Best Miniature of Pori II
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Best Miniature of Pori II
Miten se nyt sitten meneekään.
5 Erinomainen
4 Kiitettävä
3 Hyvä
2 Tyydyttävä
1 Välttävä
Nelonen on uusi ysi.
EDIT: vähämpä tuo eroaa toisesta ehdottamastasi 4-10 taulukosta noin vaihtoehtojen määrän suhteen. Eikä tälläistä jo kouluissakin käytetä. AMKissa ainakin käytettiin.
5 Erinomainen
4 Kiitettävä
3 Hyvä
2 Tyydyttävä
1 Välttävä
Nelonen on uusi ysi.
EDIT: vähämpä tuo eroaa toisesta ehdottamastasi 4-10 taulukosta noin vaihtoehtojen määrän suhteen. Eikä tälläistä jo kouluissakin käytetä. AMKissa ainakin käytettiin.
Kalat meni kotio...
Mielestäni olisi helpompaa laittaa figut selkeästi paremmuusjärjestykseen, jolloin ei tarvitsisi arpoa antaako figulle 3 vai 4 pistettä. Toisin sanoen on helpompaa erottaa kumpi kahdesta figusta on paremmin maalattu kuin arvioida minkä arvosanan tasoinen maalaus on.
En kuitenkaan vastaan laita jos 1-5 arvostelutapaan päädytään.
En kuitenkaan vastaan laita jos 1-5 arvostelutapaan päädytään.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Hei, mää kekkasin. Laitetaan kuvat galtsu.nettiin ja annetaan koko maailman arvostella ne meidän tulokset. Siellä on hyvä systeemi ja ei meidän tarvitse tuhlata aikaansa sormilla laskemiseen.
Timoo, säähän tuut mukaan. Siitä ei neuvotella.
Timoo, säähän tuut mukaan. Siitä ei neuvotella.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Koskas se deadline nyt sitten on?
- Half-breed
En kuun loppu.Geratsu kirjoitti:Koskas se deadline nyt sitten on?
Pisteytyksestä sanon, että paras olisi kyllä tuo 1-10 tsydeemi, mitä esim. Coolminissäkin käytetään. Eli 1-2 on sellainen heikkotasoinen nappi, 3-4 njaah, 5-6 on pöytätasoa. 7-8 taidokasta työtä ja 9-10 on herregåd!-tasoa. Hyvä selkeä systeemi ja toimiikin hyvin.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
"En kuun loppuun" tarkoittanee Heinäkuun loppuun?
Sainpa figunkin jo päätettyä. Täytynee maalata Warmachineen tuollainen Khadorin Warjack kun Jeijo sellaisia minulle tilasi kiitokseksi siitä että maalaan hänen sakuarmeijansa FoWiin.
Sainpa figunkin jo päätettyä. Täytynee maalata Warmachineen tuollainen Khadorin Warjack kun Jeijo sellaisia minulle tilasi kiitokseksi siitä että maalaan hänen sakuarmeijansa FoWiin.
Kalat meni kotio...
- Half-breed
Mihinkähän helvettiin se s tuosta jäi? Mutta joo heinäkuun lopussa on deadline.harkkari kirjoitti:"En kuun loppuun" tarkoittanee Heinäkuun loppuun?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Hohoo. Varmaan useamman vuoden tauon jälkeen sain taas jotain maaleihin. Joku kaks ja puol h siinä meni. Ihan semi ok, vaatteet vähän överisti highlighted, mut naamasta tuli hyvä, ja base ownaa. Myöskin pitää muistaa että figun valujälki ei jättänyt paljoa hifisteltävää.
Onkos muuten sallittua esitellä sitä figua jo ennen virallista arvostelupäivää? Tuumein että voisi sen tuonne galleriaosioonkin pistää esille.
Onkos muuten sallittua esitellä sitä figua jo ennen virallista arvostelupäivää? Tuumein että voisi sen tuonne galleriaosioonkin pistää esille.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Pistä ukko vasta kisan jälkeen tai miten me sovittiinkaan sen irl-arvostelun kanssa, jossa kykenevät menevät paikan päälle toisten ukkojensa katsomaan.
Tai ainakin tätä mieltä minä olen. Tulee sitten yllätyksenä, millainen se kaverin ukko onkaan, kun hetki saapuu.
Tai ainakin tätä mieltä minä olen. Tulee sitten yllätyksenä, millainen se kaverin ukko onkaan, kun hetki saapuu.
- Sinitähti
- Sinitähti
Noh, se nyt ei kauhea yllätys enää joillekin ole, sillä maalasin sen Saken luona samalla kun siellä oli se Infinity demo. Oli omat maalit kuivuneet sen verta että niillä ei saanut enään mitään aikaan.
Mutta joo, on täällä useampi jotka sitä eivät ole nähneet. Teenpä niin. Sotun saakoon odottaa.
