Chaosboyz Burnout - 27.-28.12. - tuloksiakin

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Hammer

Re: Chaosboyz Burnout - 27.-28.12.

Viesti Kirjoittaja Hammer »

Ahaa, talvi-turnaus... Pitänee muuttaa susieni baset lumen peittämiksi.
If knowledge can create problems, it is not through ignorance that we can solve them.
- Isaac Asimov
Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Onkohan mahdollista tulla pelaamaan Lost & the Damned tyyppisellä listalla? Jos kerta Apocci vekottimet on jossain määrin sallittu. Apocin formationesta löytyy säännöt mutanteille ja plague zombeille... Itse tein tuossa kaveripelejä varten päivitetyn LatD -armeijalistan, joka yhdistää noita kahta ja kaaos marsu ja kaarti kirjoja. Tai sitten vaikka vaan kaaos marsu -armeija mutanteilla?

Joka tapauksessa semmoinen teemalista noista on ollut työn alla, idealla mikä näyttää siistiltä konversiolta, tulee armeijaan, pelitehot on toispuoleinen juttu...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
tube
Chaosboyz Crew
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tube »

Googletin tämmöisen http://trobarts.customer.netspace.net.a ... 0v1.02.pdf joka näyttää pikalukemalla ihan kelpoisalta LatD-listalta. Jos haluat esitellä omaa luomustasi, laita johonkin esille niin kattellaan.

Huomioiden tapahtuman vakavamielisyys, periaatteessa kaikki siisti kelpaa ja ainakin allekirjoittaneen mielestä LatD on nyky-40k:n suurimpia puutteita eli tervetuloa vaan.

Squiggothin (kuten muitakin apokalypse-juttuja) saa siis tuoda kunhan saa sen mahtumaan armeijaan. Jos tuottaa pelitilanteen, missä esim vastustaja ei voi vaihingoittaa Apoc-juttua, pidetään peli mielekkäänä sopivalla vahvistuksella/vaihtokapineella toispuolelle.

/T
-- Chaosboyz Krew --
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
tube
Chaosboyz Crew
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tube »

Päivittelin taas avausviestin vastaamaan todellisuutta (ja loin pahispensashaltijoille päivänvalodeadlinen...)

/T
-- Chaosboyz Krew --
Image is Nothing.
Blood is Everything.
Obey your 'Thirster.
Wanha Herra T

Viesti Kirjoittaja Wanha Herra T »

Moi

Hienoa, että uusi ajankohta on naulattu ja Smökkikin ihan oikeesti varattu.

Jos ei olla jouluna ulkomailla, niin tulen esittelemään faba-armeijaani, 1-2 laudallista hienoa maastoa ja pelaamaan siinä sivussa.

Maksan kun vähän horisontti jouluun kirkastuu.

Teemu, Wanha Herra
Teemu Kujala alias Wanha Herra T
[email protected]
- pikku-ukkopelaaja jo vuodesta 1988
Cython

Viesti Kirjoittaja Cython »

Hoi!

Vaikka mikään ei ole varmempaa kuin epävarmuus osallistumisen suhteen, niin huudellaan silti mielenkiinnosta FB:n suuntaan. Maksua ja vahvistusta laitan toki aikanaan tulemaan kun selvitän itselleni saanko nuo Tompat maaleihin vai en. Ikivanhoilla teini-iän nappuloilla kun en tänne oikein viitsi tulla. Paikalle tosin saanee tulla näyttäytymään ja ihmettelemään, vaikka pelaamaan ei pääsisikään? Kahden päivän Otaniemi-putki ilman (huomattavaa) alkoholin kulutusta kun kuulostaa jo tarpeeksi erikoiselta, että katsomoon voisi varmasti vaivautua, kunhan joulunvietto ei lähde lapasesta ja edustus pysyy pk-seudulla.
TK-armeijani blogi Toistaiseksi jäissä...
AVVV
Chaosboyz Crew
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AVVV »

Hyvä hyvä, ilmoittautumisten kanssahan ei ole hoppu. Ja saa tulla ihan vaan ihmettelemään ja näyttäytymään.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Kun ei enää taida armeijoitakaan (tai sääntöjä olla), en taida tulla pelailemaan, ehkä häröpalloilemaan muuten vain. Tai sitten pitäisi lainata jostain 40k sääntis ja eldareiden codexi ja katsoa jos noista mun harlekiineista saisi listaa... todennäköisesti ei saa.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Wanha Herra T

Viesti Kirjoittaja Wanha Herra T »

Oisin menny maksamaan, mutta ei tuo linkki sääntöpakettiin toiminut.

Olen siis tulossa faba-"turnaan"

Teemu
Teemu Kujala alias Wanha Herra T
[email protected]
- pikku-ukkopelaaja jo vuodesta 1988
AVVV
Chaosboyz Crew
Viesti:

Kappas, linkki on mädäntynyt vanhuuttaan. Täältä löytyvät säännöt:
http://chaosboyz.epixx.org/nextevent.html

Tervetuloa vaan.
Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie »

Ikävä kyllä Veeti Laine joutuu perumaan FaBa-osallistumisensa. Aika ei vain riitä armeijan maalaamiseen kunnon edustuskuntoon muiden projektien ja menojen takia. Kenelle voin laittaa tilinumeroni osallistumismaksun palautusta varten?
AVVV
Chaosboyz Crew
Viesti:

Hahaa, ei ole osallistumismaksuja vaan ilmoittautumismaksu ja ilmoittautuahan olet jo saanut...

Ei vaiskaan. :) Laita tilinumero minulle YV:nä niin pistän rahat Nordeasta liikkeelle.
Cython

Viesti Kirjoittaja Cython »

Jep jep, millään lailla maalattuja Tumppuja olis maaleissa 1000 pinnan verran ja loppuvuoden aikatauluilla prokkis ei ainakaan valmistu ajallaan. Niillä ei siis olla tulossa. :P Emohaltioiden edellisestä happihypystä on hetki aikaa, eli harkitsen ainakin useamman kerran (ja parin tuopin verran) raaskinko niitä käyttää täällä. Oliko tossa mikä se viimeinen eli ns. absoluuttinen ilmottautumis-DL? Jos sen puitteissa vaikka sais ratkaisua aikaan... :P
TK-armeijani blogi Toistaiseksi jäissä...
AVVV
Chaosboyz Crew
Viesti:

Ei ole julistettu mitään absoluuttista takarajaa. Tietysti haluaisimme tietää jo pari viikkoa ennen kisoja paljonko porukkaa on oikeasti tulossa ja toivomme että kaikki jotka voivat ilmoittautua hyvissä ajoin tekisivät niin. Itse Burnoutissakin voi näillä näkymin ilmoittautua jos sietää riskin siitä ettei pääsekään mukaan.

Eihän kisojen ensimmäisestä mainoksesta ole vielä ihan vuottakaan, hyvin ymmärrän että armeija on vaiheessa. Kuten omanikin. :)
Mekboy

Viesti Kirjoittaja Mekboy »

Joni Saarinen fabaan.
killkrusha

Viesti Kirjoittaja killkrusha »

Saako siis olla vähemmän ku 1750pts 40k turnaukses?
Mul ois tulos Deathwatch Teema armeija, mut en millää saa 1750pts
Voin aina tulla DKOK armeijalla, mut en oo maalaukseen panostanu täysil (vaikka voitin Turku Fanatic 40k parhaiten maalatun armeija kisan)
''A fate worse, than a fate worse than death... that's pretty bad!''
AVVV
Chaosboyz Crew
Viesti:

Joo, "Armeijan koko saa olla korkeintaan 1750 pistettä" vai miten se nyt säännöissä muotoiltiinkaan. Saa olla pienempikin.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Miuta harmittaa kun tankki olis päheän näköinen, iso ja metallinen kun on, mutta ei sitä kehtaa pelata ketään vastaan. :(

Voisikohan ottaa ylimääräisiäkin yksiköitä mukaan, ja vaihdella pelin alussa arpomalla minkä yksikön saakin jonkun toisen sijasta? Miulla on ollut aina vähän se ongelma, etten saa koskaan kaikkia rakkaita nappuloita peleihin mukaan. Koskaan ei pidetä 6000 pisteen turnauksia...

Minun ja Gobblan oli siis tarkoitus eksyä Etelään joulun jälkeen vähän pellailommaan. :)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Nauku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nauku »

Maksoin juuri osallistumiseni tapahtuman 40k-turnaukseen.
-Tomi Kareinen
The same line three times. The same line three times. The same line three times.
Mahtipakarat

Viesti Kirjoittaja Mahtipakarat »

uuuh, tämähän vaikuttaa hyvältä tapahtumalta. Nuo päivätkin ovat vapaana. Tarvitsee vähän neuvotella että pääseekö tulemaan.

Kai fabaan vielä mahtuu mukaan? Mutta palataan asiaan kun olen aivan varma.

edit: btw sitä piti kysymäni että milläs kaaoskyykät pelaa (sillä ravening hordes 2sivua, vai saisko tulla kivalla fanibookilla tjsp), vai saavatko pelata ollenkaan? että pitääkö käyttää niitä kääpiöinä vai jotain.

edittiä lisää: lukasin tuon Q&A:n läpi. armybook jota käyttäisin olisi *täältä* löytyvä Thommy H:n tekemä fani kirja (jota sai esim, 2ssa viime ostiumissa käyttää). Listaa on varmaan about sama kuin toissa ostiumissa, elikkäpäs suurinpiirtein *tämä*, mutta joo katsellaan vielä.
"Eagles may soar high but weasels don't get sucked into jet engines"
-Lord Borak The Despoiler.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”