Lakeuksien maailmanloppu!(apocalypse) 17.12 klo11->

Seinä- ja Kauhajoen yhteinen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Isä_Aurinkoinen

Re: apocalypse/megapeli 10.12(pitää viel sopii liikkeen kans

Viesti Kirjoittaja Isä_Aurinkoinen »

Kävin tänään sitten hakees ne Apon lätyt. Kirjat jäi vielä kun ei perstaskus piisannu wirta. Helvatan GW kun pitää hinnat niin korkialla... -.-

Lisäksi eileen löysin vielä muutaman kasaamattoman Dark Angelin, ja 15+ kaamoksen mariinia. :D :D :D
There is only one constant in life, and that's change.

Always seek to improvise, improve and adapt.
Isä_Aurinkoinen

Isä_Aurinkoinen kirjoitti:Kävin tänään sitten hakees ne Apon lätyt. Kirjat jäi vielä kun ei perstaskus piisannu wirta. Helvatan GW kun pitää hinnat niin korkialla... -.-

Lisäksi eileen löysin vielä muutaman kasaamattoman Dark Angelin, ja 15+ kaamoksen mariinia. :D :D :D
Lisäksi tulee vielä pari settiä mariineja / kaamos mariineja, joten niirenkin pistemäärät nousee kivasti.

wamppi

Viesti Kirjoittaja wamppi »

Mulle kävis 10.12 ja wh:ooki lupaili tulla ku saa tarkistettuu et sil ei oo gines
"Hiekka on kivestä" + Ropecon 2012 "Mennään sitte kännissä miekkailemaan"-zewe

Palvelu on syvältä
Hyvä Pertti2 olet selvästi itsekin Yitin miehiä, puhut täyttä katteetonta paskaa.
Isä_Aurinkoinen

wamppi kirjoitti:Mulle kävis 10.12 ja wh:ooki lupaili tulla ku saa tarkistettuu et sil ei oo gines
Pistäkääs mulle YV:tä kaikki, jotka on kiinnostuneita. Mä kun teen sen osallistujalistan.

Tapahtuma: Warhammer 40k Apocalypse - matsi
Paikka: Luola (jos / kun järjestyy, varmistuu pian ::glances at Santso::)
Päivämäärä ja aika: Lauantai 10.12.2011, aloitusajankohta on vielä auki ::jälleen klänäri Santsoon::
Pistemäärä: Paljon (Total 8k+)
Mahdolliset maksut: Osallistujat maksavat (tuskin kovinkaan kummoinen rahasumma)
Muuta: Seinäjoen alueella (Hyllykallio tms.) kyyti vois onnistua meikäläisen kautta.

Käyn vaikka maksaas paikan etukäteen, joten osallistujilta on tultava heirän oma osuutensa sitte jo ennen tuota 10.12

Mennään näillä taas hetken!

wamppi

Viesti Kirjoittaja wamppi »

ei petskules intis pukkas gines kyseiselle viikonlopulle......................
"Hiekka on kivestä" + Ropecon 2012 "Mennään sitte kännissä miekkailemaan"-zewe

Palvelu on syvältä
Hyvä Pertti2 olet selvästi itsekin Yitin miehiä, puhut täyttä katteetonta paskaa.
santso

Viesti Kirjoittaja santso »

käyn huomenna sjoella niin teen kierroksen luolan kautta, yritän saada tilan auki niin aikaasin kun kehtaa, ajattelin et aikataulu olis jotain tyyliin klo 10 porukat siirtyy liikkeeseen ja klo 21 siirrytään liikkeestä ulos tai ainakin lopetetaan peli tuohon? älkää kellonaikoja ottako ylös tunnin tarkasti, se selvii vasta sitte kun on neuvottelut hoidettu.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Isä_Aurinkoinen

santso kirjoitti:käyn huomenna sjoella niin teen kierroksen luolan kautta, yritän saada tilan auki niin aikaasin kun kehtaa, ajattelin et aikataulu olis jotain tyyliin klo 10 porukat siirtyy liikkeeseen ja klo 21 siirrytään liikkeestä ulos tai ainakin lopetetaan peli tuohon? älkää kellonaikoja ottako ylös tunnin tarkasti, se selvii vasta sitte kun on neuvottelut hoidettu.
Kuulostaa hyvältä.

