Half-breed kirjoitti:Oikeasti joku roti noihin sun juttuihisi jo pikkuhiljaa olisi kiva saada.
Mun jutuissahan on paljonkin rotia. Sää et vaan aattele samalla tavalla kuin minä. Susta Ws10 S6 A5 Haltia prinssi lohikäärmeellä on siisti. Mun mielestä DA, Enska, Lance + Griffon on siisti.
17 Haltsua on ihan pop yksikkö ja hintaa sillä on vaivaiset 187p. Siihen iske rinssi, jolla on vaikka ha, enska ja 5+ ward niin hintaa on joku 150p. Menee kätsysti alle 400p se yksikkö vaikka siellä onkin hurja mättääjä. Kaaoksellakin exa pärjää ihan hyvin pelkän wardin ja enskan kanssa. Tai vaikka kilpi + dragon helm. Ohan niillä pelottavan isoja pistehintoja alastomina, mutta kun on pohjilla Ws7, S5, A4 ja kaaos haarniska, ei sille paljoa tarvitse ostaa.
Paljon kivempaa tämä peli on kun sankari ei ole sellainen machoman John Matrix, joka hakkaa lohikäärmeen, jättiläisen, demonin, minkälien kumoon, jos eteen saapuu. Hävitähän sellaiselle pitäisi. S4 on pop ja sillä mennään.
Runt kirjoitti:Mielelläni Antonin tulevassa liigassa kyllä näkisin, viimekertainen taisto kun oli älyttömän tiukka ... jos en väärin muista niin taisit voittaa 3/5:stä pelistä?
Ooh, minulla on faneja. Jooh, olihan ne mätöt kyllä tiukkoja, mutta tsäkällä oli kyllä näppinsä aina siellä ja täällä pelissä mukana. Ne olivat kuitenkin liiankin tiukkoja pelejä minun makuuni. Piti aina mennä parturiin varaamaan aika huomiseksi, että palautuu ihana ruskea väri hiuksiini. Eikä minun hampaitteni ole enää tästä paljoa enää varaa kulua. Näyttää rumalta tämä hymyni kun narskuvat joka vuoro tilannetta katsellessa. Su:kin kun Henrin kanssa pelasin, on se ihme ja kumma miten niitä rottia riittää vaikka joka vuoro 10 pamahtaa kuoliaaksi blokista ja sitten hänen chargattua joku 7 klosiksessa.
Voisinhan minäkin kyllä pelata "hyvällä listalla". Meen vaan kopipasteamaan jonkun listan täältä Sotusta itselleni ja pelata sillä. Mutta mitä hauskaa siinä sitten olisi? Kyllä pro-pelaajan pitäisi pelata ilman akkaansa. Siitähän ne kovimmat kiksit saa kun voittaa ollessaan underdog ja Rockyn teema soi taustalla.
Örkeillä mie en halluu tulla, niillä pelasin viimeksi. Muutenkin on vähän basejen kanssa ongelmia, että abautti rallaa samallaisella listalla pitäisi pelata. Ogreja mie en ole vielä ostanut takaisin, että niillä ei voi pelata. Liskoja minulla ei ole 2.4k kuten ei myöskään kaaosta. Bretit ovat edelleen väärillä baseilla vaikka sain joskus heinäkuussa Harrilta paljon baseja, suuri kiitos niistä. Rotilla joudun proxyttämään liikaa tai pelaamaan Klaanirotta armeijaa eli not. Kääppiä ei ole tarpeeksi, niitä kunnollisia fikuja. Faban omia en kehtaa enää komentaa tippaakaan kun on söpöjä Manticin otsattomia ja ränkkäämättöämiä otuksia, joita pomotella. Mitä jää jäljelle? Haltsut? Jooh, haltsut. Katso yllä spearmen kokoonpano ja pistä toiselle puolelle Sampsan 600p Kaaos warrut tai Hapidin tuplaurut, 40 Lonkkurangeria jne. Jee.
Oliko siinä kaikki armeijani? Empire, alkutekijöissä. Tässä kuussa, jos lisää tilaan, ei riittäisi siltikään napit.
Jaksanko mie tuoda Griffoniani pöydälle? Tai awsm 2 * 5 Shadow Warruani unohtamatta tietenkään tähtipelaajiani, 2 * 5 Ellyrianeja? Tai emmää tii tähtipelaajasta. Farmaritiimin ehkä. Kyllä se Griffon äijäni on se kaikista kovin äijä pelipöydällä. Kotkatkin olisivat hyviä vaihtoehtoja, mutta heiltä minä odotan suuria saavutuksia pelipöydällä. Ovathan ne kuitenkin armeijan paras yksikkö.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti