Fabaan megabattlea?
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Fabaan megabattlea?
okei kyllä tuo 7h riittää varmaan. Mut voin mennä kyllä niillä figuilla mitä Tapiolta löytyy ja jos mahdollista niin proxyn salliminen hitusen olisi tietysti kiva.
Ja ihan vielä kysymyksenä kun en ole hirveästi fabaa pelannu niin joku voisi opettaa lauantaina miten sitä pelataan. Ohjekirja on kyllä ladattuna ja sitä on lueskeltu mutta pelissä tulee parhaiten selvemmäksi asiat.
Voidaan opettaa pelaamaan, toinen mitä voidaan opettaa tässä ja nyt on se, että sotusta löytyy hieno painike jossa lukee "muokkaa." Sen käyttö on suotavaa tuplapostauksien sijaan.
No niin, nyt on laitettu lopullinen osallistujalista näytille.
Eli Karri ei pääse pelaamaan, jolloin Jiska sai kunnian tulla ulkoiluttamaan Ogreja.
Samalla voisin tähän heittää kysymystä, että ketä kiinnostaisi osallistua toiseen vastaavaan peliin?
Päiväksi on kaavailtu 19.11. joka on ensimmäinen päivä jolloin Karri pääsisi. Samana päivänä myös 40k pelaajat ovat orivedellä turnauksessa niin saisi pelata sopivan rauhassa.
Mutta pistän tähän jo listaa keitä itse mietin joita voisi olla paikalla tuolloin. Boldattuna halukkaat.
-Jere
-Karri
-Jyke
-Saku (O&G)
-Janne (Bretit)
-Lauri
-Santeri (WoC)
-Joonas (DE)
Multa löytyy tosiaan Bretit ja HE joita saa kumpaakin lainaan. Karrilta löytyy VC, WoC, Skaven ja TK. Ja Laurilta vissiin O&G:tä.
Eli Karri ei pääse pelaamaan, jolloin Jiska sai kunnian tulla ulkoiluttamaan Ogreja.
Samalla voisin tähän heittää kysymystä, että ketä kiinnostaisi osallistua toiseen vastaavaan peliin?
Päiväksi on kaavailtu 19.11. joka on ensimmäinen päivä jolloin Karri pääsisi. Samana päivänä myös 40k pelaajat ovat orivedellä turnauksessa niin saisi pelata sopivan rauhassa.
Mutta pistän tähän jo listaa keitä itse mietin joita voisi olla paikalla tuolloin. Boldattuna halukkaat.
-Jere
-Karri
-Jyke
-Saku (O&G)
-Janne (Bretit)
-Lauri
-Santeri (WoC)
-Joonas (DE)
Multa löytyy tosiaan Bretit ja HE joita saa kumpaakin lainaan. Karrilta löytyy VC, WoC, Skaven ja TK. Ja Laurilta vissiin O&G:tä.
WH40K: Daemons of Tzeentch, Thousand Sons
AoS: Disciples of Tzeentch, Kharadron Overlords
LotR: Forces of Good, Forces of Evil
WM: Undead, Bretonnia
WHFB: Bretonnia
Damn! Mun täytyy jättää turnaus väliin kun toi megabattle on niin rare kamaa.
Mä oon myös mukana delffeillä!
Mä oon myös mukana delffeillä!
Älä nyt vielä turnausta peruuta. Katsotaan nyt onko tarpeeksi mielenkiintoa.
Saati halua pelata toista vastaavaa ensimmäisen flopatessa täysin. :D
Saati halua pelata toista vastaavaa ensimmäisen flopatessa täysin. :D
Tuu nyt Joonas tohon ekaan Megatbattleen vaan ja meiän kanssa sinne turnaukseen.=D
Hienoa "pahojen"puolella on Joonas ja Minä jotka ei tiedä muuta kuin perusteet säännöistä eli hauskaa tulossa varmaan :)
Hienoa "pahojen"puolella on Joonas ja Minä jotka ei tiedä muuta kuin perusteet säännöistä eli hauskaa tulossa varmaan :)
sääntöjen tietämättömyys on silti parempi ku se että tietää vanhat/väärät säännöt...
Ainahan me keksitään säännöt sitä mukaa kun joku tilanne tulee.
Joonas joo, tosiaan tossa olis enempi tarkoitus saada niitä pelaajia mukaan jotka ei syystä tai toisesta pääse tuohon ekaan.
Joonas joo, tosiaan tossa olis enempi tarkoitus saada niitä pelaajia mukaan jotka ei syystä tai toisesta pääse tuohon ekaan.
- Thrall Master
Mä olen aika varmasti mukana, armeijan kun vaan saa.
"Nobody can give you freedom. Nobody can give you equality or justice or anything. If you're a man, you take it."
- Malcolm X, 1965
- Malcolm X, 1965
Doctor Sin is In! Eli meikä on örkeillä mukana toisessa megabattlessa. On se vaan niin väärin, kun kaikki kiva tapahtuu aina lauantaisin. Mutta tuolloin 19. päivä ei pitäisi olla mitään, ja jos onkin, niin maistatan muulla maailmalla vatut ja tulen pelaamaan, kun nuo megabattlet on sen verran harvinaista herkkua.
Kykenemättömyys on kuin kaksiteräinen banaani.
Toisen megabattlen pelaajalistaa vähän päivitetty.
Oma osallistuminen ei ole varmistettu, eikä myöskään Jyken, mutta eiköhän se Jyke nyt ainakin siellä pyöri.
Oma osallistuminen ei ole varmistettu, eikä myöskään Jyken, mutta eiköhän se Jyke nyt ainakin siellä pyöri.
- ParanormaaliMursu
Mäkin voisin tulla mukaan jos armeijan saisin myös lainaan. Ja niin ku sanu sano oppis sitä fabaa pelaa vähän paremmin siinä megabattlessa.
"Make us whole again"
Dead space
Dead space
Mitkäs ne o&g:t oli viime viikolla?
Mutta tosiaan laina-armeijoita löytyy. Karrin WoCit on varattu nyt santerille. Joten HE, Bretonnia, TK, Skaven ainakin lainattavissa. Karrilla myös TK jota meinasi itse pelata, ainakin tämän päiväisen puhelun perusteella.
Ja nyt lauantaina jos tulette voin peluuttaa teitä ja koitetaan saada säännöt vähän paremmin haltuun kuin Akin kanssa.
Mutta tosiaan laina-armeijoita löytyy. Karrin WoCit on varattu nyt santerille. Joten HE, Bretonnia, TK, Skaven ainakin lainattavissa. Karrilla myös TK jota meinasi itse pelata, ainakin tämän päiväisen puhelun perusteella.
Ja nyt lauantaina jos tulette voin peluuttaa teitä ja koitetaan saada säännöt vähän paremmin haltuun kuin Akin kanssa.
- ParanormaaliMursu
Joo on mulla niitä orcs and goblins, mutta ei niillä oikein hyvää armeijaa saa kun on kovin yksitoikkoisia figuja. Melkein kaikki pelkkää corea ja pelkkää jalkaväkeä.Zere kirjoitti:Mitkäs ne o&g:t oli viime viikolla?
Eli kyllä voisin noista jonkun lainata.
"Make us whole again"
Dead space
Dead space
Mä tulen näillä näkymin vähän pienemmällä armeijalla kuin 1600pts kun en saa tarpeeksi massii et saisin ostettuu enemmän.
Käviskö jos tulisin ns. back up elite forcena elikkä shadeja 28, reaper, 5 cold onee, 20 corsairia hydra ja lord/hero? Siis jos en saa tarpeeks figui niin pääsisin näin lähemmäks 1600pts.
Jos tää ei käy niin tuun all in eli jotain 1000pts max. tällä hetkellä.
???
Käviskö jos tulisin ns. back up elite forcena elikkä shadeja 28, reaper, 5 cold onee, 20 corsairia hydra ja lord/hero? Siis jos en saa tarpeeks figui niin pääsisin näin lähemmäks 1600pts.
???
Jos nyt saat edes osan ryhmästä sinnepäin oikeanlaista figua niin voit täyttää takarivit vaikka goblineilla. Kunhan et pelkkiä baseja pelaa.straviax kirjoitti:Mä tulen näillä näkymin vähän pienemmällä armeijalla kuin 1600pts kun en saa tarpeeksi massii et saisin ostettuu enemmän.
???
Olisiko joku noista mieleisin? Eli HE, VC, TK, Skaven ja Bretit joita on tulossa jo ainakin 1 lista. En tiedä paljonko Karrilla on WoC, että saisiko järkevästi kahta listaa tehtyä.Late_XD kirjoitti:Eli kyllä voisin noista jonkun lainata.
- anteeksiantamaton
Siis shadet on hyvii, mut jos toi ei oo kirjotus virhe niin..... *huoh*straviax kirjoitti: ...elikkäpä shadeja 28...
En ihan älynnyt mitä muuten tarkoitit, mutta tosiaan voi niitä takarivejä vähän muullakin täyttää.
(tein iteki jo pienen hankinnan delffei ku sain (puol)ilmatteeks eli 10 executionerii sis.komento.)
Jos tarttet niin sano ajoissa niin saatan koottakkin ne. (takarivejä voi varmaan täyttää jollain muullakin)
No vaik 10X2 ku bf:fäss tulee 28 perus warruu enkä siltikään saa 1600p. Just just 1000p. Ite en tykkää executionereist jos ne nyt oli niitä grate weapon jätkii. Kuitenki pelaan pienemmäl joukol ku necroneiden ennakkotilaus on alkanu ja saan 25% alennuksen. = )anteeksiantamaton kirjoitti:Siis shadet on hyvii, mut jos toi ei oo kirjotus virhe niin..... *huoh*straviax kirjoitti: ...elikkäpä shadeja 28...
En ihan älynnyt mitä muuten tarkoitit, mutta tosiaan voi niitä takarivejä vähän muullakin täyttää.
(tein iteki jo pienen hankinnan delffei ku sain (puol)ilmatteeks eli 10 executionerii sis.komento.)
Jos tarttet niin sano ajoissa niin saatan koottakkin ne. (takarivejä voi varmaan täyttää jollain muullakin)