Infinityn demotusta tarjolla kesällä

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

harkkari

Re: Infinityn demotusta tarjolla kesällä

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Joo aika selvää kauraa alkoi olemaan siinä vaiheessa se peli, niinkuin oikeastaan heti alusta. Ehkä ensikerralla, jos vielä toinen demo saadaan, saadaan vähän mukavammin demottavat listat. Saisi sitten näytettyä tosiaan paremmin muitakin pelin ominaisuuksia kun sniputtelua ja camouflagea. Oikeissa peleissähän sakke ei ole tainnut voittaa mua vielä kertaakaan? Tuskin voitatte te muutkaan, vaikea kuvitella, että sellaista tapahtuisi ;)

Se toki on todettava että infinityssä melkein kannattaa panostaa siihen objectiivien ja muiden lisääminen siihen peliin sekä niiden merkitystä yleensä. Menee muuten aika herkästi sellaiseksi puolelta toiselle ampumiseksi kun monet aseet kantaa hyvinkin koko kentän. Tai sitten vaan enemmän maastoa ja piiloja. Just joku HMG naamiomies tornissa voi listiä säkällä koko toisen jengin. Ehkä ensi demossa voitaisiin ottaa se 300 tai 250 pojoa. Saattaisi aueta enemmän. Oli Saken kanssa myös puhetta että suunnitellaan listat yhdessä ensi peliin tukemaan sitä monipuolista demotusta ja eri aspektien näyttämistä. Nythän itse otin vaan vanhan listani ja sakke teki listan sen mukaan mitä ukkoja oli maalissa. Sikäli mikäli toiselle demolle on kysyntää.

Haluaako joku vielä nähdä infinityn demopeliä??
Kalat meni kotio...
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Mielellään tuota vielä toisenkin pelin katselisi, tosin aukesi tuo peli yhdelläkin demolla hyvin ainakin itselleni. Mikäli toinen demo tulee niin itse toivoisin hieman "umpinaisempaa" maastoa, sanotaanko esim jokin "kaupunki kenttä" jolloin ei olisi huimia korkeus eroja ja suojia löytyisi enemmän. Pelillisesti hienoja asioita olivat juuri nämä "camot" joita ei tiedetty ennen tunnistamista, jolloin pelissä oli enemmän jännitettävää.
Peli tuntui suht epätasapainoiselta johtuen sakken onnistumisista, molemmilla kuitenkin näytti olevan oikea turpaanveto asenne peliä pelatessa. Seuraavaa demo peliä ajatellen kannattaa myös miettiä vähemmän voittamista ja keskittyä mahdollisesti enemmän eri taktiikkojen esittelemiseen. Nyt tunutui että molemmat etenivät suoraviivaisesti tarkoituksenaan lamauttaa vastapuolen armeija kerta heitolla.
Armeija koot mielestäni olivat sopivat demotusta ajatellen jolloin peliin pääsi hyvin mukaan sivusta seuraajana. Suuremmat kokoonpanot eivät välttämättä ole huono asia ollenkaan jos peliä lähtee miettimään demotus pohjalta taktiikkoja tehdessä.

PS:Faba pelit menivät tänään samaan teurastus painoitteiseen tyyliin, tulokset nähtävillä liiga ketjun aloitus viestissä.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Itse olen "demoissa" kokeillut sellaista skenaariota, että kentän keskellä on objektiivi (Meillä se oli auto). Taistelijoiden tehtävänä on päästä autolle ja onnistua Willpower heitossa. Jos onnistuu, taistelija löytää autosta datadisketin. Tehtävänä on kuljettaa disketti oman pöydänreunan yli. Jos disketin kantaja kuolee tai haavoittuu. disketti jää maahan ja se merkitään tarvittaessa markkerilla. Disketin nosto maasta tai autosta on short skill. maasta nostettaessa ei tarvitse onnistua heitossa. Diskettejä on vain yksi, joten jos vastustaja nappaa sen, parempi pistää juoksuksi. Pelin voitta se, joka kuljettaa disketin ensimmäisenä omalle puolelleen tai tappaa vastustajan taistelijat.
Toimii jotenkuten, ainakin jos maastoa on tarpeeksi ja auton saa suojaiseen paikkaan.
harkkari

