Group of 4 from Tampere
-
Fierysigil[FIN]
Group of 4 from Tampere
Tässä enemmän tietoa itse projektista.
Tässä meidän Tale of Gamers porukan galleria, pistelemme kuvia toistemme ja muidenkin huviksi.
Tässä meidän Tale of Gamers porukan galleria, pistelemme kuvia toistemme ja muidenkin huviksi.
- Kaapelikala
Re: Group of 4 from Tampere
Hirveä ikuinen luuppi!!
Myös: Missä kuvat? Jotain huttua oisit voinut laittaa, tyyliin milloin alkaa, milloin loppuu, mitä kukakin maalaa jne.
Myös: Missä kuvat? Jotain huttua oisit voinut laittaa, tyyliin milloin alkaa, milloin loppuu, mitä kukakin maalaa jne.
Kaipa jokainen voi itsekkin esitellä oman projektinsa, Jope voi editoida ne aloitusviestiinsä vaikka vielä jälkikäteen.
Meikäläinen jatkaa jo käynnissä olevaa projektia, eli Blood Angeleita. Toivottavasti tällä projektilla saa rypistettyä hieman lisää Enkeleitä punaiseen loistoonsa. Omalla kohdalla olisi tarkoituksena maalata/pelata yksiköitä jotain normaalisti tuskin pelaisin armeijassani, eli yksiköt valitaan listaan lähinnä sen perusteella mitä olen halunnut pitkään maalata! Ja sit niitä kuvia...
Mephy. Mustan korostukset näemmä jäivät todella olemattomiksi, Codex Greylla kevyesti korosteltu, mutta näyttää tarvitsevan vielä jotain kirkkaampaa.

BA Drop Pod

*EDIT: Mephiston lisätty viestiin.
Meikäläinen jatkaa jo käynnissä olevaa projektia, eli Blood Angeleita. Toivottavasti tällä projektilla saa rypistettyä hieman lisää Enkeleitä punaiseen loistoonsa. Omalla kohdalla olisi tarkoituksena maalata/pelata yksiköitä jotain normaalisti tuskin pelaisin armeijassani, eli yksiköt valitaan listaan lähinnä sen perusteella mitä olen halunnut pitkään maalata! Ja sit niitä kuvia...
Mephy. Mustan korostukset näemmä jäivät todella olemattomiksi, Codex Greylla kevyesti korosteltu, mutta näyttää tarvitsevan vielä jotain kirkkaampaa.

BA Drop Pod

-
Fierysigil[FIN]
Juuri näin, en voi esitellä sellaisia asioita joita en tiedä. Tämä projekti vasta startattiin niin tuskin voi olettaa että olemme saaneet jo puolet valmiiksi? Kuvia tulee sitä myötä kun saadaan jotain aikaseksi.kAmeli kirjoitti:Kaipa jokainen voi itsekkin esitellä oman projektinsa, Jope voi editoida ne aloitusviestiinsä vaikka vielä jälkikäteen.
Hola. Meikäläisen lista, joka meni heittämällä yli tuosta 500p, joten taidan maalata myös toisen listallisen, eli:
Nämä maalasin:
5 x paladin 3 psycannoneilla. Mulla oli kolme valmiina maaleissa, joten ne conffasin vaan sopimaan näiden synkempään teemaan, näistä kaksi sopii myös inkvisiittoreiksi ja yksi Grand masteriksi tai Librarianiksi
Kaldor Draigo
Ajattelin tehdä vähän fiksumman listan ja maalata vielä:
10 Gk, 2x psycannon, hammer 230p
Razorback, psybolt 50p
5 Interceptor, psycannon 140
ja siihen vielä toi inkvisiittori 80p
niin saaadaan 500p
Kuvat tulee heti kun ehdin.
Nämä maalasin:
5 x paladin 3 psycannoneilla. Mulla oli kolme valmiina maaleissa, joten ne conffasin vaan sopimaan näiden synkempään teemaan, näistä kaksi sopii myös inkvisiittoreiksi ja yksi Grand masteriksi tai Librarianiksi
Kaldor Draigo
Ajattelin tehdä vähän fiksumman listan ja maalata vielä:
10 Gk, 2x psycannon, hammer 230p
Razorback, psybolt 50p
5 Interceptor, psycannon 140
ja siihen vielä toi inkvisiittori 80p
niin saaadaan 500p
Kuvat tulee heti kun ehdin.
Tossa olis vähän yleiskuvaa tulevasta. Taustalla näkyy purifiereita ja termareita ilman käsiä.

