Ilmottautuminen peli-iltoihin.

Haminan ja Kotkan peliporukat

Valvoja: Peliporukkavalvojat

gabbe

Re: Ilmottautuminen peli-iltoihin.

Viesti Kirjoittaja gabbe »

kirkonmaallehan ma. ainenki aluks mut ei sit tiiä jos tulee siirto muualle. tiedän kyl et lomil ehtii mut aika harvaksee tuun varmaan käymää vaikka pelailee saatan pyrkiäki ku on varmaan muita askareita(esim. tyttöystävän ja muiden kavereiden tapaaminen.) aika paljo ku vapaa-aikaa on vähemmän niiden suorittamiseen. en tietenkään aio lopettaa pelailuu yli puoleks vuodeks(ehkä pidemmäks aikaa). figu armeijaki saattaa jäädä aika lailla uudistuksia vaille ku en tiiä kuin paljo jää aikaa tälle harrastukselle mut koitan silti jatkaa keräilyy. kaikkihan riippuu täysin suunnittelusta joka tietyst onnistuu vast ku osaan tarkast sanoo kuin paljo intti sit aikaa tulee viemää.

ps. pääsen tulee sunnuntain jos en nuku pommii(tämä on hyvin mahdollista kun tulee normisti nukuttua kahteen asti)
Currynator

Viesti Kirjoittaja Currynator »

Kmaalle vai. Ryhdy siellä Säämieheksi tai Merivalvojaksi (jos 9kk homma ei haittaa). Helppo ja rento homma. Itse olin säämies ja pelasin loppu palveluksen (noin 6kk) kannettavalla, lanitettiin muiden säämiesten kanssa, koska siellä riitti vapaa-aikaa ja lomia on helppo järjestää niin että ehtii silloin tällöin figuilemaankin.
gabbe

Viesti Kirjoittaja gabbe »

merivalvojaa mietinki jos ei 6kk tehtävist mikää innosta mut tarkotus olis päässä nopeest pois ni vois jatkaa opintoi nopeasti. en tosin sit tiiä miten paljo yo paperit vaikuttaa tänäpäivänä.
Marsutin mrkIV

Viesti Kirjoittaja Marsutin mrkIV »

Joten, millos peliä? Riparit käyty ja kesätyöt melkein hoidettu nii alkais olee aikaa.. Tiistait ja torstait ei käy (mummolla jeesimässä). Haluisin kokeilla hieman kasvanutta kaartiani.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Juu, autovarauksella voisin olla mukana, GK:t alkaa olla maalissa (lantsari enää kesken!) jne, vaan eipä se taida juuri innostaa ketään ;)

Vaan, kiinnostaako ketään muuta tuo storm of magic-lisäri, tai sen mukana tulleet figut? Näillänäkymin mulla ois yks kappale taikakorttisettiä ja necromanceria ylimääräisenä, arvon vielä että haluanko pitää tuon sorcerer lordin maalattavana vai laitanko senkin eteenpäin. Jos noita joku kaipais (velhoja tarvitaan aina!), niin voisin kiikuttaa ne paikalle...
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Marsutin mrkIV

Lauantaina voisin pelailla kumpaa tahansa, siis pelataanko me nyt karrilla vai siellä toivopekkasellà?
Currynator

Hupsista, unohtu sotu kokonaan, uusi kone ja piti laittaa kaikki tärkeät sivut ylös mutta nähtävästi sotu unohtu.

Eli eli itse menen tänään mökille joten Tatu järjestää pelit jos järjestää, pitää mainita sille. Pelit vielä pelataan täällä mun luona, lähinnä se että pelaajia on vähän ja toinen syy on se etten ole ehtinyt siirtyä sinne (kesä on vkl:n kannalta mulle huonoa aikaa järjestää pelejä).
Currynator

Niin tossa kattelin hiukan mahdollisuuksia ja sunnuntaina voisin järjestää pelit, tulen mökiltä silloin ja minulla on auto käytössä joten voin itse päättää milloin lähen. Jos on kiinnostusta nii sanokaa.

