welffi aloittelu
welffi aloittelu
Hmm. Mitä suosittelisitte ostavan seuraavaksi welffi armeijaan kun kotoa löytyy waywatchereita ja AB. Myös vinkkejä aloittelevalle pelaajallle saa antaa
Re: welffi aloittelu
Joku kolmisen lootaa glade guardia, figut BSB:lle ja velholle (konvertointi kannattaa), pari lootaa dryadeja ja ryhmä treekinejä+pari puumiestä+pari kotkaa. Kallis setti ja hirveesti pisteitä, eli vähän pidemmän aikataulun ostoslista kyseessä. Treemanista (lotr-entti taitaa olla halvempi ja muovinen!) ja parista glade guard-lootasta kantsii aloittaa (->iso ryhmä joussia lipulla, BSB siitä toisesta lipunkantajasta) sekä velhosta varmaan kantsii aloittaa.
Lifevelho on pop, jouskareilla harvennetaan&suojataan paperisia hahmoja, puut tappelee sitten metsän suojissa rykmenttejä vastaan. Ilman metsää jollain dryadeilla on vaikee voittaa+breikata vihulaisen yksiköitä, mut jos saat ne tuleen sun kanssa metsään leikkimään niin ehkä sitte... Mitä isompia puita, sen parempi. Treekinejä sellanen kuuden ryhmä on jees.
Lifevelho on pop, jouskareilla harvennetaan&suojataan paperisia hahmoja, puut tappelee sitten metsän suojissa rykmenttejä vastaan. Ilman metsää jollain dryadeilla on vaikee voittaa+breikata vihulaisen yksiköitä, mut jos saat ne tuleen sun kanssa metsään leikkimään niin ehkä sitte... Mitä isompia puita, sen parempi. Treekinejä sellanen kuuden ryhmä on jees.
Tähän tyhmä kysymys mikä on BSB luin kyllä lyhenteet aiheen mutta niinku mitäsillä tarkoitetaan (Battle Standard Bearer).
- Kaapelikala
Vastasit juuri kysymykseesi.juspeFB kirjoitti:Tähän tyhmä kysymys mikä on BSB luin kyllä lyhenteet aiheen mutta niinku mitäsillä tarkoitetaan (Battle Standard Bearer).
Edit. Eli siis hemmo isolla lipulla.
juu löysin sen just ABsta
onko kannattavaa ostaa myös loota glade ridessejä nii niillä vois mettässä liikkua vihujen ympärillä ja pamauttaa dryadeilla kylkeen
Glade Raiderit ovat mielestäni vähän mieltymys kysymys, itse kuitenkin tykkään enemmän Glede Guardeista koska ovat halvempia pistehinnaltaan. 8th:ssa kun maastotkaan ei juuri enää suojaa anna niin itse en ole kokenut Glade Ridereille suurta käyttöä. Toki jos näitä tykkää peluuttaa niin miksipä ei, falnkkeja ja reareja vain hakemaan tai sitten sitä vihollisen ympärillä pörräämistä ja marssiblokkausta siinä samalla. Ei siis lainkaan huono valinta Welffeille jos vähääkään tykkää näillä pelata.
Ps:Lukaiseppa yksityisviestisi, Glade Ridereita saattaisi myös olla muutama ylimääräisenä...
Ps:Lukaiseppa yksityisviestisi, Glade Ridereita saattaisi myös olla muutama ylimääräisenä...
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.