taistelukenguru kirjoitti:Zum teufel resurssit ei riitä, koko sakki täytyy koota ja maalata ( minun tahdilla kauan).
Olisiko mahdollista saada saksalaisilta lainaksi 3-6 15-18nw launchereita -ja 88 flakeja 2 kpl.
Multa saat 2x88 kuhan muistat muistuttaa.
“A good plan violently executed now is better than a perfect plan next week.”
SS 104 tiikerikomppania ei tainut koskaan päästä rintamalla tukemaan IV SS Panzer Corps, ja sekin rintama piti olla muistaakseni idässä ;)
taistelukenguru kirjoitti:Zum teufel resurssit ei riitä, koko sakki täytyy koota ja maalata ( minun tahdilla kauan).
Olisiko mahdollista saada saksalaisilta lainaksi 3-6 15-18nw launchereita -ja 88 flakeja 2 kpl.
Multa saat 3 'werfferiä jos tarvitset. Tosin SS camossa kaikki.
Armored Rifle Company (US 2nd Armored Division "Hell on Wheels")
Eli vain paras on kyllin hyvää tähän turnaukseen. Pattonin kouluttamat Texasin punaniskat ovat tulleet voittamaan.
"Americans love a winner. Americans will not tolerate a loser. Americans despise cowards. Americans play to win all of the time. I wouldn't give a hoot in hell for a man who lost and laughed. That's why Americans have never lost nor will ever lose a war; for the very idea of losing is hateful to an American."
Heh- Hunnit on onnistunut selvästikkin koodaamaan ENIGMAN uudestaan, tai sitten ne käyttää jotain savumerkkien tyylisiä viestintäkeinoja?
Elikkäs, laittakaas Sakut tulemaan listoja pikkuhiljaa näkyville, niin voidaan päästää tiedustelijat hörppimään teetä ;) ?
Ja muuten- aarrearkun vahtija kaipailee rahaa kirstuunsa myös.
Jaahas- sitten pitäisi saada ainakin 1 liittoutunut taistelija kehiin, niin saataisiin tasaparit??
Liittoutuneiden tiedustelu on saanut selville, että meikäläisen lista on joko Fallschirmjägerkompanie Fortress Europesta tai Fallschirmpionierkompanie Fallschirmpionier pdf:stä. Tiedustelun vajavaisuutta selittänee, että saksalaiset eivät itsekään tiedä kumpi rintamavastuuseen lopulta isketään. Ero tosin on varsin marginaalinen, lähinnä onko 1 vai 2 joukkuetta pioneerejä.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Näyttää, että mulla saattaa olla muutto tuolloin 3.12. jolloin turnaukseen osallisuminen saattaa olla vaarassa.
Ilmoitan pian että miten aikataulut on ratkenneet omalla kohdallani.
"Sir, how the hell are we supposed to keep the schedule on a road like this?"
"You don't know the half of it. This bit we're on now... it's the wide part."
-Vandeleur
Jaahas- näköjään lampaalle tuli sitten komennus kotirintaman huoltojoukkoihin- harmi.
Kuitenkin tällä hetkellä on sitten tasaparit liittoutuneiden ja Saksalaisten kanssa.
Toivottavasti nyt kaikki loput pääsee sotimaan, niin saadaan mittelöt aikaiseksi ilman kikkailuja?
Tneva82 ja Taistelukenguru voisitte huudella armeijan koostumusta pikkuhiljaa, muuten joudumme tekemään commando iskun teidän komentobunkkeeriin ;) ?
deggial kirjoitti:
Tneva82 ja Taistelukenguru voisitte huudella armeijan koostumusta pikkuhiljaa, muuten joudumme tekemään commando iskun teidän komentobunkkeeriin ;) ?
Kaksoisagentti kerto että kenguru on tulossa 503 schwere panzerabteilung.
Mulla on sitten muuten joku SS-variantti. Todennäköisesti jalkaväkeä joko rekoilla tai mekanisoituna, mutta tiedä häntä. Combined armsilla kuitenkin mennään.
Tuli turnauksen pisteytyksestä mieleen seuraava juttu. Tuntuu maailmalla olevan usein käytössä sellainen systeemi, että pelin voitosta saa yhden ylimääräisen pisteen. Käytännössä siis matsit menevät 7-1, 6-2 tai 5-3 (pl. tasurit). Eikös toi olisi ihan hyvä idea käytettäväksi; nostaisi hitusen voittojen arvoa?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.