Flames of War turnaus 3.12. Normandia

Alue Battlefront Miniaturesin toiseen maailmansotaan sijoittuvalle miniatyyripelille.
gutrot

Re: Flames of War turnaus 3.12. Normandia

Viesti Kirjoittaja gutrot »

deggial kirjoitti:No voihan kurjuus, kun porukkaa tippuu nyt näin viime metreillä.

Tneva82 pyyhitty pois listoilta ja Trekkeri on sitten varamiehenä.

Mites Taistelukenguru, oliko sinulla menoja??
Laita Trekkeri listoille, ja meikäläinen varamisheksi, koskapa olen ensisijainen sellainen.
Mä voin näpytellä tietokonetta + hoitaa pitsatilauksia. Otan mukaan molemmat armeijat jos tulee viime hetken peruutuksia.
“A good plan violently executed now is better than a perfect plan next week.”

Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

deggial kirjoitti:No voihan kurjuus, kun porukkaa tippuu nyt näin viime metreillä.

Tneva82 pyyhitty pois listoilta ja Trekkeri on sitten varamiehenä.

Mites Taistelukenguru, oliko sinulla menoja??
Joo alkaa itseäki vituttaa. Millois mie viimeksi turnaukseen(flames tai noin yleensä ottaen) pääsinkään :-< Lisäksi oli ollu tarkoitus tehdä figukauppoja tuon yhteydessä. Mutta minkäs teet. Ei neljävuotiasta yksinkään kotiin voi oikein jättää saati sit alle 2 vuotiasta!
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
deggial

Viesti Kirjoittaja deggial »

gutrot kirjoitti:Laita Trekkeri listoille, ja meikäläinen varamisheksi, koskapa olen ensisijainen sellainen.
Mä voin näpytellä tietokonetta + hoitaa pitsatilauksia. Otan mukaan molemmat armeijat jos tulee viime hetken peruutuksia.
Ougei- tehdään tämmöinen kikka kolmonen sitten.

Ole sää sit über tuomari ;)
Nopat ja Taktiikka Ry
gutrot

deggial kirjoitti:
gutrot kirjoitti:Laita Trekkeri listoille, ja meikäläinen varamisheksi, koskapa olen ensisijainen sellainen.
Ougei- tehdään tämmöinen kikka kolmonen sitten.

Ole sää sit über tuomari ;)
Huhhuh, nyt alko jännittämään. Ei mua, vaan kaikkia jotka tietää mun sääntötuntemuksen :)

Nopat ja Taktiikka Ry
Earnest

Viesti Kirjoittaja Earnest »

Mikolta tulee varmasti hyviä linjauksia - sarjassa +1 VP jos tarjoat kaljan, -5 VP jos on juustoinen armeija :D
gutrot

Earnest kirjoitti:Mikolta tulee varmasti hyviä linjauksia - sarjassa +1 VP jos tarjoat kaljan, -5 VP jos on juustoinen armeija :D
Joo, varsinkin tuo toinen kohta tulee olemaan painava peruste. Olis kannattanut antaa mun voittaa se viikonlopun peli...

Nopat ja Taktiikka Ry
Earnest

gutrot kirjoitti:
Earnest kirjoitti:Mikolta tulee varmasti hyviä linjauksia - sarjassa +1 VP jos tarjoat kaljan, -5 VP jos on juustoinen armeija :D
Joo, varsinkin tuo toinen kohta tulee olemaan painava peruste. Olis kannattanut antaa mun voittaa se viikonlopun peli...
Ei se mitään, tarjoan riittävästi virvokkeita niin se miinus muuttuu nopeasti plussaksi ;)

EDIT: Ottakaa kamera mukaan niin saadaan hyviä kuvia!
gutrot

Earnest kirjoitti:
Ei se mitään, tarjoan riittävästi virvokkeita niin se miinus muuttuu nopeasti plussaksi ;)

EDIT: Ottakaa kamera mukaan niin saadaan hyviä kuvia!
Argh, vihollinen on löytänyt meikäläisen heikon kohdan!

Minä voin ottaa kameran mukaan. Jos en ole pelaamassa, niin napsin kuvia.

Nopat ja Taktiikka Ry
Sappi

Viesti Kirjoittaja Sappi »

Onko sakemannivarapelaajalle tarvetta? Tai lainanappeja?

Olisin tähän alunperinkin ilmoittautunut, mutta kun ei ole vielä maaleissa nuo L'waffen miehet.
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Mun ymmärtääkseni sekä pelaajalle on tarvetta että lainanappeja löytyy. Ei tosin multa, mutta eikös tässäkin ketjussa ole jo tarjouksia esiintynyt?

Niin ja jos jotakuta kiinnostaa, niin mun Fallschirmjägerit tulee Fortress Europesta.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
taistelukenguru

Viesti Kirjoittaja taistelukenguru »

Merkkaas mut pois ei ole mahdollisuuksia.
take drugs kill a bear!
Humie

Viesti Kirjoittaja Humie »

Sappi kirjoitti:Onko sakemannivarapelaajalle tarvetta? Tai lainanappeja?

Olisin tähän alunperinkin ilmoittautunut, mutta kun ei ole vielä maaleissa nuo L'waffen miehet.
Mun sakemannit on kerhol - saa lainata jos kohtelee pelonsekaisella kunnioituksella. Earnest voi jeesata näiden kanssa.
http://napoleon-complex-gaming.blogspot.fi/ - blogi historiallisesta figupelaamisesta

Nopat ja Taktiikka Ry
Earnest

Humie kirjoitti:
Sappi kirjoitti:Onko sakemannivarapelaajalle tarvetta? Tai lainanappeja?

Mun sakemannit on kerhol - saa lainata jos kohtelee pelonsekaisella kunnioituksella. Earnest voi jeesata näiden kanssa.
Roger. SS turvajoukot vahtii reservejen oikeanmukaista käyttöä tarkalla silmällä.
Sappi

Viesti Kirjoittaja Sappi »

No merkatkaahan mut sitten listaan saksmannien puolelle. Maksan tuon ilmoittautumismaksunkin tässä nyt sitten samoin tein.
deggial

Sappi kirjoitti:No merkatkaahan mut sitten listaan saksmannien puolelle. Maksan tuon ilmoittautumismaksunkin tässä nyt sitten samoin tein.
Ougei- teikäläinen on nyt listoilla Hunni köörissä ja Gutrot takaisin liittoutuneiden joukkoon.
Nyt olisi sitten taas tasaparit, 6 vs 6.

Toivotaan että tolla porukalla päästäisiin sitten sotimaankin asti?
Nopat ja Taktiikka Ry
Earnest

Sappi kirjoitti:No merkatkaahan mut sitten listaan saksmannien puolelle. Maksan tuon ilmoittautumismaksunkin tässä nyt sitten samoin tein.
Pistä mulle viestiä mitä joukkoja tarvitse lainaksi ja esim onko tarvetta linnoitteille jne? Näitä on rajoitetusti, ja muistaakseni Humie on vienyt omat linnoitteet jo kotiin. Esim BF omilta sivuilta saa imutettua erillaisia linnoitteita ns 2D mallina, toimii.
deggial

Earnest kirjoitti:
Pistä mulle viestiä mitä joukkoja tarvitse lainaksi ja esim onko tarvetta linnoitteille jne? Näitä on rajoitetusti, ja muistaakseni Humie on vienyt omat linnoitteet jo kotiin. Esim BF omilta sivuilta saa imutettua erillaisia linnoitteita ns 2D mallina, toimii.
Mulla on nippu noita 2D linnoitteita ja vielä väri printtinä, jos joku tarvitsee?
Nopat ja Taktiikka Ry
Earnest

Sappi tulee 2.SS "Das Reich" Panzergrenadier komppanialla, käyttää Humien figuja lauantaina.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

elikkäs, onhan mulla vieläkin ihan vapaata huominen, mutta jotenkin olen kadottanut kaikki fow kirjaseni tällä hetkellä, joten varmaan kaappaan napit mukaan, mitä omistan sakuille, ja täydennän sitten paikan päällä kerholta löytyvistä, sekä muitten jämistä tarvittaessa, ei 1750 kuitenkaan niin iso pistemäärä ole.

iskeydyn paikalle astetta aiemmin vaan, monelta ekat avaimet saapuu?
Aliquando Insanire Iucundum Est
deggial

Der Dexter kirjoitti:elikkäs, onhan mulla vieläkin ihan vapaata huominen, mutta jotenkin olen kadottanut kaikki fow kirjaseni tällä hetkellä, joten varmaan kaappaan napit mukaan, mitä omistan sakuille, ja täydennän sitten paikan päällä kerholta löytyvistä, sekä muitten jämistä tarvittaessa, ei 1750 kuitenkaan niin iso pistemäärä ole.

iskeydyn paikalle astetta aiemmin vaan, monelta ekat avaimet saapuu?
Ekat avaimet on paikalla n.9.15
Nopat ja Taktiikka Ry
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Flames of War”