blood bowl turnauksia?

liskofani

blood bowl turnauksia?

Viesti Kirjoittaja liskofani »

siis löytyykö turnauksia tai liigoja pääkaupunkiseudulta
smaxx
Valvoja

Re: blood bowl turnauksia?

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Noppakerholla on liiga pyörinyt, mutta en tiedä mikä sen aktiivisuusaste tällä hetkellä on. Järkkärillä on saattanut olla vähän muita kiireitä. Etsippä tuolta Nopat & Taktiikka sivustolta GW pelien vastaava, ja pistä sähköpostia, niin ohjaan sitten sähköpostiosoitteesi puuhamiehelle tiedoksi mahdollisia seuraavia kausia varten.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
jonne

Viesti Kirjoittaja jonne »

Minuakin alkoi kiinnostamaan Blood Bowlin tilanne Helsingissä koska ehkä muutan sinne ensi vuoden puolella takaisin.
Nopat ry:n sivut laitoin suosikkeihin. Onko jotain muita porukoita joissa Blood Bowlia pelataan? Pari kaveriakin saattaisi innostua taas miniatyyripelaamisesta,
nimenomaan Blood Bowlista.
Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

Yliopiston roolipeliseura Alter Egon puolella ainakin pelataan, varmaan myös erinäisissä muissa ainejärjestöjen alaisissa osastoissa (Limeksen Strategia Pelit jne.). Nopat luultavasti se uskottavin, kuitenkin.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
jonne

Terminator Sergeant kirjoitti:Yliopiston roolipeliseura Alter Egon puolella ainakin pelataan, varmaan myös erinäisissä muissa ainejärjestöjen alaisissa osastoissa (Limeksen Strategia Pelit jne.). Nopat luultavasti se uskottavin, kuitenkin.
Kiitoksia infosta. Koitan Googlata noita yllämainittuja.
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Noppakerholla ei ole blodis-liigaa pyörinyt pariin vuoteen, suurimpana syynä innokkaan vetäjän puuttuminen. Pelaajia varmaan olisi suht helposti värvättävissä. Pk-seudun liigat pyörivät aika paljon kunkin oman väen kesken ja mukaan päätyy lähinnä periaatteella "joku tuntee jonkun" - jos nyt liigat ylipäätänsä kaipaavat lisää väkeä perusringin lisäksi.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
smaxx
Valvoja

Jees, eli ei muuta kuin järjestämään kerholle liigaa :)
Nopat ja Taktiikka Ry
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
jonne

smaxx kirjoitti:Jees, eli ei muuta kuin järjestämään kerholle liigaa :)
Jos pääsen täältä Helsinkiin ensi vuonna niin muistan tuon : ) Tosin saan kiinni ehkä vain kolme-neljä BB-pelaajaa itseni lisäksi joten olisi hyvä jos kerholla olisi innokkaita pelaajia omasta takaa. Etenkin kun noista parista tapauksesta ei oikein tiedä että saako heitä enää pelaamaan.
Viimeksi muokannut jonne, La 07.12.2013 15:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
smaxx
Valvoja

jonne kirjoitti:
Jos pääsen täältä Helsinkiin ensi vuonna niin muistan tuon : ) Tosin saan kiinni ehkä vain kolme-neljä BB-pelaajaa itseni lisäksi joten olisi hyvä jos kerholla olisi innokkaita pelaajia omasta takaa. Etenkin kun noista parista tapauksesta kun ei oikein tiedä että saako heitä enää pelaamaan.
If you build it, they will come. Kyllä bowlia mun tietääkseen pelataan, joten jos järkkäät avoimen liigan, niin eiköhän siihen pelaajia ilmoittaudu mukaan.
Nopat ja Taktiikka Ry
jonne

smaxx kirjoitti:
jonne kirjoitti:
Jos pääsen täältä Helsinkiin ensi vuonna niin muistan tuon : ) Tosin saan kiinni ehkä vain kolme-neljä BB-pelaajaa itseni lisäksi joten olisi hyvä jos kerholla olisi innokkaita pelaajia omasta takaa. Etenkin kun noista parista tapauksesta kun ei oikein tiedä että saako heitä enää pelaamaan.
If you build it, they will come. Kyllä bowlia mun tietääkseen pelataan, joten jos järkkäät avoimen liigan, niin eiköhän siihen pelaajia ilmoittaudu mukaan.
Tuossa mainostettiin Winterception-liigaa jota pelataan kevääseen saakka. Muutan tosiaan Helsinkiin 1.1.2014 ja aion lykätä liigan käyntiin. Taidan kuitenkin odotella kevääseen että pelaajat vapautuvat Winterceptionista (johon en taida itse ehtiä mukaan). Ja ehdin maalaamaan jonkin joukkueen, nyt minulla ei omaa ole. Lainaksikin tosin varmaan jonkun porukan saisi.
jonne

jonne kirjoitti:
smaxx kirjoitti:
jonne kirjoitti:
Tuossa mainostettiin Winterception-liigaa jota pelataan kevääseen saakka. Muutan tosiaan Helsinkiin 1.1.2014 ja aion lykätä liigan käyntiin. Taidan kuitenkin odotella kevääseen että pelaajat vapautuvat Winterceptionista (johon en taida itse ehtiä mukaan). Ja ehdin maalaamaan jonkin joukkueen, nyt minulla ei omaa ole. Lainaksikin tosin varmaan jonkun porukan saisi.

... minulle kerrottiinkin jo että Winterception ei jää ainoaksi War Headin porukan järkkäämäksi liigaksi. Joten hyppään seuraavaan mukaan ja ainakin toistaiseksi unohdan Lauttasaaressa liigan pyörittämisen.
sortaja

Viesti Kirjoittaja sortaja »

Tän kevään puolella ehtii tosiaan vielä tohon Winterceptioniin mukaan, kunhan saa pelin alle ennen helmikuuta. Sen verran vähän jengi sai pelejä alle syksyllä että voidaan ottaa vielä lisää porukkaa. Ilmoittautua voi mulle YV:llä.

- Jarkko, pääjärjestäjä
Muotinen

Viesti Kirjoittaja Muotinen »

Huomenna on Kirkkonummella turnaus klo 12-19, vielä mahtus yksi (tai mikä tahansa pariton määrä) pelaajia mukaan, tervetuloa.

viewtopic.php?f=11&t=108625 Tuosta lisätietoa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Blood Bowl”