Fabaliiga - Osallistumisia ja sääntöjauhantaa

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

ManAtArm

Re: Fabaliiga - Osallistumisia ja sääntöjauhantaa

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Eli se aikataulu huomiseksi olisi että pelit alkaa vasta demon jälkeen vai ehtiikö ottaa pelin jo aamulla? Ihan vain sen vuoksi kyselen että tiedän mihin aikaan täältä lähden ja mihin... toivottavasti en kysy liian myöhään tätäkin.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Itse paikalle ilmestyn demon jälkeen 14.00-15.00 mitä luultavammin, kannattaa kysellä syrjalta jos aamupelit Beastmaneja vastaan kiinnostavat. Tosin Infinity demo taisi alkaa 12.00 mutta toisaalta ei sinne pakko ole heti alkuun mennä ja voihan faban jättää sopivaan kohtaan ja jatkaa demostuksesta palattua.
Hapid mitä luultavammin ei ehdi huomenna paikalle lainkaan (Kääpiöt jänistävät). Jos siis aamupäivällä Beastemnit VS Bretonia niin iltapäivällä voisimme vetää Empire VS Bretonnia & Beasmen VS Empire pelit mikäli vain aikataulu antaa myöden eikä pelit pääse venähtämään pitkiksi. Bretti pelit voisi ensimmäisenä pelailla alta pois niin pääset poistumaan rauman suuntaan hieman aikaisemmin, ajaminen kun ottaa myös sen oman aikansa. Itselläni maanantaina ei ole ohjelmaa joten pelien venyminen ei itseäni haittaa mitenkään, tosin minä ja syrja ehdimme myös pelaamaan pelejä toisten.
Mutta tosiaan syrja varmaan tietää parhaiten miten pelejä pelataan (jos tietää), joten kannattaa heittää tekstiviestiä sille suunnalle menemään.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
ManAtArm

Jos syrjä herää ajoissa niin sopii, se kaksi peliä olisi suht "ajo" tehokasta. ;). Numeroni on 040 5019551, pistäkää viestiä ajoista ja osotteista.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Aamupv bretti vs pedot sovittu. Tullaan sit välillä demoon ja voitte ottaa sit empire vs bretti pelin. Katotaan sit miltä aikataulut näyttää ja mennään sen mukaan.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Runt

Sopii mainiosti itselleni vaikka nuo Bretit ovatkin itselleni täysi mysteeri taktiikan osalta. Tosin jos osan Beastmen vs Bretonnia matsista ehdin näkemään niin ehkäpä jonkinlainen taktiikkakin saadaan luotua päähän. Mikäli nyt niin onnekkaasti sattuu käymään että Hapid pääseekin paikalle niin sumplitaan sitten uudelleen pelejä.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
syrja

Toivottavasti pääsisi. Joo ja aloitellaan 9-10 välillä/tietämillä/noin/ suurinpiirtein......
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Hapid kirjoitti:
El Capitan kirjoitti: Minä mihinkään armeijan pilanneeseen kirjaan 30e tuhlaa.
no kyl säki pihi oot
kyllä se kirja joskus hommataan, elä huoli. Eniten sitä ostokynnystä alentaa se, että tuon kirjan piti tehdä vain pientä pisteviilausta alaspäin esim. borkeilla ja unskeilla ja ennen kaikkea animosityt 6th:n kaltaisiksi. Sitten meillä olisi ollut kasassa sellainen hieno opus, että ei mitään rajaa. Täydellinen armeijakirja, jossa ei ole mitään korjattavaa. Nyt tuo uusi kirja pilasi kaiken. Magian, pisteet edelleen mitä sattuu, magiakamat, animosity parani vain puoliksi jne.

Tomi, uskallakin hävitä sitten. Kosta Jarkolle puolestani.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
ManAtArm

Hävitä kelle? Meinaan tänään tuli lättyyn molemmista matseista aika raskaastikkin... omia taktisia mokia muutama kipale ja suoraan sanottuna paska tuuri Break ja Paniikki testien kanssa(eikä se ketun Steam Tankin kentän läpi jyrääminen pelin alussa auttanut yhtään).
syrja

Joo liiga siis pyöräytetty käyntiin. Pelasin ekan pelin brettejä vastaan. Lopputulos: ei Brettejä näkynyt laisinkaan pöydällä ja tienasin siis 2648p. Juhuu! maksimi aloitus. No täytyy kyllä sanoa, että Tomilla ei sitten noppa pyörinyt juuri yhtään. Ei auttanut nyt rukoilut kauheasti. Sulla on hyvä lista ja kyllä vähän pelotti alkuunsa ne ritarijunat. Itselläni kun ei kuitenkaan hirveesti tuota massaa ole. Mun mielestä et tehnyt meidän pelissä edes isommin mitään virhettä. Ehkä ainoa oli alussa, kun vanguardasit pegasukset kärryjen linjalle. Mulla sitten synkkäsade itemi ja harpyt varmisti etten saanut kiveä niskaan. Ja, kun et onnistunut charge heitoissa niin sain nyrkkini nopeasti jauhamaan (minot meinaan). Ja muutenkin sain sitten vedettyä lancista tehot pois, kun pääsin chargeilemaan. Muutenkin sulla oli uskomattoman huonoa tuuria paniikki heitoissa. Ei silloin voikkaan mennä putkeen jos porukka päättää lähteä karkuun mitä ihmeellisimmissä paikoissa.
Mun todellinen suorittaja oli villikortti cygor!! Heitin kiveä 2 kertaa ja misfire tuli yllättäen 2 kertaa(= 2 haavaa)!!! Sitten tulikin brettiloordi ritareineen ja kaatoi koko mörön. Eli antoi isot pisteet tekemättä mitään. Magiassakaan ei tapahtunut mitään suurempia. Molemmat kun pelasi beast listaa niin perus buustauksia molemmin puolin. Kerran onnistuin heittämään isonkeihään yhdestä junasta läpi.

