deggial kirjoitti:No voihan kurjuus, kun porukkaa tippuu nyt näin viime metreillä.
Tneva82 pyyhitty pois listoilta ja Trekkeri on sitten varamiehenä.
Mites Taistelukenguru, oliko sinulla menoja??
Laita Trekkeri listoille, ja meikäläinen varamisheksi, koskapa olen ensisijainen sellainen.
Mä voin näpytellä tietokonetta + hoitaa pitsatilauksia. Otan mukaan molemmat armeijat jos tulee viime hetken peruutuksia.
“A good plan violently executed now is better than a perfect plan next week.”
deggial kirjoitti:No voihan kurjuus, kun porukkaa tippuu nyt näin viime metreillä.
Tneva82 pyyhitty pois listoilta ja Trekkeri on sitten varamiehenä.
Mites Taistelukenguru, oliko sinulla menoja??
Joo alkaa itseäki vituttaa. Millois mie viimeksi turnaukseen(flames tai noin yleensä ottaen) pääsinkään :-< Lisäksi oli ollu tarkoitus tehdä figukauppoja tuon yhteydessä. Mutta minkäs teet. Ei neljävuotiasta yksinkään kotiin voi oikein jättää saati sit alle 2 vuotiasta!
gutrot kirjoitti:Laita Trekkeri listoille, ja meikäläinen varamisheksi, koskapa olen ensisijainen sellainen.
Mä voin näpytellä tietokonetta + hoitaa pitsatilauksia. Otan mukaan molemmat armeijat jos tulee viime hetken peruutuksia.
gutrot kirjoitti:Laita Trekkeri listoille, ja meikäläinen varamisheksi, koskapa olen ensisijainen sellainen.
Ougei- tehdään tämmöinen kikka kolmonen sitten.
Ole sää sit über tuomari ;)
Huhhuh, nyt alko jännittämään. Ei mua, vaan kaikkia jotka tietää mun sääntötuntemuksen :)
“A good plan violently executed now is better than a perfect plan next week.”
Sappi kirjoitti:No merkatkaahan mut sitten listaan saksmannien puolelle. Maksan tuon ilmoittautumismaksunkin tässä nyt sitten samoin tein.
Pistä mulle viestiä mitä joukkoja tarvitse lainaksi ja esim onko tarvetta linnoitteille jne? Näitä on rajoitetusti, ja muistaakseni Humie on vienyt omat linnoitteet jo kotiin. Esim BF omilta sivuilta saa imutettua erillaisia linnoitteita ns 2D mallina, toimii.
Sappi kirjoitti:No merkatkaahan mut sitten listaan saksmannien puolelle. Maksan tuon ilmoittautumismaksunkin tässä nyt sitten samoin tein.
Pistä mulle viestiä mitä joukkoja tarvitse lainaksi ja esim onko tarvetta linnoitteille jne? Näitä on rajoitetusti, ja muistaakseni Humie on vienyt omat linnoitteet jo kotiin. Esim BF omilta sivuilta saa imutettua erillaisia linnoitteita ns 2D mallina, toimii.
Mulla on nippu noita 2D linnoitteita ja vielä väri printtinä, jos joku tarvitsee?
elikkäs, onhan mulla vieläkin ihan vapaata huominen, mutta jotenkin olen kadottanut kaikki fow kirjaseni tällä hetkellä, joten varmaan kaappaan napit mukaan, mitä omistan sakuille, ja täydennän sitten paikan päällä kerholta löytyvistä, sekä muitten jämistä tarvittaessa, ei 1750 kuitenkaan niin iso pistemäärä ole.
iskeydyn paikalle astetta aiemmin vaan, monelta ekat avaimet saapuu?
Der Dexter kirjoitti:elikkäs, onhan mulla vieläkin ihan vapaata huominen, mutta jotenkin olen kadottanut kaikki fow kirjaseni tällä hetkellä, joten varmaan kaappaan napit mukaan, mitä omistan sakuille, ja täydennän sitten paikan päällä kerholta löytyvistä, sekä muitten jämistä tarvittaessa, ei 1750 kuitenkaan niin iso pistemäärä ole.
iskeydyn paikalle astetta aiemmin vaan, monelta ekat avaimet saapuu?