Edit, vähän lisää kuvia:
Kaldor Draigo, basetus vielä kesken:

Inkvisiittori/paladin siivillä

Paladin:

Tää jätkä karkas Blood Angeleistä Paladineihin, koska kyllästyi olemaan häviäjän puolella:)

Edit, vähän lisää kuvia:
Kaldor Draigo, basetus vielä kesken:

Inkvisiittori/paladin siivillä

Paladin:

Tää jätkä karkas Blood Angeleistä Paladineihin, koska kyllästyi olemaan häviäjän puolella:)

Siistin värinen tuo Inkvisiittori Termu -haarniskassaan. Onko tuo joku oma maalinsa vai hopea/metalli pohja ja päälle seepia wash tjsp. ?
Näin lomalla saa sykittyä omaa projektia eteenpäin aika vauhdilla, Furioso Dreadnought alkaa olla valmis. Meltagunia/flameria ym. täytyy vielä heittää paikoilleen ja paikkailla parit sutut.

Näin lomalla saa sykittyä omaa projektia eteenpäin aika vauhdilla, Furioso Dreadnought alkaa olla valmis. Meltagunia/flameria ym. täytyy vielä heittää paikoilleen ja paikkailla parit sutut.

Joo ihan chain mail ja pari kerrosta sepiaa. Pirun hyvältä näyttää furiosokin. Kävin just hakemassa BA codexin fantsusta ja taitaa kohta lähteä muutama tankki maaleihin. Toi fast kaikilla on kyllä ihan huijausta :)
Pientä edistystä täälläkin:

Jokunen tunti näidenkin kanssa vielä vierähtää. Sen jälkeen seuraavan yksikön kimppuun. Sitten pitäisi vielä päättää haluanko taistella Avatarin kera viimeiseen mieheen, vai juosta toisella vuorolla raukkamaisesti pakoon Farseerin kera.

