Herwannan Harrasteiltamat [päättyneet]

Tampereen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Xenon
Peliporukkavalvoja

Re: Herwannan Harrasteiltamat ma/ke/pe 16-21:30

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Mulle kyllä kelpais taas joku demottelu kunhan vaan töiltä joskus paikalle ehdin. Mun ekat malifaux napitki alkaa olla pikkuhiljaa maaleissa joten sitäkin voisin mielelläni pelailla ja miksei myös tuota song of blade and heroesia.

Mitäs faktioita porukat on tohon infinityyn tilannu ja kuinka moni sitä on aloittamassa tai jo kenties aloittanut? Itseäni kiinnostaisi myös se kovasti joten vois pistää jotain ukkoja siihenkin tilaukseen jos porukka on sitä rupeemas pelaileen.
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Kesän aikavaraukset varmistettu ja lisätty aloitusviestiin.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Fierysigil[FIN]

Viesti Kirjoittaja Fierysigil[FIN] »

Joka päivä noihin aikoihin auki? Keksikääs mulle joku peli niin tulen joku päivä kokeilemaan, vielä kun on kuukausi korttiakin jäljellä. 40k:takin voin tulla säätämään jonkun kanssa, pisteraja maksimissaan 1750, paitsi jos saadaan apocalypse porukka jälleen kasaan, kivaa oli viimeksi (Esim. vaikka sen Roivaisen kanssa nyt vihdoin joku peli mikä jäi rästiin).
Xenon
Peliporukkavalvoja

Tulisko joku huomenna pelaan malifauxia? Sääntöjä enkä pakkaa vielä toistaiseksi omista, mutta muutama maalattu figu ja mielenkiintoa löytyisi. Vähän on lyhyt varoitusaika, mutta jos joku halukas tällä aikavarauksella löytyy niin nakatkaa yksityisviestiä tai vastailkaa tänne. Joskus neljän aikoihin pääsisin paikalle.
Pariah

Xenon kirjoitti:Tulisko joku huomenna pelaan malifauxia? Sääntöjä enkä pakkaa vielä toistaiseksi omista, mutta muutama maalattu figu ja mielenkiintoa löytyisi. Vähän on lyhyt varoitusaika, mutta jos joku halukas tällä aikavarauksella löytyy niin nakatkaa yksityisviestiä tai vastailkaa tänne. Joskus neljän aikoihin pääsisin paikalle.
Onnistuu, itselläkin puolimaalattu uusi poppoo olisi odottelemassa testipeliä :) Jos Ropetus tai muut löytää itsensä paikalle niin saa useammankin pelin alle... pakaksi käy normaali korttipakkakin jos semmoisen omistat (kahdella jokerilla).
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Pariah kirjoitti:
Xenon kirjoitti:Tulisko joku huomenna pelaan malifauxia? Sääntöjä enkä pakkaa vielä toistaiseksi omista, mutta muutama maalattu figu ja mielenkiintoa löytyisi. Vähän on lyhyt varoitusaika, mutta jos joku halukas tällä aikavarauksella löytyy niin nakatkaa yksityisviestiä tai vastailkaa tänne. Joskus neljän aikoihin pääsisin paikalle.
Onnistuu, itselläkin puolimaalattu uusi poppoo olisi odottelemassa testipeliä :) Jos Ropetus tai muut löytää itsensä paikalle niin saa useammankin pelin alle... pakaksi käy normaali korttipakkakin jos semmoisen omistat (kahdella jokerilla).
Hyvä homma, pitääpä sitten huomenna tulla pelaileen. Ainiin joo siihen käy tietty sellainenkin. Kyllähän mulla tavallisia korttipakkoja on, mutta en nyt kuollaksenikaan muista minne ne olen jemmannut. Mut kaipa mä jostain yhden pakan löydän. Vaikka kaupasta matkanvarrelta jos ei muuta. :)
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zarathustrian »

Xenon kirjoitti:Mitäs faktioita porukat on tohon infinityyn tilannu ja kuinka moni sitä on aloittamassa tai jo kenties aloittanut? Itseäni kiinnostaisi myös se kovasti joten vois pistää jotain ukkoja siihenkin tilaukseen jos porukka on sitä rupeemas pelaileen.
Ainakin Ju Yingiä, combined armya ja nomadeita porukasta löytyy.
Ensi viikonloppuna voisi kyllä taas vaparille aktivoitua infinityn ja malifauxin merkeissä. 2-300 pojoa infinityä tahi 25-30st:tä malifauxia. tai peli molempia :)
Pariah

Zarathustrian kirjoitti:
Xenon kirjoitti:Mitäs faktioita porukat on tohon infinityyn tilannu ja kuinka moni sitä on aloittamassa tai jo kenties aloittanut? Itseäni kiinnostaisi myös se kovasti joten vois pistää jotain ukkoja siihenkin tilaukseen jos porukka on sitä rupeemas pelaileen.
Ainakin Ju Yingiä, combined armya ja nomadeita porukasta löytyy.
Ensi viikonloppuna voisi kyllä taas vaparille aktivoitua infinityn ja malifauxin merkeissä. 2-300 pojoa infinityä tahi 25-30st:tä malifauxia. tai peli molempia :)
Kunhan muistat että la-su ei kesäisin ole paikka auki...
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Kaikkea ne nyt on keksineet.. noh.. infinityyn kyllä löytyy maastoa ja sopiva pöydäntapainenkin itseltä
Xenon
Peliporukkavalvoja

