40 Syksyllä '11

Joensuun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Pigchampion

Re: 40 Syksyllä '11

Viesti Kirjoittaja Pigchampion »

Ultramariineilla mukaan liigaan. Be cool, screw school.
Sami Jumppanen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

Säännöistä kysymys:

Eli voitaisiinko tälläinen sallia, että tietyt ajoneuvot voitaisiin suuremmissa listoissa yhdistää squadroniksi, kunhan ajoneuvojen määrä ei sinällään vähenisi? Siis jos vaikka 1K listaan ottaisin kaksi hydraa, niin voisiko ne olla erillisissä FOC:eissa, mutta myöhemmin ne yhdistettäisiin yhdeksi squadroniksi, jotta saisi muutakin kalustoa Heavy supporttiin?

Tiedän, että tämä menee lievästi min-max:in puolelle, mutta lisäisi hieman joustavuutta listan suunnitteluun, eikä tarvitsisi suunnitella koko listaa etukäteen.
Dark Servant

Viesti Kirjoittaja Dark Servant »

Pöh. Minä olen jo suunnitellut listani tähän tulevaan liigaan kauttaaltaan. Vei jopa huimat kymmenen minuuttia tehdä lista ja toiset kymmenen minuuttia sitten pätkiä se eri kokoisiksi osiksi.

Saattaa olla, että liigan lopussa minulla on kokonaan maaleissa oleva armeija (vihdoinkin, eihän siihen mennyt kuin neljä vuotta). Yksi rhino, yksi taktinen ryhmä ja muutama muu figu vain maaleihin.
"Victory or Death! Or if we're lucky, both."
Entrooppi

Viesti Kirjoittaja Entrooppi »

Sami Jumppanen kirjoitti:Säännöistä kysymys:

Eli voitaisiinko tälläinen sallia, että tietyt ajoneuvot voitaisiin suuremmissa listoissa yhdistää squadroniksi, kunhan ajoneuvojen määrä ei sinällään vähenisi? Siis jos vaikka 1K listaan ottaisin kaksi hydraa, niin voisiko ne olla erillisissä FOC:eissa, mutta myöhemmin ne yhdistettäisiin yhdeksi squadroniksi, jotta saisi muutakin kalustoa Heavy supporttiin?

Tiedän, että tämä menee lievästi min-max:in puolelle, mutta lisäisi hieman joustavuutta listan suunnitteluun, eikä tarvitsisi suunnitella koko listaa etukäteen.

En tiä, tuntuu vähän turhalta min-maxilta. Otat ne sinne tonniin Squadroniksi.

Saatan pelata Codex: Eye of Terrorista löytyvällä Lost and the Damned -listalla, kunhan kirjailen sen uusien opusten kanssa yhteensopivaksi. Käyttänen myös Forgen Blight Droneja (Imperial Armour seiska, muistaakseni). Nyt voi kitistä kuinka juusto mie olen, mutta ei siitä oo kuitenkaan mitään apua.
"Payment accepted in radioactive matter, esoteric tomes or human souls."
Sami Jumppanen

Dark Servant kirjoitti:Pöh. Minä olen jo suunnitellut listani tähän tulevaan liigaan kauttaaltaan. Vei jopa huimat kymmenen minuuttia tehdä lista ja toiset kymmenen minuuttia sitten pätkiä se eri kokoisiksi osiksi.

Saattaa olla, että liigan lopussa minulla on kokonaan maaleissa oleva armeija (vihdoinkin, eihän siihen mennyt kuin neljä vuotta). Yksi rhino, yksi taktinen ryhmä ja muutama muu figu vain maaleihin.
Tässä nyt vain harkitsen muutamia yksiköitä, joita en ole suuremmin testannut aikaisemmin.
Dark Servant

Entrooppi kirjoitti:Saatan pelata Codex: Eye of Terrorista löytyvällä Lost and the Damned -listalla, kunhan kirjailen sen uusien opusten kanssa yhteensopivaksi. Käyttänen myös Forgen Blight Droneja (Imperial Armour seiska, muistaakseni). Nyt voi kitistä kuinka juusto mie olen, mutta ei siitä oo kuitenkaan mitään apua.
Juustoo! Mä valitan liigan järjestäjälle!

Ei nyt vaiskaan. Kuulostaa vinkeältä ja todella päheältä valinnalta.

Ehkä joskus minun "Cursed" 113th Imperial Guard Regiment" pääsee osalliseksi kaikesta tästä rähinästä mitä meidän galaksissamme tapahtuu aina säännöllisin väliajoin. Siinäpähän yritätte sitten tappaa jo kerran kuolleita sotilaita!
Entrooppi

Siinähän valitat. Järjestäjää ei kiinnosta. Mwahahahahaaa!!! Unlimited poweeeeer!!!
Sami Jumppanen

Entrooppi kirjoitti:Siinähän valitat. Järjestäjää ei kiinnosta. Mwahahahahaaa!!! Unlimited poweeeeer!!!
RopeConissa oli sentään kivi jota kiinnosti...
Ogx

Viesti Kirjoittaja Ogx »

Voisin tulla taas tyranideilla mukaan.
Palmus

Viesti Kirjoittaja Palmus »

