Kirjoittaja Darkside »

Kotkaan on näköjään avattu viikko sitten Fantasiapelit. Siellä on pöytätilaa ainakin mutten tiedä onko vielä omia maastoja. Figuja siellä ei vielä ainakaan ole liikkeen valikoimassa koska saavat suhteellisen kätevästi Helsingin keskusvarastolta tilattua suoraan jos joku kyselee. Pitäjä vaikutti melkoisen asiakaslähtöiseltä, on kuulemma järjestämässä snack baaria jollekin porukalle työajan ulkopuolella ketä on ilmoittanu tulevansa pelaamaan jotain sinne. Se liike on samalla kadulla Pompin, Populuksen ja sen ompeluliikkeen kanssa viistosti Trio 123 teatteria vastapäätä.

Ehkä tiesittekin tämän jo mutta ajattelin ilmoittaa nyt kun eksyin kauppaan sattumalta. Ihan että jos tuo koulun tila on hankala tai jotain.
"Opinions are like assholes, everybody has one."
Deviant

Viesti Kirjoittaja Deviant »

Pekkasen koululle ei päästä näin arkipäivisin, joten pidämme pelit Karrin ja minun kämpillä. Fantasiapeleistä sen verran että heidän tilansa on hieman pienet, eikä heillä näyttänyt olevan ainakaan Warhammereihin riittävän suuria pöytiä. Heidän tilat soveltuvat paremmin korttipeleihin, ja ilmeisesti siellä on myös tarkoitus pitää tulevaisuudessa korttipeliturnauksiakin.
Figujen puute kaupassa on valitettavaa, koska olin ainakin itse toivonut tänne saarelle paikkaa josta saisi helposti ja nopeasti maaleja ja joitakin pieniä lisäyksiä omiin armeijoihin.
Suuret tilaukset on edelleen helpompaa ja halvempaa tehdä Maelstrom Gamesista. Harvinaisemmat figut taas voi tilata vaikka Boostepistä.

Aion kuitenkin käydä tarkkailemassa tilannetta Fantasiapeleissä, jos vaikka sinne vielä figuja ilmestyisi. Heillä näyttää kuitenkin olevan vielä jossakin määrin markkinatunnusteluvaihe meneillään.
gabbe

saan auton vast yhelt eli tuun vähä myöhäs. tovottavast ei o liian myöhäst
Marsutin mrkIV

Viesti Kirjoittaja Marsutin mrkIV »

Jos ens viikonloppun olis pelejä, haluisin pelata 40kta jotaa muuta ku Petriä vastaa. Alkaa tympimää fnp marsut ja power halberdit.
Oberon

Marsutin mrkIV kirjoitti:Jos ens viikonloppun olis pelejä, haluisin pelata 40kta jotaa muuta ku Petriä vastaa. Alkaa tympimää fnp marsut ja power halberdit.
Sori :D
MYYN CSM&DA-armeijaa!

Currynator

Viesti Kirjoittaja Currynator »

Noh itse en ole järjestämässä ensiviikolla pelejä, syynä juhannus ja olen siis mökillä silloin. En tiedä mikä Tatun tilanne on. Keskellä viikkoa, ma-ke ovat ainoat päivät jolloin itse pystyn osallistua ja järjestää pelejä. Nii ja Arttu, yritellään saada sulle toisia vastustajia mutta ku meillä on nykyään niin vähän pelaajia paikalla ettei kauheasti aina ole valinnan varaa. Mutta ymmärrän kyllä mitä tarkoitat :D.
Currynator

OK yritellääs järjestää pelejä seuraavalla viikolla. Eli eli millois sakille kävisi parhaiten pelit ja mitä haluaisitte pelata?
Oberon

Hyvin pitkälti joka päivä pitäis onnistua. Mulla on omasta takaa vaan 40k nappeja armeijaksi asti*** tällä hetkellä, eli jos ei lainausta lasketa mahdollisuudeksi niin 40k ois pop. Tiedä sit haluuko kukaan? ;) FB ois kyl pop.

***20 jouskarii, 5 kotkaa ja 18 smasteria !=armeija
MYYN CSM&DA-armeijaa!

gabbe

toivomus olis perjantaist sunnuntaihin joku päivä(kaikki käy yhtä hyvin). mul on edelleeki valitettavasti vaa fabaa ja tulisin vc:llä pelaa(1000-1500p.)teen täl kertaa molemmat(1000 ja 1500) listat valmiiks. olis kiva saada tietää pelipäivä hyvissä ajoin ku olis viikon lopuks muutaki menoo ni osaa sit sopii aikataulut.
Currynator

Juu kattelen vielä tossa tuleeko enempää ilmoituksia ja mikä on minun vkl ohjelma mutta ilmoittelen viimeistään perjantaina, eli silloin ei ainakaan ole pelejä.
Currynator

Sunnuntaina pelit. Itselläni on lauantaina töitä. Klo 12 eteenpäin alkaa.
gabbe

selevä. tuun jos saan auton. yritän ilmottaa viimeistää lauantain et pääsenkö. voi muuten olla et tää on mun viimene peli ilta pitkään aikaan ku alkaa intti tos 11. päivä. yritän silloin tällöin tulla pelailee mut aika niukassa varmaan on mahollisuudet.
Currynator

Lomilla ehtii kyllä, kokemusta on. Minnes oot inttiin menossa?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Hamina & Kotka”