santso

onnistuu tuo päivämäärä, olin niin aikases liikkeellä et pikkujouluvarauksia ei ollu viellä tullu :D tosiaan klo 11 olis alustavasti alkamassa yritetään joku porukka saada perjantaina sinne laittaa pöytä valmiiksi(3-4 normi pelipöytää silleen et saadaan sopivan kokonen pöytä).
kustannuksiakin olisi, vitosen verran. ja jos saunan haluaa niin tähän listaa en sit tiedä kuuluuko se tohon femmaan kans mutta kun tavoitteena olis lopettaa liikkeen sulkeutuessa niin...
Isä_Aurinkoinen

santso kirjoitti:onnistuu tuo päivämäärä, olin niin aikases liikkeellä et pikkujouluvarauksia ei ollu viellä tullu :D tosiaan klo 11 olis alustavasti alkamassa yritetään joku porukka saada perjantaina sinne laittaa pöytä valmiiksi(3-4 normi pelipöytää silleen et saadaan sopivan kokonen pöytä).
kustannuksiakin olisi, vitosen verran. ja jos saunan haluaa niin tähän listaa en sit tiedä kuuluuko se tohon femmaan kans mutta kun tavoitteena olis lopettaa liikkeen sulkeutuessa niin...
Loistavaa!

Eli kerrataas:
Päivämäärä: 10.12 (joulukuun toinen lauvantaki)
Aika: 1100 ->

Onko toi vitonen per pää (oletan näin), vai onko kokonaisuuressansa sen vitosen? Itte en siitä saunasta niin piittaa. Meen mieluummin emännän kans kaharestansa kotona. ;)

Mä voin tulla perjantaina pistään pöytiä kasaan, mutta olis kyllä toinenki hyvä saara.

Mulle nyt sitte ilmoittautumisia! Marraskuun viimeenen päivä (30.11) on viimeenen ilimoottautumispäivä, mutta mielellään ennenki jo. Mitä nopeammin, sitä nopeammin. Ilmoittautumiset YV:nä.

Edit: Lisätty ja järkeistetty viestiä / viestiin

santso

Re: apocalypse/megapeli 10.12 klo11->

joo vitonen per naama, sit voidaan kattoo jos jotain palkintoa halutaan...
santso

ööh nyt tuli kahdelta jo kysymys päivämäärän vaihtamisesta viikkoo myöhemmäksi(eli 17.12)? sovinko uuden pvm. ei pitäis olla ongelma kuhan se kaikille sopii?
Isä_Aurinkoinen

santso kirjoitti:ööh nyt tuli kahdelta jo kysymys päivämäärän vaihtamisesta viikkoo myöhemmäksi(eli 17.12)? sovinko uuden pvm. ei pitäis olla ongelma kuhan se kaikille sopii?
No joo, eikähän tuokin ny käy...

Eli, uus päivämäärä on nyt sitte 17.12, eli viikko eteenpäin alakuperääsestä. Paikka ja aika samat muuten. Lisäksi, mulle ei vielä kukaan oo ilimoottautunu, jotta niitä tuleen nyt vain.

santso

Re: apocalypse/megapeli 17.12 klo11->

joo 17.12 kävi, siel on pikkujoulut samaan aikaan...joten yksi hyvä syy pitää tuo yksipäiväisenä. taksa pysyy samana. tosiaan ilmotelkaas tulostanne, vois muutenki vaikka puhtaan aiheen pistää silleen ''viralliseksi'' ilmoittautumis paikaksi?
zewe

Viesti Kirjoittaja zewe »

Varmaan vois sääntöpakettia kans suunnitella?? Voisin täs marraskuus ku tuun joku päivä käymään s.joella suunnitella sitä tai sit esim mesen tai facebookin kautta? Mul on tosin kaikki sääntikset s.joella...
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
santso

jees olis khyl hyvä, ite meinasin jotain tyyliin 5 tai 6 objektiivia siroteltuna kentälle joista sit pisteitä joka vuoro hallinnasta, sit se kummalla enemmän pelin loppuun mennessä(vuoro 6 tai kello 20:30 riippuen kumpi saavutetaan ensin) niin voittaa.
sit stratagemeista sen verran, ne tosiaan vaikuttaa vain sen armeijan joukkoihin jotka on sen valinnu esim flank march ei kombota ekan vuoron reservien kanssa vaikka samalta puolelta kumpikin löytyisi.
joku jolla on taitoo voi pörrön halutessaan vääntää ja kenttäteknisesti ajattelin et mahdollisimman paljon maastoo pöydälle(LoS blokkeja yms) että esim ne örkkihordeil on mahdollisuus päästä lähikseen footsloggaamalla kentän läpi eikä kaikki tipu ihan niin helposti siihen ammuntaan. esim viime megabatlen 2+coverit antavaa linnaketta tuskin nähdään siinä muodossa missä se oli silloin....
Isä_Aurinkoinen

zewe kirjoitti:Varmaan vois sääntöpakettia kans suunnitella?? Voisin täs marraskuus ku tuun joku päivä käymään s.joella suunnitella sitä tai sit esim mesen tai facebookin kautta? Mul on tosin kaikki sääntikset s.joella...
Hyvä idea. Mä voin kyllä kirijoottaa, jos mulle nakellaan infoa.
Parhaiten toi onnistuu tuon SeKalaiset -Naamakirjaryhymän kautta.

https://www.facebook.com/groups/239317146126211/

santso

tarkennus, peliaikaan klo 11-18 tuolloin eli 7h peliin, yrittäkää ottaa evästä mukaan niin ei tarvii hirveen pitkälle lounastauolle ruveta, pe alustat valmiiksi, sinne vois ihmiset jotka pystyy niin vigunsa viemään kans valmiiksi niin saadaa suoraan alottaa toi depo. osallistujia vissiim mä, isä_aurinkoinen ja zewe? eli olisko joku 4k/puoli mitenkään realistinen, vähän pienenpi matsi kuin suunniteltu mut tää on tämmöstä kun yrittää aikataulujen kans venksata.
zewe

Viesti Kirjoittaja zewe »

santso kirjoitti:tarkennus, peliaikaan klo 11-18 tuolloin eli 7h peliin, yrittäkää ottaa evästä mukaan niin ei tarvii hirveen pitkälle lounastauolle ruveta, pe alustat valmiiksi, sinne vois ihmiset jotka pystyy niin vigunsa viemään kans valmiiksi niin saadaa suoraan alottaa toi depo. osallistujia vissiim mä, isä_aurinkoinen ja zewe? eli olisko joku 4k/puoli mitenkään realistinen, vähän pienenpi matsi kuin suunniteltu mut tää on tämmöstä kun yrittää aikataulujen kans venksata.
yks pelaaja olis kyl hyvä viel saada et olis 2v2... muuten ei IMO kauheesti järkeä tässä
Orders unquestionable
All rank and file
Expendable
santso

noh mä yritän rekryy käsiparin viel mukaan, figuja pitäis olla IMO tarpeeks...ja oonhan niin pro et vastaan viittä tavallista ihmistä pelipöydällä :D kyl me neljäs tohon viel saadaan tavalla tai toisella.katotaan sit että saataisko viel keväällä toinen tämmönen(isompi) pyöräytettyä...
Isä_Aurinkoinen

Joo, mäki oon saanu lisää figuja ja varmaan ens tilistä ostan lisää panssareita.
Ekat Paperhammer-droppodit valamistuu (toivottavasti) tällä viikolla. Sain töistä lipastettua sopivaa paffia. ;)

Mä voin kyllä siinä perjantaina tulla laittaan maastoa jne. Figut kyllä tuon sitte vasta lauvantakina. Tietty, mä kyllä varmaan tuun pelipaikalle jo varmaan ennen tuota 11 deadlinea.

Totta kai pitää eväät ottaa mukahan. Tai, mä ainaki jourun ottaan jotain MadCrockia mukaan aika runsaasti. :P

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Seinäjoki & Kauhajoki [SeKalaiset]”