Jokunen tunti näidenkin kanssa vielä vierähtää. Sen jälkeen seuraavan yksikön kimppuun. Sitten pitäisi vielä päättää haluanko taistella Avatarin kera viimeiseen mieheen, vai juosta toisella vuorolla raukkamaisesti pakoon Farseerin kera.
Viimeksi muokannut Joonatin, La 03.09.2011 17:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Painting miniatures is like making love to a beautiful woman... It doesn't happen in real life.
Oi, maalattuja figuja, kuinka söpöä
Öljyväri-tutoriaali
Öljyväri-tutoriaali
- PINK_MARINE
Oikein nätin näköisiä figuja, pisteet eteenkin Mephystä : )
Eldareista olisi kiva saada vähän lähempiä kuvia
Eldareista olisi kiva saada vähän lähempiä kuvia
Päivitin kuvat vähän parempiin. Pyrin pitämään kuvat lähinnä oman galleriani puolella täällä, mutta kaipa tännekin tulee läheteltyä jatkossa, kunhan edistystä taas tapahtuu hieman.
Painting miniatures is like making love to a beautiful woman... It doesn't happen in real life.
Öljyväri-tutoriaali
Öljyväri-tutoriaali
Toi likainen väriteema on törkeän siistin näköinen ja muutenkin tuo realistisen pehmeä jälki miellyttää silmää. Sopii hyvin eldareille. Pitää pistää kynäruisku toimintaan kun lähtee toi tankkiralli käyntiin.
Itse olen conffannut tässä neljää hammermiestä ja kahta psycannonukkoa sopimaan Angel guard-teemaan. Uskomaton urakka kun pitää laittaa pituutta lisää ja bitzejä käytetään Grey knighteilta, GK termiksiltä, deathwingiltä, Dark angel veteraneilta, black templareilta ja miltä sattuu.
edit:
Niin sitä vielä, että onko noi eldareiden ruoste-efektit layeroimalla vai ihan drybrushaamalla/washeilla tehty? Tosi pehmeän ja hyvän näköistä nimittäin. Olen koittanut vastaavaa efektiä Gk termiksille mutten ole ollut oikein tyytyväinen.
Itse olen conffannut tässä neljää hammermiestä ja kahta psycannonukkoa sopimaan Angel guard-teemaan. Uskomaton urakka kun pitää laittaa pituutta lisää ja bitzejä käytetään Grey knighteilta, GK termiksiltä, deathwingiltä, Dark angel veteraneilta, black templareilta ja miltä sattuu.
edit:
Niin sitä vielä, että onko noi eldareiden ruoste-efektit layeroimalla vai ihan drybrushaamalla/washeilla tehty? Tosi pehmeän ja hyvän näköistä nimittäin. Olen koittanut vastaavaa efektiä Gk termiksille mutten ole ollut oikein tyytyväinen.
Toi ruosteentapanen on tehty pigmenttijauheilla. Taisi olla jonkinlainen sekoitus Vallejon Burnt Umberia ja Brown Iron Oxidea. Sitä läästin suht reilusti päälle kuivana ja pyyhin sinitarralla ylimääräiset pois. Mattalakka hoitanee loput, mutta eipä tuo hirveästi tuosta pyri irtoilemaankaan, koska kerros on ohut. Paksummat kerrokset vaativatkin kikkailua näyttääkseen hyvältä.
Öljyväri-tutoriaali
Öljyväri-tutoriaali
OfftopickAmeli kirjoitti:Kaipa jokainen voi itsekkin esitellä oman projektinsa, Jope voi editoida ne aloitusviestiinsä vaikka vielä jälkikäteen.
BA Drop Pod
Rikuturso sinut on taidettu tunnistaa
Pelailit erään anonyymisivuston Minecraft serverillä alkukesästä ?
Enpä ole ikinä pelannut minecraftia, muuten hyvä :)
Joonatin kirjoitti:Pientä edistystä täälläkin:
Onko ton Avatarin keihäs vääntynyt hiukan vai hämääkö kuva?
Nykyään suunnittelee Itä-Saksan johtamista.
Ai saakeli, nyt näyttää hyvältä: Viikonloppuna sain aikaiseksi:
4 x daemonhammer purifier
2x psycannon purifier
ja aika pitkälti aloitettua 10 hengen gkss porukkaa hammerilla ja kahdella psycannonnilla, jotka sitten pohjavärit sudittuani converttasinkin Interceptoreiksi. Hyvin rönsyilee tää maalaushomma, saa nähä mitä mulla on kun kuukausi on loppunut. Tahti on ainakin hyvä. Yksi väri aina kaikkiin ukkoihin kerralla niin tulee nopeasti pelikuntoinen porukka ja lisää motivaatiota pistää detailia ajan kanssa.
4 x daemonhammer purifier
2x psycannon purifier
ja aika pitkälti aloitettua 10 hengen gkss porukkaa hammerilla ja kahdella psycannonnilla, jotka sitten pohjavärit sudittuani converttasinkin Interceptoreiksi. Hyvin rönsyilee tää maalaushomma, saa nähä mitä mulla on kun kuukausi on loppunut. Tahti on ainakin hyvä. Yksi väri aina kaikkiin ukkoihin kerralla niin tulee nopeasti pelikuntoinen porukka ja lisää motivaatiota pistää detailia ajan kanssa.
Joo, Avatarin keihäs on hieman kiero, täytyy lämmittää se ja vääntää suoraan kunhan joutaa. En ole ihan varma onko alkuperäinen oikaisu lähtenyt vääntymään uudestaan, vai olinko oikaissut sen muka noin paljon vinoon.
Öljyväri-tutoriaali
Öljyväri-tutoriaali
Oon ollut laiska. Mutta pientä wip kuvaa, ihan vaan koska kuvat on kivoja. Tuli siis Vindicatoreita hankittua jotta armeijan "kolmen linja" jatkuisi. Baal ja Razorback onkin vanhaa perua, mutta sainpahan syyn avata paketit tämän projektin kunniaksi.

Ai saakeli, fast vindicatoreita. Jessus. Varmaan pelin kovin vekotin, tappaa talossa ja puutarhassa. Helkkarin upeat noi kylmät siniset valot.