Best Miniature of Pori II
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Best Miniature of Pori II
Ei kai tämän aikarajan kanssa niin jämptiä ole. Kunhan kuva vain menee capitanille ennne kuin hän ehtii ne julkaista.
Niin mitenkäs tuo äänestys homma nyt menee? Ketkä saavat äänestää? Toki jos kaikki saavat äänestää niin silloin saadaan paremmin palautetta.
Niin mitenkäs tuo äänestys homma nyt menee? Ketkä saavat äänestää? Toki jos kaikki saavat äänestää niin silloin saadaan paremmin palautetta.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Kaikki, jotka laittoivat kuvan saa äännestää. Randomitkin voi antaa sen kouluarvosanan, joka ei vaikuttanut sijoitukseen. Enkö mie kirjoittanut sitä?
Voit sää Sakari antaa mulle sen kuvan tässä näin joku päivä. Sitten kun äänestys on loppu niin laitetaan tuonne edellisen tulosketjun sekaan tämänkin kerran tulokset, niin laitan sitten "ei osallistuneetkaan, mutta antoivat fikun myöhemmin" kohtaan ukkosi.
Voit sää Sakari antaa mulle sen kuvan tässä näin joku päivä. Sitten kun äänestys on loppu niin laitetaan tuonne edellisen tulosketjun sekaan tämänkin kerran tulokset, niin laitan sitten "ei osallistuneetkaan, mutta antoivat fikun myöhemmin" kohtaan ukkosi.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Kyllä Jeijo voi mun puolesta osallistuakin.. Jos kerrran fikun on maalannut. Ei se nyt niin paljoa haittaa vaikka muiden työt näkee.
Kukaan ei ole ehtinyt vielä äänestää, joten ei liene kauheasti tarvetta jättää jeijoa pois.
- Master Calgar
Samaa mieltä. Omasta puolestani mukaan vaan :)Furinji kirjoitti:Kukaan ei ole ehtinyt vielä äänestää, joten ei liene kauheasti tarvetta jättää jeijoa pois.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Et katsonut tarpeeksi ylös.harkkari kirjoitti:onko ne kuvat missä esillä?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Jeijo on kisassa mukana ja Tomin kuvat ovat nyt parempi laatuisia.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti