tneva82 kirjoitti:
Noh minun tulkinta on se mitä sääntökirja sanoo :)
no se on sinun mielipiteesi.
tneva82 kirjoitti:
Säännöt sanoo: On käytettävä sitä mikä tuli figun mukana.
sinulle on siis ihan ok minun 60mm guardsmanit? taisi lihascreeni kasvaa kokoa kertaheitolla, ja objektejakin saa otettua muutamalla äijällä puoli tusinaa kerrallaan. äläkä edes pyydä minua aloittamaan 25mm autocannon teameistä. scouttibiket 25mm baseilla ja sternguardit bikebasella on myös ihan ok turnauskamaa.
EDIT: ainiin, unohdin lentävät terminaattorit ja dreadit, koska black reachissa tulee lentotikkuja.
mitäs kun sanotaan, että saa käyttää mitä tahansa figua jos se on tarpeeksi kuvaava? eli jos tarpeeksi kuvaava figu tulee millä tahansa basella, sitä saa siis surutta käyttää, koska se base tulee figun mukana. tarpeeksi kuvaava valkyrie tulee vanhan mallisella lentotikulla ja meneekin yhtäkkiä vaikka minne piiloon. tai tarpeeksi kuvaava tactical marine tulee koko kentän kokoisella basella ja valtaa kaikki objectivet kerralla. entäs jos itse väsää tarpeeksi kuvaavan figun, mitä basea silloin käytetään?
tneva82 kirjoitti:
Hitto on se hauskaa miten GW rahastaa muuttamalla figuja urakalla ja pelaajat viellä tukevat sitä huutamalla hoosiannaa mukana :D
koska onhan neliöbasen vaihtaminen pyöreään baseen figun muuttamista oikein urakalla. Hoosianna! vaihdoin kahdelle figuistani ympyräbasen 10 vuodessa! GW, ota rahani, olen kapitalismin orja!