Storm of Magic kiinnostaa, sain juuri postista kirjan ja ehtinyt vähän lukeakin sitä (tatu taas sai kasan örkkejä ja hirviöitä) joten sitä tietenkin voisi kokeilla. Ihme häröpallopelit kyllä SoMista syntyy, niin paljon sellaista juttua jotka sotkee peliä ja pelipöytää :D.
Oberon

SoM kiinnostais! Saan tänään toivottavasti chimeran ja griffonin maaleihin, lohari onkin jo väreissä, dragon ogret ja warhoundit odottaa ottajaansa eikä spawneista oo vielä ees puhuttu :P Vielä kun olis tota corea tarpeeks, mut joo, voisin tulla mukaan koittamaan?
MYYN CSM&DA-armeijaa!

Deviant

Viesti Kirjoittaja Deviant »

Haluaisin itsekin tulla pelaamaan, mutta joudun lähtemään huomenna Savonlinnaan. SoM näyttää juuri siltä mitä oon itse halunnut fabalta siitä asti ku alotin keräämään sitä, kunnon fantasiamättöä.
Mul on joitain hirviöitä nyt koottuna, tosin ei vielä maalattuna, että niitä voi sitten käyttää.
Vielä haaveilen siitä 5000 pisteen pelistä näillä säännöillä ni sais kunnon hirviöt mukaan, ja vaikka exalted greater demoneitakin :P
Oberon

Ainiin, jos ette innostuneet tilaamaan niitä vielä, niin mä voisin luopua yhestä taikakorttisetistä ja necromancerista+sorcererista...
MYYN CSM&DA-armeijaa!

Currynator

Eiköhän huomenna pelailla. Klo 13 aloitellaan valmistelut.

Mitään noista ei tullut hankittua ku tilattiin, itse otin vain kirjan ja pari pakettia figuja (empirelle jousiampuja ja beasteille velho nii ja random ostona Daemon Prince). Pitää katella onko noille käyttöä, kortit ainakin helpottaa pelaamista.
Oberon

Ok, kiikutan monsterit ja mitä fabaa mä nyt täältä löydän, luotetaan että sieltä päästä löytyy jotain jolla täyttää corepinnoja (20mm baseja siis, aika sama mitä niillä seisoo :P ). Kortteja tulee kyllä hurjasti tossa kotelossa, omaa kappaletta selaillu välillä.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

Currynator

OK onko kellään kiinnostusta pelata tänä viikonloppuna?
Oberon

Siis seuraavana? Sunnuntaina vois onnistua, lauantai menee kouvolassa. Mikäli menee suunnitellusti, niin pystyy sit pelaamaan niitä 3k otteluita taas oikeilla ukoilla :o
MYYN CSM&DA-armeijaa!

Currynator

Nii juu seuraava, olin jo ensiviikossa. Ehkä tällä kertaa mun velhot eivät muuttuisi sammakoksi :D
Marsutin mrkIV

Mulle onnistuis perjantaina, ja ehkä sunnuntaina iltapäivästä(13-15). Siis kytkoota haluaisin, Uusia IG hankintoja kokeilemaan
666Eldsu

Viesti Kirjoittaja 666Eldsu »

*nostaan pään pöydältä
*haukottelee
*pölyjen pyyhintää olkapäiltä
...
eipä ole tultu vähään aikaan pelailtuakaan, mutta voisihan sitä ilmestyä pelailemaan jossain vaiheessa viikkoa. suhteellisen vapaata koko viikko ja suurin osa menoista on siirrettävissä.
jonka jälkeen jää vain kysymykset: Mitä, missäja milloin?
"The moonlight makes my heart beat. My other self is starting to awake. My horns will grow up. And that makes me feel strange. But nobody will stop me now."
Keine's staggering song.
Currynator

Noh suunnittelen jääväni kotiin täksi viikonlopuksi joten teoriassa sekä perjantai, lauantai ja sunnuntai käyvät. Aikaa varsinkin löytyy kun uusi koneeni onkin rikki ja joudun lähettää emolevyn takas korjattavaksi -_-". Mutta kuitenkin... Jos perjantaina niin silloin voimme aloittaa vasta klo 16 (itselläni on töitä ja pääsen silloin), muina päivinä milloin vain. Tatu ei parhaillaan ole kotona ja hän tulee joskus takasin (ei tietoa siis).
Marsutin mrkIV

Perjantai käy mulle.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Hamina & Kotka”