Mutta joo, on täällä useampi jotka sitä eivät ole nähneet. Teenpä niin. Sotun saakoon odottaa.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Voisi luovuttaa jo kun on nähnyt Timon ja Jarmon fikut/maalaustaidot.. Mutta kai jotain pitää kehitellä. Eli vasta ensikuun lopussa deadline?
Ei mitään luovutuksia. Vielä on hyvää aikaa tehdä parempi. Oma töherrykseni alkaa myös olla "valmis", todennäköisesti pilaan sen vielä liiaallisella tuunaamisella.Geratsu kirjoitti:Voisi luovuttaa jo kun on nähnyt Timon ja Jarmon fikut/maalaustaidot.. Mutta kai jotain pitää kehitellä. Eli vasta ensikuun lopussa deadline?
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
No jaa osallistutaan tähän sitten sillä Bretti BSB:llä saa kunnon kritiikkiä mihin kannattaa kiinnittää humiota jatkossa kun maalailee.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Meinasin kysellä tätä jo aikaisemmin, mutta ajattelin, että turha keinuttaa venettä, mutta kun asia kerran nyt esiin nousi...
Niin otetaanko nyt sitten todella säännöksi, että figun ensi-ilta on vasta maalauskilpailussa. Tähän on toki ihan kiva pyrkiä ei siinä mitään, mutta kuinka ehdottomaksi tälläistä sitten vaaditaan. Pitääkö figu heittää samantien pois kisasuunnitelmista, jos siitä on vaikka WIP-kuvaa heitelty aikaisemmin* Tai *gasp* mitä jos kehtaa vaikka liikkua kuvissa jossain taisteluraportissa ennen deadlinea? Tälleen bloggaajana tietteks tarkennukset tähän asiaan olis kauhean jees, kun sitä tykkää touhuistaan kuvia huitoa nettiin.
Niin otetaanko nyt sitten todella säännöksi, että figun ensi-ilta on vasta maalauskilpailussa. Tähän on toki ihan kiva pyrkiä ei siinä mitään, mutta kuinka ehdottomaksi tälläistä sitten vaaditaan. Pitääkö figu heittää samantien pois kisasuunnitelmista, jos siitä on vaikka WIP-kuvaa heitelty aikaisemmin* Tai *gasp* mitä jos kehtaa vaikka liikkua kuvissa jossain taisteluraportissa ennen deadlinea? Tälleen bloggaajana tietteks tarkennukset tähän asiaan olis kauhean jees, kun sitä tykkää touhuistaan kuvia huitoa nettiin.
Eikai sen tarvi nyt älytön salaisuus olla. Tietty se kiva on kun pääsee paljastamaan täysin yllärinä jotain, mutta ei siitä nyt varmaan diskata jos figu on näkynyt jossain muuallakin. Kyllähän sitä hinkua on aika pian laittaa ukosta kuvaa nettiin, mikäli sellaisen saa väännettyä. Nämä nyt vain omia ajatuksia asiasta. Eikai tästäkään kannata tehdä sen vaikeampaa, osallistuu millä minillä haluaa, oli siitä kuvia jossain tai ei.
Kalat meni kotio...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Niih, tuskin se kenellekkään on hirveä isku egolle, jos ei pärjäisikään tässä kisassa. Omasta mielestään kuitenkin on Porin paras maalaaja.syrja kirjoitti:Ei mitään luovutuksia.Geratsu kirjoitti:Voisi luovuttaa jo kun on nähnyt Timon ja Jarmon fikut/maalaustaidot.. Mutta kai jotain pitää kehitellä. Eli vasta ensikuun lopussa deadline?
Mie oon samoilla linjoilla Harrin kanssa. Ei se ole niin tarkkaa, mutta toivottua. Maalaus kuitenkin turmelee hienoimmankin konffin ja on varmasti se, mitä me eniten katsotaan ja WIP-kuvista tuota maalikerrosta harvemmin pääsee edes hahmottamaan. Peliraporteissahan se sitten sekoittuu muuhun maastoon.Furinji kirjoitti:Niin otetaanko nyt sitten todella säännöksi, että figun ensi-ilta on vasta maalauskilpailussa.
- Sinitähti
- Sinitähti
Ai konffiako tässä eniten katsotaan? Se on vaan niin paljon helpompi konffailla noita hammeriukkoja kun vaikkapa fow tai warmachine. Osaa löytyy jos jonkinlaista noista GW:n sprueista. Itse ajattelin maalata pakasta vedetyn figun. Pitää nyt sitten katsoa jos siihen jotain keksii.
Kalat meni kotio...
Kilpailu säännöt tuppaavat elämään kilpailun aikana hieman liikaa. Eikö olisi järkevää kirjailla nyt säännöt joista pidetään kiinni, eikä muokkailla niitä jatkuvalla syötöllä?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Sääntö #1: Deadline 31.7.2011
Sääntö #2: Katso Sääntö #1
Sääntö #3: Älä ota mitään muuta vakavasti
:D
Sääntö #2: Katso Sääntö #1
Sääntö #3: Älä ota mitään muuta vakavasti
:D