Forgeworldin jampat on siis sallittuja...Entäs proxyttelu? ?Olisi hauska kokeilla Taun Hazard-suitteja. Jos niitä paria vaikka perussuiteilla proxailisi.
DraSa

Viesti Kirjoittaja DraSa »

Palmus kirjoitti:Forgeworldin jampat on siis sallittuja...Entäs proxyttelu? ?Olisi hauska kokeilla Taun Hazard-suitteja. Jos niitä paria vaikka perussuiteilla proxailisi.
On sitä ennenkin täällä päin proxytettu juttuja. Mutta hyvä olis edes jotenkin tehdä napeista kuvaavia. Conffaa vaikka hiukan perus suitteja, niin hyvä tulee.
Näin ainakin mie olen tehnyt joissain ratkaisuissa ;)
Immune to illusions and scientifical blows.
Armed with black magic, spears and crossbows.

http://jonitanskanen.wix.com/dtd-design
goddish

Viesti Kirjoittaja goddish »

Palmus kirjoitti:Forgeworldin jampat on siis sallittuja...Entäs proxyttelu? ?Olisi hauska kokeilla Taun Hazard-suitteja. Jos niitä paria vaikka perussuiteilla proxailisi.
Itsekin himoitsin noita hazardeja mutta ne on paljon isompia figuina kuin tavan suitit ja isommalla basella niin conffaaminen olisi kohtalaisen työlästä jotta niistä saisi kuvaavan oloisia...
Itse proxyttamiseen en ota kantaa edes pitkällä tikulla, päättäköön liigan ukko ylijumala kohtalostasi :)
Nurinaa, ainaista nurinaa...
messerah

Viesti Kirjoittaja messerah »

Hep, mukana ollaan eli avaruuden iljettävät pimeyden tontut saapuvat uuden komentajansa johdolla alistamaan kaikkia tasapuolisesti ja keräämään pahuuden plussapisteitä muiden rotujen kustannuksella. Foc rajoituksia en kannata(muuta kun siinä hq slotissa), mutta muuten ne voisi jättää pois kun ne jo kertaalleen unohdettiin(hieman rassaisi, että joutuisi niiden takia ostamaan 50 euron lenturin :P )

"Eetteristä kuului huuto: Dark Eldareita en ammu, mutta jos tulee joku muu, meillä on splinter pistoolit aina valmiina! "
Palmus

Viesti Kirjoittaja Palmus »

goddish kirjoitti: Itsekin himoitsin noita hazardeja mutta ne on paljon isompia figuina kuin tavan suitit ja isommalla basella niin conffaaminen olisi kohtalaisen työlästä jotta niistä saisi kuvaavan oloisia...
Itse proxyttamiseen en ota kantaa edes pitkällä tikulla, päättäköön liigan ukko ylijumala kohtalostasi :)
Ai hitto, tuumasin että ne on saman kokoisia. Olisi pitänyt ottaa tuostakin selvää.

No, pitää varmaan sitten vain alistua pikaiseen tilaamiseen.
Entrooppi

Juu, Forgen ukkelit on sallittuja.

Itse ainakin suhtaudun vähän nihkeästi sellaiseen "tää mariini onkin plague mariini mutta tuo mariini onkin berserkkeri" -proxytteluun. Sen sijaan Conversiot, jotka ovat jotakuinkin alkuperäisten kokoisia ovat ihan pop.
Timmon

Viesti Kirjoittaja Timmon »

No nyt näyttää xenoja hiipineen listauksiin niin että voin antaa omalle Imperiuminrakkaudelleni vallan. Vaikka sitten jäisivätkin örkit vallan edustuksetta.

Listataan minulle nyt Ahjomestari Faustus Corneliuksen iskujoukko, joka kyllä tällä kertaa vastoin joitain ennakkohuhuja perustuu aivan vanilla SM dexiin. Gorba saa pitää välivuoden kannuineen, tuleepahan maalattua mariineja. :)
Dark Servant

Haittaako ketään, jos minun HQ:ni on 25mm basen sijaan 40mm basella? Kun tuota polvistunutta figua on todella vaikea mahduttaa pienemmälle baselle.
Entrooppi

Dark Servant kirjoitti:Haittaako ketään, jos minun HQ:ni on 25mm basen sijaan 40mm basella? Kun tuota polvistunutta figua on todella vaikea mahduttaa pienemmälle baselle.
Raaaaa!!! Eli ihan sama. Varsinkin tuon julmetun villin yhden figun suhteen.
Thalmar

Viesti Kirjoittaja Thalmar »

Minäkin voisin tulla ulkoiluttamaan 13. komppaniaa, toivottavasti uuden Wuffe-kirjan kanssa. Jos nyt sattuu niin, että en millään saa hommattua tarvittavia nappeja liigaan mennessä, niin joudun käyttämään vielä EoT-listaa.
Entrooppi

Thalmar kirjoitti:Minäkin voisin tulla ulkoiluttamaan 13. komppaniaa, toivottavasti uuden Wuffe-kirjan kanssa. Jos nyt sattuu niin, että en millään saa hommattua tarvittavia nappeja liigaan mennessä, niin joudun käyttämään vielä EoT-listaa.
Otetaas joku päivä Codex: EoT -matsi, pääset taisteluttamaan 13. komppaniaas oikeitten naapuriensa kaa :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joensuu”