Zarathustrian kirjoitti:Kaikkea ne nyt on keksineet.. noh.. infinityyn kyllä löytyy maastoa ja sopiva pöydäntapainenkin itseltä
Löytyiskös figuja ja innokkuutta demotteluun? :D

Ja ehtiskös joku mahdollisesti perjantaina taas harrasteiltamiin pelaileen Malifauxia siinä iltasella? Mul on edelleen vaan startterin figut, mut iha jees ois taas pelailla. Lisääki figuja ja sääntis tulos jossain akselilla Englanti - Suomi, saa nähdä ehtivätkö perjantaille. Tuskin ainakaan maaleihin niitä saan. Mut jos joku viittii mun Guildin startteria vastaan taas pelailla ni ois jees!
Pariah

Xenon kirjoitti:
Zarathustrian kirjoitti:Kaikkea ne nyt on keksineet.. noh.. infinityyn kyllä löytyy maastoa ja sopiva pöydäntapainenkin itseltä
Löytyiskös figuja ja innokkuutta demotteluun? :D

Ja ehtiskös joku mahdollisesti perjantaina taas harrasteiltamiin pelaileen Malifauxia siinä iltasella? Mul on edelleen vaan startterin figut, mut iha jees ois taas pelailla. Lisääki figuja ja sääntis tulos jossain akselilla Englanti - Suomi, saa nähdä ehtivätkö perjantaille. Tuskin ainakaan maaleihin niitä saan. Mut jos joku viittii mun Guildin startteria vastaan taas pelailla ni ois jees!
Taas tilapalvelut pistää homman vaikeaksi, perjantai on jo heinäkuuta jolloin pulju on vain 15 asti auki perjantaisin :)
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

no perskuta ku o vaikeeta :) itellä ku ei oo aikaa oikeastaan muulloin kuin viikonloppuisin.

Xenon: kyllä noista figuista pitäs pari demotus listaa irrota.. rapiat 600 pojoa yu jingia siis hyllyssä.
Joonattimen kun saa matkaan nii löytyy samanlainen kasa Combined Armyä

Malifaux kyllä innostais, mutta ei itselt löydy siihen sopivaa pöytää tahi maastoa :/
Xenon
Peliporukkavalvoja

Zarathustrian kirjoitti:no perskuta ku o vaikeeta :) itellä ku ei oo aikaa oikeastaan muulloin kuin viikonloppuisin.

Xenon: kyllä noista figuista pitäs pari demotus listaa irrota.. rapiat 600 pojoa yu jingia siis hyllyssä.
Joonattimen kun saa matkaan nii löytyy samanlainen kasa Combined Armyä

Malifaux kyllä innostais, mutta ei itselt löydy siihen sopivaa pöytää tahi maastoa :/
No hyvä. On jo pidemmän aikaa kiinnostanut tämäkin peli ja olis ihan kiva päästä kokeileen. Mulle käy viikolla iltasin ja viikonloppuisin. Mut jos sitä sitte vaikka joku viikonloppu pelailis? Mikäli se sulle sopii paremmin.
Zarathustrian
Peliporukkavalvoja

Viikonloput toimii parhaiten. viikolla kun olen ylleensä kotono vasta klo 18 jälkeen
Pikkuauto

Viesti Kirjoittaja Pikkuauto »

Kuka tahtoisi nyt tämän viikon aikana pelata aloittelevaa Hordes-peikkopelaajaa vastaan (25p vaikka pari erää)? Minulle käy mikä tahansa päivä paitsi tietenkin pe-su ja mikä tahansa kellonaikakin ;).
The will is a great factor in every battle.
Without it, you can't use a petty slugga.
Pariah

Axe Reaper kirjoitti:Kuka tahtoisi nyt tämän viikon aikana pelata aloittelevaa Hordes-peikkopelaajaa vastaan (25p vaikka pari erää)? Minulle käy mikä tahansa päivä paitsi tietenkin pe-su ja mikä tahansa kellonaikakin ;).
Itse olen valmis ottamaan peliä ainakin nyt keskiviikkona.
Pikkuauto

Pariah kirjoitti:Itse olen valmis ottamaan peliä ainakin nyt keskiviikkona.
Miten olisi kuitenkin seuraavana aukiolopäivänä (onko se nyt torstai vai perjantai, otsikko ja tiedot ovat hieman sekaisin) klo 16? Näin viestin hieman myöhään kun olin poissa.
Pariah

Tällä viikolla Vapitsukin palaa taas normaalin päivärytmiin, eli viikonloput ja perjantai taas normaalisti auki. Tervetuloa pelaamaan ;)
Sopuli

Re: Herwannan Harrasteiltamat, nyt taas joka päivä!

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Mites muuten, kuinka paljon keskimäärin porukkaa vaparilla pyörii? Nyt kun muutto alkaa oleen hyvällä mallilla, pitäisi varmaan alkaa muistelemaan kuinka tuota masiinaa nyt oikeasti pelataan (kaksi edellistä turneeta olivat osoitus, ettei pelaamatta oikeen pärjää).
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
Pikkuauto

Re: Herwannan Harrasteiltamat, nyt taas joka päivä!

Onkos ketään warma/hordesin pelaajaa sunnuntaille vaikkas klo 13? Pitää pitää pelitaitoa ja sääntöjä muistissa ettei ne ruostu :).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tampere”