Joo, meillä oli vähän vastaava tässä, mutta objectiveja oli kolme. Keskellä pöytää yksi hallittava objectiivi ja toisen kentän reunalla juuri tuollainen WIP heitto objective. Olivat vaan aika avoimella, että olisivat käyttöön tulleet oikeasti. No näinpä se palaa demottajillekkin mieleen tuo, että miten peli toimii. Osaa sitten puuhailla vähän mielenkiintoisempaa vääntöä ensi demoon.
Kalat meni kotio...
Kuutsa

Viesti Kirjoittaja Kuutsa »

Joo mä en sitten päässytkään paikalle, ja voi kyllä hyvin mennä aikaa ennen kuin pääsen tähän peliin mukaan, tuli meinaan sen verran kimurantit muutokset kesän aikatauluihin... Tosin mitä nyt noita sääntöjä olen lueskellut niin sen verran suoraviivaiselta tuntuu että kyllä mun onnistuu ne kopata.
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Vaihdelaatikko Yu Jing on sitten mun armeija, että elkää samaa hankkiko ;)
Runt

Liitytään Infinity harrastajien iloiseen joukkoon armeijan ollessa Haqqislam.
Ilmoitelkaa toki nyt muutkin jos tästä pelistä innostuitte ja figuja olette saaneet tilaultua niin päästää pelailemaan kokemattomien kesken. Otetaan nuo "konkarit" sitten vaikka sääntöjen tulkitsijoiksi mukaan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
harkkari

Geratsu hankki Yu Jingiä tosiaan. Taitaa pisteissäkin pian olla rapiat 300 mikäli olen yhtään kartalla hankinnoista.
Kalat meni kotio...
Gerazu

160 + starter
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Pistin tilaukseen PanOceanian Military Order startti paketin, hospitaalerin, sveitsilaäis kaarttilaisen ja magistraatteja. Rautaa tulossa :D
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Jeijo

Viesti Kirjoittaja Jeijo »

Laukean kohta, onnesta! Saatiin kuin saatinkiin lisää pelaajia.

Mulla on la-> kaikki päivät sopivia Infinity pelaamiseen tai pelien valvomiseen. Mun luonakin voi pelailla kun löytyy maastoja.
Soi viulu
Gerazu

Eli huomenna vois pelailla(?) mihin aikaan?
Jeijo

Mulle käy mikä aika tahansa, varmaan joskus klo. 12-16 olis optimi. Paikalle voi tulla katsomaan/pelaaman, pistää mulle YV:tä eka.
Soi viulu
Runt

Jos joku nyt erehtyy tilaamaan infinityä yms niin heittäkääpä yv:tä tulemaan, unohdin medicin paketistani täysin joten sellaiselle olisi tarvetta.
Itselle ei tosin tullut tilattua muutakuin startteri + snipu ukko.
Gerazu

No minä voisin tulla 160p pelin pelaamaan. (Tai 175, mutta saan atm tasan 160p)
Jeijo

Joo pelaamaan vaan, varmaan vähän sellasta sääntöihin tutustumista jne.
Soi viulu
Gerazu

Juu, jos vaan vielä löydän paikalle. Joskus 12 jälkeen voisin tulla. Mulla ei btw oo niitä D20 :<
Jeijo

Mulla on tarvittavat pelivälineet ja maastot täällä. Nou roplem.
Soi viulu
Gerazu

Guut, jos vaikka sais noi vielä maaleihin ^^
Gerazu

Tuplapostit kunniaan.

Millä ohjelmalla/sivulla niitä armylistoja sai tehtyä?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”