En löytänyt tälle ketjua, joten:
Ostin Assault on Black Reach aloituspaketin eilen (Viimenkin!) mutta kootessani figuja huomasin seuraavat ongelmat:
1. SM Dreadnoughtin vasen jalka ei pysy kunnolla kiinni.
2. KAIKKIEN perus Space Marineiden asekäsien tapit ovat liian isoja mennäkseen kiinni itse figuihin.
3. Parin Terminatorin päät ei mene kiinni-
Onko tää virhe vai teenkö jotain väärin?
AoBR... Tuotantovirhe?
AoBR... Tuotantovirhe?
Vihdoinkin olen saanut alun.
92% of teens has moved over to rap.If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
92% of teens has moved over to rap.If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Re: AoBR... Tuotantovirhe?
Liimaamalla pysyy.Blu'Skin kirjoitti:1. SM Dreadnoughtin vasen jalka ei pysy kunnolla kiinni.
Leikkaa tappi pois ja liimaa ne kiinni, kun sitä joutuu kuitenkin käyttämään niissä.Blu'Skin kirjoitti:2. KAIKKIEN perus Space Marineiden asekäsien tapit ovat liian isoja mennäkseen kiinni itse figuihin.
Poistitko valujäljet yms, huolelliesti?Blu'Skin kirjoitti:3. Parin Terminatorin päät ei mene kiinni-
Magnumit on täällä aina valmiina.
Juuh, olen kattonut että ei ole valujälkiä tiellä.
P.S: Viestisi perusteella vaikuttaa siltä että liima hoitaa homman =).
P.S: Viestisi perusteella vaikuttaa siltä että liima hoitaa homman =).
Vihdoinkin olen saanut alun.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
Juu, mainoksissa kyllä kehutaan ettei liimaa tartte, mut ei ne palaset kyllä ilman sitä kovin kummoista käsittelyäkään kestä. Parempi vaan liimata. Jonkinmoinen virhe sulle kyllä on sattunu, osien pitäis meinaan sopia paikalleen ihan OK. Onneks ei mitään mitä liima ja veitsi ei korjais :)
- Kaapelikala
Itselläni oli vähän samanlaista ongelmaa, lähinnä noiden em. aseiden ja termutorsojen kanssa. Noilta kun niitä tappeja vähän ohentaa tai reikiä suurentaa, menee ihan ilman mitään ongelmia.
Mutta liima on kuitenkin se oikea ratkaisu.
Mutta liima on kuitenkin se oikea ratkaisu.