Eli Ville merkkailetko mulle siis 2648p!! Joka on muuten paaaljon enemmän kuin mitä sinä sait:)
Runt

Juu eihän ne pelit breteillä tosiaan putkeen menneet, Empire sai tankin rynnäköimään kentän toiseen laitaan ja epähuomiossani annoin jopa todella suuren mahdollisuuden Stankkin tuhoamiseen. Bretit kun ei siinä onnistuneet niin paniikin siivittämänä tuntuikin puolen armeijaa lähtevän kuin itsestään. Samalla kun yksi reformi breteiltä unohtui niin homma alkoi olemaan sitä myöden paketissa. Pitkäti meni Breteillä tämäkin peli todella huonon noppatuurin piikkiin, itse kun Stankille vedin 2:lla vuorolla perätysten täydet 10SP:tä niin ei juurikaan enää toivoa ollut. Kivilingotkaan eivät tainneet osua kertaakaan koko pelissä, joten ei muutakuin nopat ensikertaan mennessä vaihtoon. Mainittakoon vielä että loitsuvalikoima puoliintui ensimmäisellä vuorolla myös joten se toi oman ripauksen myös vaikeutta brettien peliin.
Deploymenttauksen jälkeen Bretit näyttivät olevan vielä todella hyvissä asemissa eikä juurikaan taktiikassakaan moittimista ollut, jos noppa olisi pyörinyt edes keskiarvojen mukaan niin tilanne saattaisi olle hyvinkin toisen lainen.

Liiga tilanne
syrja [1] 2648.pts
Runt [1] 2601.pts
ManAtArm [2] 1593.pts
Hapid
El Capitan
Bringer-of-Doom

Päivittelen tuota listaa ensimmäiseen viestiin tasaisin väliajoin kun ilmoituksia pelien pisteistä saapuu minulle.
syrja

El Capitan kirjoitti: Kosta Jarkolle puolestani.
Oi oi aistittavissa vanhaa katkeruutta. Ajoilta jolloin pelattiin vielä sitä mahtavaa seiskaa....
Runt

Nyt tuli lisättyä aloitus viestiin myös pelikohtaiset pisteet, jokainen voi halutessaan käydä katsomassa tulokset jotka eivät niin kaunista luettavaa ole.
ManAtArm

Juuh itellä ei ole töitä näillä näkymin loppu viikkoon ja viikon loppuna olen muutenkin siellä Porissa. Eli kiinnostaako jotakuta hommata läjä (ilmeisesti)suht helppoja pisteitä ;).
Bringer-of-Doom

Viesti Kirjoittaja Bringer-of-Doom »

Juu, meikä vois otella. Vaan missäs peli pidetään? Meilläpäin kyllä olisi periaatteessa pelipaikka, mutta itse pelipöydän lisäksi ei kyllä oikein ole maastoa.
Runt

Kannattaa kysellä syrjältä tai El Capitanilta pelipaikkaa, itse kun en maisemissa ole niin en valitettavasti pelipöytääkään voi lainata. Mikäli pelejä pelaatte niin pyytäkää Hapidia myös pelailemaan niin saadaan liigaa etenemään.
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Pääseekö liigapeliänne seuraamaan ManAtArms ja Sampsa?

Ja jos tulee kolmas niin voin ottaa pienen fabajengin mukaan jos ei halua pelkästään seurata :D
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Tomi valitsi huonon viikonlopun saapua Poriin shoppailemaan. Minäkään en nyt tällä hetkellä ole siellä. Vasta kuun lopussa pääsee minun luokseni pelaamaan. Sampsakin on saanut jonkun pelipöydän tehtyä? Hienoa. Kohta sielläkin voi pelailla.

Jihuu. Armeijani on kohta kokonaan maaleissa. 10 Wolffi ratsastajaa, maagi ja jalkaisin oleva sälli niin sois siin. Sitten voi pelata Hapidiakin vastaan.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
syrja

Meille voisi ehkä tulla pelailemaan sunnuntaina? Mahdollisesti lauantainakin iltapäivästä eteenpäin. Katotaan kunhan kaikki omat asiat ja ohjelmat selvinnee tässä parin pv:n sisään. Et ilmoittelen heti, kun tiedän varmaksi.
Bringer-of-Doom

Viesti Kirjoittaja Bringer-of-Doom »

syrja kirjoitti:Meille voisi ehkä tulla pelailemaan sunnuntaina? Mahdollisesti lauantainakin iltapäivästä eteenpäin. Katotaan kunhan kaikki omat asiat ja ohjelmat selvinnee tässä parin pv:n sisään. Et ilmoittelen heti, kun tiedän varmaksi.
Jos teille vaan sopii tulla niin kyllä mieluummin sillä lailla hoidetaan. Mutta JOS se ei onnistu, niin meillekin voi tulla pelaamaan, ainoa haitta puoli on sijainti ja peli maaston puute. Asun täällä leppäkorvessa, Tarkemmin leppäkorventie 6:ssa. Kartta löytyy kyllä googlesta. Jos joudutaan turvautumaan tähän vaihtoehtoon, pistän tarkemmat ajo-ohjeet yv:nä tulemaan kaikille asianomaisille. Tähän sisältyy myös geratsu, jos siis haluat tulla katselemaan. Ilmoitelkaahan.
syrja

No niin nyt selkiyty aikataulut. Meille sopii tulla pelailemaan sunnuntaina 12 jälkeen. Sopikaa vaan aikataulut ja ilmoitelkaa koska ootte tulossa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”